«ΜΟΛΙΣ Ο ΣΟΛΩΝΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟ, ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ, ΕΣΠΕΥΣΕ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΠΡΩΤΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΥΤΟ (“ΣΥΝΕΧΩΡΗΣΕ ΠΡΩΤΟΣ”): ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΗΣΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ “ΠΡΟΤΡΕΨΕΙ” ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΤΟ ΟΜΟΙΟΝ ΠΡΑΞΑΙ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.
ΝΟΜΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ, ΔΙΧΩΣ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ Σ΄ ΑΥΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΜΠΝΕΥΣΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΕ.
Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΖΟΥΣΕ ΠΛΕΟΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ, ΩΣΤΕ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ
, ΕΚΔΗΛΩΣΕ ΖΩΗΡΗ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗ ΤΟΥ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, Ο ΔΕ ΟΥΧ ΕΙΛΕΤΟ, ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ Ο ΣΟΛΩΝΑΣ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗΡΗ ΑΥΤΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ – ΚΙ ΑΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ: Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΧΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΑΣΘΕΙ.
Ο ΛΑΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΜΩΣ Η ΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ Η ΣΟΦΙΑ ΠΑΡΑ ΤΟ ΝΑ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΝ ΔΙΚΗ ΧΡΟΝΟΥ - ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΣΟΛΩΝΑΣ - ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
ΤΙ ΑΞΙΑ ΕΧΕΙ, ΣΤ΄ ΑΛΗΘΕΙΑ, Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ;
ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΛΩΝΑ Ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΙΣΙΣΤΡΑΤΟ. ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ, ΑΦΟΥ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΜΠΛΕΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ; Ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΛΑΜΠΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΘΥΜΙΣΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ Σ΄ ΕΝΑΝ ΤΥΡΑΝΝΟ – Η ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΛΩΝΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΣΦΑΛΩΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ:
ΕΓΡΑΨΕ, ΛΕΕΙ, ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΕΞΟΡΙΣΤΟ ΣΟΛΩΝΑ Ο ΠΕΙΣΙΣΤΡΑΤΟΣ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΑ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΥΡΑΝΝΟΣ: ΟΥ ΜΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΥΡΑΝΝΙΔΙ ΕΠΕΘΕΜΗΝ.
ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΩΝΕΙ Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!
ΤΟΣΟ ΠΑΛΙΑ, ΑΛΗΘΕΙΑ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ ΑΥΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ; Ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΛΑΕΡΤΙΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗ ΣΧΕΤΙΖΕΙ Μ’ ΕΝΑΝ ΤΥΡΑΝΝΟ – ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Μ΄ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΟΠΩΣ Ο ΣΟΛΩΝΑΣ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΙ; ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΘΕΛΗΣΕ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΣΟΛΩΝΑΣ - ΤΗ ΔΙΗΓΗΣΗ ΤΗ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΟΝ ΔΙΟΓΕΝΗ ΛΑΕΡΤΙΟ. ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ: “ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΑΡΑΧΝΗΣ: ΑΝ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΑΤΙ ΕΛΑΦΡΥ, ΑΥΤΟΣ ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΑΝ ΟΜΩΣ ΠΕΣΕΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΑΤΙ ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ, ΤΟΝ ΤΡΥΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ”. ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΜΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ “ΒΑΡΟΣ” ΚΑΙ “ΔΥΝΑΜΗ”.
ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΣΟΛΩΝΑ ΗΤΑΝ ΠΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ: ΑΥΤΟΙ ΓΑΡ ΤΟΥΤΟΥΣ ΗΥΞΗΣΑΤΕ, “ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΤΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ”.ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΨΕΙ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ Ο ΛΑΟΣ;
ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΟΓΕΝΗ ΤΟΥ ΛΑΕΡΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΛΩΝΑ; ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΠΟΤΕ. «Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ ΚΑΙ Ο ΕΧΩΝ ΩΤΑ ΑΚΟΥΕΙΝ ΑΚΟΥΕΤΩ».
ΝΟΜΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ, ΔΙΧΩΣ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ Σ΄ ΑΥΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΜΠΝΕΥΣΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΕ.
Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΖΟΥΣΕ ΠΛΕΟΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ, ΩΣΤΕ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ
, ΕΚΔΗΛΩΣΕ ΖΩΗΡΗ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗ ΤΟΥ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, Ο ΔΕ ΟΥΧ ΕΙΛΕΤΟ, ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ Ο ΣΟΛΩΝΑΣ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗΡΗ ΑΥΤΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ – ΚΙ ΑΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ: Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΧΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΑΣΘΕΙ.
Ο ΛΑΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΜΩΣ Η ΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ Η ΣΟΦΙΑ ΠΑΡΑ ΤΟ ΝΑ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΝ ΔΙΚΗ ΧΡΟΝΟΥ - ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΣΟΛΩΝΑΣ - ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
ΤΙ ΑΞΙΑ ΕΧΕΙ, ΣΤ΄ ΑΛΗΘΕΙΑ, Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ;
ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΛΩΝΑ Ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΙΣΙΣΤΡΑΤΟ. ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ, ΑΦΟΥ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΜΠΛΕΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ; Ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΛΑΜΠΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΘΥΜΙΣΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ Σ΄ ΕΝΑΝ ΤΥΡΑΝΝΟ – Η ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΛΩΝΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΣΦΑΛΩΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ:
ΕΓΡΑΨΕ, ΛΕΕΙ, ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΕΞΟΡΙΣΤΟ ΣΟΛΩΝΑ Ο ΠΕΙΣΙΣΤΡΑΤΟΣ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΑ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΥΡΑΝΝΟΣ: ΟΥ ΜΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΥΡΑΝΝΙΔΙ ΕΠΕΘΕΜΗΝ.
ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΩΝΕΙ Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!
ΤΟΣΟ ΠΑΛΙΑ, ΑΛΗΘΕΙΑ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ ΑΥΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ; Ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΛΑΕΡΤΙΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗ ΣΧΕΤΙΖΕΙ Μ’ ΕΝΑΝ ΤΥΡΑΝΝΟ – ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Μ΄ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΟΠΩΣ Ο ΣΟΛΩΝΑΣ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΙ; ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΘΕΛΗΣΕ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΣΟΛΩΝΑΣ - ΤΗ ΔΙΗΓΗΣΗ ΤΗ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΟΝ ΔΙΟΓΕΝΗ ΛΑΕΡΤΙΟ. ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ: “ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΑΡΑΧΝΗΣ: ΑΝ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΑΤΙ ΕΛΑΦΡΥ, ΑΥΤΟΣ ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΑΝ ΟΜΩΣ ΠΕΣΕΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΑΤΙ ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ, ΤΟΝ ΤΡΥΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ”. ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΜΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ “ΒΑΡΟΣ” ΚΑΙ “ΔΥΝΑΜΗ”.
ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΣΟΛΩΝΑ ΗΤΑΝ ΠΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ: ΑΥΤΟΙ ΓΑΡ ΤΟΥΤΟΥΣ ΗΥΞΗΣΑΤΕ, “ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΤΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ”.ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΨΕΙ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ Ο ΛΑΟΣ;
ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΟΓΕΝΗ ΤΟΥ ΛΑΕΡΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΛΩΝΑ; ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΠΟΤΕ. «Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ ΚΑΙ Ο ΕΧΩΝ ΩΤΑ ΑΚΟΥΕΙΝ ΑΚΟΥΕΤΩ».
“ΟΙ ΕΠΤΑ ΣΟΦΟΙ”, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΖΗΤΡΟΣ.