Εἰσί γάρ δή οἱ περί τάς τελετάς ναρθηκοφόροι μέν πολλοί Βάκχοι δέ τε παῦροι»
δηλαδή (πολλοί ἔλαβαν μέρος εἰς τά μυστήρια ἀλλά λίγοι εἶναι οἱ ἐκλεκτοί).
ΠΛΑΤΩΝ - ΦΑΙΔΩΝ
"Ο ΟΙΝΟΣ, ΣΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΜΕΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΝΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΟΧΙ Ο ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΝΥΚΤΗΛΙΟΣ ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ.
ΤΟ ΘΕΟ ΔΙΝΟ ΕΔΙΔΑΣΚΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΑΣ ΤΟΥ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ, ΕΝΩ Η ΦΑΝΕΡΗ ΔΙΔΑΧΗ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ.
ΑΛΛΑ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΙΧΕ ΜΥΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΔΕΣΜΕΥΟΤΑΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΚΟ.
Ο ΔΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΟΥ ΜΥΗΤΙΚΟΥ ΟΙΝΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΔΙΑΚΗΣ Δ Ι Ν Η Σ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΑΣΠΑΡΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΕΝΟΠΟΙΟ ΜΕΤΑΛΗΨΗ.
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΟΙΝΟ ΤΩΝ ΦΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑΦΥΛΩΝ, ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΖΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΧΡΗΣΗ.
Ο ΔΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΝΟΣ ΤΗΣ ΜΥΗΤΙΚΗΣ ΜΕΘΕΞΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΜΥΗΤΙΚΟΣ ΟΙΝΟΣ.
ΔΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΝΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΩΝ ΔΙΕΥΡΥΝΣΕΩΝ Ή ΜΕΓΑΚΥΚΛΩΝ.
ΔΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΝΗ ΤΗΣ ΕΛΙΚΟΕΙΔΟΥΣ ΑΝΟΔΟΥ ΣΤΟ ΜΥΗΤΙΚΟ ΟΡΟΠΕΔΙΟ.
ΔΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΝΗ ΤΗΣ ΧΟΡΟ-ΖΩΔΙΑΚΗΣ ΕΝΩΔΙΑΣ.
ΔΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΝΗ ΤΩΝ ΚΟΣΜΟΜΑΓΝΗΤΙΚΩΝ ΣΤΡΟΒΙΛΩΝ.
ΔΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΝΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΟΛΟΓΙΚΗΣ ΜΕΘΕΞΕΩΣ.
ΣΗΜΑΙΝΟΜΕΝΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Ο Ι Ν Η ΣΗΜΑΙΝΕΙ
Μ Ο Ν Α Δ Α:
«ΕΣΤΙ ΔΕ ΟΙΝΗ ΠΑΡΑ ΤΟΙΣ ΙΩΣΙ ΜΟΝΑΣ» [ΠΟΛΥΔ. Ζ΄204] ΚΑΙ, ΟΙΝΙΖΩ = ΜΟΝΑΖΩ (ΗΣΥΧΙΟΣ).
Μ Ο Ν Α Δ Α:
«ΕΣΤΙ ΔΕ ΟΙΝΗ ΠΑΡΑ ΤΟΙΣ ΙΩΣΙ ΜΟΝΑΣ» [ΠΟΛΥΔ. Ζ΄204] ΚΑΙ, ΟΙΝΙΖΩ = ΜΟΝΑΖΩ (ΗΣΥΧΙΟΣ).
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΟΙ ΠΙΝΟΝΤΕΣ ΜΥΗΤΙΚΟΝ
Ο Ι Ν Ο Ν:
Ο Ι Ν Ο Ν:
ΜΟΝΑΖΟΥΝ, ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΟΝΑΔΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΕΝΤΡΟ".
ΕΝΩΔΩΝ - "ΣΗ-ΜΑΝΤΙΚΗ «Α»