«Ο ΘΕΙΟΣ ΟΡΦΕΥΣ ΕΖΗΣΕ ΣΕ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΟΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΕΤΑΣΩΜΕ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΛΑΒΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ.
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΣΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΟΡΦΕΩΣ, ΕΧΟΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΣΥΜΒΟΛΗ, ΤΗN ΔΙΑΣΩΣΗ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΓΕΝΕΕΣ, ΜΕΡΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΟΓΟΝΙΑ, ΥΠΟΘΗΚΕΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΕ ΑΛΗΓΟΡΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΤΑ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΥΨΩΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ, ΤΗΝ ΑΝΥΨΩΣΗ, ΒΕΒΑΙΑ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΣΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΟΡΦΕΩΣ, ΕΧΟΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΣΥΜΒΟΛΗ, ΤΗN ΔΙΑΣΩΣΗ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΓΕΝΕΕΣ, ΜΕΡΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΟΓΟΝΙΑ, ΥΠΟΘΗΚΕΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΕ ΑΛΗΓΟΡΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΤΑ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΥΨΩΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ, ΤΗΝ ΑΝΥΨΩΣΗ, ΒΕΒΑΙΑ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.
Ο ΘΕΙΟΣ ΟΡΦΕΥΣ ΥΠΗΡΞΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΥΣΤΑΓΩΓΟΣ, Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ Η ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ ΤΗΣ ΕΦΘΑΣΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΑΛΛΩΝ ΥΠΕΡΤΕΡΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΛΗΣΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΤΗ ΘΕΙΑ ΓΝΩΣΗ, ΠΟΥ Μ΄ ΑΥΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΟΝΤΩΝ ΑΥΤΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΩΝ ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΜΑΚΑΡΙΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΦΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ. ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΥΔΑΙΜΟΝΗ, ΑΝ ΕΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΙΑΝΟΗΣΕΩΣ, ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΧΗ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙΟΤΗΤΑ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΙΣ ΦΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ.
Ο ΘΕΙΟΣ ΟΡΦΕΥΣ ΕΔΩΣΕ ΓΕΡΕΣ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗ ΤΗ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΣΕ ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΗΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ, Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΞΕΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΩΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΥΠ΄ΟΨΕΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩΜΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΟΙΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΜΕ ΜΟΝΟ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΔΙΑΝΟΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΕΩΣ, ΑΛΛΑ ΑΛΛΑΖΟΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΜΕ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΔΙΑΝΟHΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΜΕ ΑΠΟ ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ, ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΣΩΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΥΤΩΝ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ Ο ΟΡΦΕΥΣ.
ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ ΝΑ ΖΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΞΙΑΣ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΔΙΑΝΟΗΣΕΩΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΚΕΨΕΩΣ, ΤΟΥΣ ΑΠΕΔΩΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΛΙΣΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΦΥΣΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ, ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΤΗΣ ΔΙΑΝΟΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠ΄ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ Η ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ Σ΄ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΑΝΟΗΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ. ΑΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ ΝΑ ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΔΙΖΗ ΜΕ ΚΛΟΝΙΣΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ, ΤΟΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕ ΤΗΝ ΥΨΙΣΤΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΡΟΧΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ, ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΜΥΗΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΘΕΙΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ, ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΗΣ ΑΓΝΗΣ ΚΑΙ ΘΕΙΑΣ ΔΙΑΝΟΗΣΕΩΣ.
Ο ΘΕΙΟΣ ΟΡΦΕΥΣ, ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΤΗΝ ΔΙΕΤΥΠΩΣΕ ΩΣ ΕΞΗΣ: ΠΡΙΝ ΑΠ΄ ΟΛΑ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ, ΔΙΟΤΙ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΚΔΗΛΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΤΟ ΕΚΔΗΛΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΟΥΣΙΑΣ, ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΙΝΗΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ, ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΟΗΘΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΚΙΝΕΙΤΟ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΙΤΙΟ, Η ΚΙΝΗΣΗ ΔΕ ΑΥΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΑΙΤΙΟΥ, ΔΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΟ ΑΙΤΙΟ ΤΟΥΤΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΙΤΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΗ ΜΟΡΦΙΚΗ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΟΣΜΩΝ, ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΚΟΣΜΩΝ.
Ο ΧΡΟΝΟΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΡΦΙΚΩΝ, ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΑΜΟΡΦΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΑΙΤΙΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ, ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΙΤΙΟ ΠΟΥ ΕΝΝΟΟΥΣΑΝ ΟΙ ΟΡΦΙΚΟΙ ΣΑΝ ΧΩΡΟ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΗ ΤΟ ΑΛΛΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΤΗ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ.
ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΡΦΙΚΟΥΣ, ΔΥΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΥΠΗΡΞΑΝ. Η ΜΟΝΑΔΑ, Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΠΟΥ ΑΠΕΤΕΛΕΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ. ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ, ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΟ ΑΥΓΟ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΡΦΙΚΟ ΦΑΝΕΡΩΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΥΠΗΡΧΕ ΔΥΝΑΜΙΚΩΣ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΕ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ. ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΧΑΟΣ, ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΙΤΙΟ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΗ ΟΥΣΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ, ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΙΤΙΟ, ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥΤΟ ΑΙΤΙΟ, ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ, ΠΟΥ ΣΥΝΕΘΕΣΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ Η ΜΟΝΑΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΩΝΟΜΑΣΘΗΚΕ ΠΛΗΘΟΣ. ΥΠΗΡΞΕ ΜΙΑ ΜΕΡΙΣΤΗ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ. ΑΠ΄ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΟΥΣΙΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΡΧΙΣΕ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ. Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ.
ΤΟ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΟ ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΟΡΦΕΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΨΙΣΤΗ ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΛΑΜΒΑΝΟΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΗΣ.
ΟΙ ΜΥΗΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΟΡΦΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΝ ΩΝΟΜΑΣΑΝ ΑΙΘΕΡΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΔΙΩΡΓΑΝΩΣΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΕΛΕΣΕ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ. ΑΥΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΑΝΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΤΟΥ. ΤΟ ΧΑΟΣ, ΕΛΕΓΑΝ, ΗΤΑΝ Η ΟΥΣΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΤΗΝ ΥΛΗ, ΔΙΟΤΙ Η ΥΛΗ, ΟΠΩΣ ΤΗ ΓΝΩΡΙΖΟΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΧΙΚΩΣ ΤΕΤΟΙΑ, ΟΥΤΕ ΘΑ ΜΕΙΝΗ ΕΠ΄ΑΠΕΙΡΟΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ. ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ, Η ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ. ΕΛΕΓΑΝ ΕΠΙΣΗΣ, ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΟ ΑΥΓΟ, ΠΟΥ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠ΄ ΤΟ ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ, ΕΚΠΟΡΕΥΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ Ο ΦΑΝΗΣ Ή ΧΡΥΣΟΦΤΕΡΟΣ ΕΡΩΣ, Ο ΕΡΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΜΥΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΟΣ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΩΤΕΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΦΑΝΗΣ Ή ΧΡΥΣΟΦΤΕΡΟΣ ΕΡΩΣ, ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΩΝ ΟΡΦΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΕΓΚΛΕΙΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΑΝΗΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΕΡΩΤΟΣ, ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ, Η ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. Ο ΦΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Ο ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΦΑΝΗΤΟΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΓΗ, ΟΙ ΚΟΣΜΟΙ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΗΣ. Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΓΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΔΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΥΤΕΣ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΜΙΞΙΑ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΔΙΑΠΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΜΙΞΙΕΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Σ΄ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ. Η ΑΝΟΔΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΙΣ ΦΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΙΤΑΝΩΝ. ΠΡΩΤΟΙ ΤΙΤΑΝΕΣ ΥΠΗΡΞΑΝ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΡΕΑ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΘΕΟΙ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΤΙΤΑΝΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΤΕΠΙΝΕ Ο ΚΡΟΝΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΨΥΧΙΚΩΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΙΤΑΝΩΝ, Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΤΑΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ.
Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΓΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΟΡΦΕΩΣ, ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥΤΟ ΤΗΣ ΤΙΤΑΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΤΡΑΦΗ ΜΕ ΤΡΟΦΗ ΟΧΙ ΤΙΤΑΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΙΔΕΤΟ ΑΠΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΦΥΣΗ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΟΝΤΩΝ. Η ΤΡΟΦΗ ΑΥΤΗ, ΤΟ ΓΑΛΑ ΜΙΑΣ ΥΠΕΡΤΕΡΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΤΡΟΦΟΥ, ΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΤΙΤΑΝΙΚΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΙΚΗΘΗ Η ΤΙΤΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗ ΑΥΤΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΦΘΑΡΤΗ ΦΥΣΗ. ΑΛΛΑ Η ΝΕΑ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΦΟΜΟΙΩΘΗ Σ΄ ΑΥΤΟΝ. ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥΤΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΟΡΦΕΥΣ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΦΑΝΗΤΟΣ. ΚΑΤ΄ ΑΥΤΗΝ, Ο ΘΕΟΣ ΖΕΥΣ ΚΑΤΕΠΙΕ ΤΟΝ ΦΑΝΗΤΑ, ΤΟΝ ΕΝΩΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΤΙΤΑΝΙΚΗ ΤΟΥ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΕΙΝΗ ΕΞΕΠΟΡΕΥΘΗ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΤΟΥ ΦΥΣΗ Η ΑΠΕΙΡΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΓΝΩΣΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕΤΕΣΤΗ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, ΤΟΝ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΔΕΛΦΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙΤΑΝΙΚΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΤΕΚΝΑ ΕΛΑΒΕ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΕΣ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΩΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΤΙΤΑΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΤΙΤΑΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ Ο ΝΟΗΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΕΤΕΘΗ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ.
ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗΣ ΕΙΚΟΝΟΣ ΤΟΥ ΟΡΦΕΩΣ, ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΣ ΤΟΥ ΦΑΝΗΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΦΘΑΣΤΗ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΟΡΦΕΩΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΦΑΝΗΤΟΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΥΗΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΟΡΦΕΩΣ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ. ΚΑΤ΄ΑΥΤΗΝ Ο ΦΑΝΗΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ Η ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤΗ ΓΗ, ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΟΣ, ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΑΣ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΦΑΝΗΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ Η ΣΕΛΗΝΗ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ. ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΦΑΝΗΤΟΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΔΑΚΡΥΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ, ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΗ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΘΝΗΤΩΝ, ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΔΕ ΤΟΥ ΦΑΝΗΤΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ.
ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΟΡΦΕΩΣ ΚΛΕΙΣΤΗΚΕ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΦΥΣΕΩΝ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΨΥΧΩΝ ΑΠΟ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΥΤΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ.
Ο ΦΑΝΗΣ ΑΛΛΟΤΕ ΜΕΝ ΧΥΝΕΙ ΔΑΚΡΥΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΟΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΤΙΤΑΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΦΥΣΕΙΣ, ΑΛΛΟΤΕ ΔΕ ΜΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ, ΑΠΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΣ ΑΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΩΝ ΤΙΤΑΝΙΚΩΝ ΦΥΣΕΩΝ.
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΕΘΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΟΡΦΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΦΑΝΗΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΑ ΝΑ ΑΝΥΨΩΣΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΥΣΤΩΝ ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΦΥΣΕΩΣ, ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΕΚΕΙΝΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ, ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩΝΤΑΙ ΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
Ο ΦΑΝΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΟΡΦΕΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΜΥΣΤΙΚΟΥ, ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΣΘΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΘΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΥΣΤΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΑΝΑΡΡΙΧΗΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ ΤΟΥ ΤΕΙΧΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΧΡΥΣΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΝΔΙΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ.
Ο ΦΑΝΗΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ, ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΩΝ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ. ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΦΑΝΗΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΣΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΦΥΣΕΩΣ, ΠΟΥ ΕΠΑΥΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΝΟΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΙΤΑΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΦΥΣΕΩΣ.
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΟΝΤΑ ΤΟΥ ΦΑΝΗΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο ΤΙΤΑΝ ΚΡΟΝΟΣ ΑΠΕΚΟΨΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΑΜΑΝΤΙΝΗ ΑΡΠΑ ΤΟΥ ΤΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΥ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΦΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΓΕΝΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΘΕΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟΝ ΑΥΤΟΝ ΤΙΤΑΝΑ.
Ο ΖΕΥΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΦΑΝΗΤΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ, ΣΚΕΦΘΗΚΕ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΟΡΦΕΑ, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΗ ΜΙΑ ΝΕΑ ΘΕΟΤΗΤΑ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ. ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΗ ΘΥΓΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΖΑΓΡΕΑ ΔΙΟΝΥΣΟ.
Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΝ ΘΕΟΤΗΣ ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΣ, ΥΣΤΕΡΑ ΔΕ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΘΕΟΤΗΣ.
ΣΤΙΣ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΟΡΦΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΠΑΡΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΝΑ ΠΩ, ΜΟΝΟ ΑΚΡΩΣ ΜΕΜΥΗΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΟΡΦΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟΙ ΝΑ ΟΜΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ. ΑΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.
Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΑΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ, Η ΣΕΜΕΛΗ, ΕΙΚΟΝΙΖΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Ή ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΙΚΟΝΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΑΝΕΛΙΧΘΗ, ΠΟΥ ΥΠΕΡΕΒΗ ΣΤΗ ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΙΤΑΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΦΟΜΟΙΩΣΕ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΦΑΝΗΤΟΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ, ΤΟΝ ΔΙΑ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΚΑΙ ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ Ή ΣΕΜΕΛΗΣ. ΑΛΛΑ Η ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ Ή ΣΕΜΕΛΗ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΟΡΦΕΑ, ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΖΟΥΣΕ ΑΚΟΜΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΙΤΑΝΙΚΗ ΦΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΙΤΑΝΕΣ. ΟΙ ΤΙΤΑΝΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ, ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΟΥΝ, ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΗΛΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ, ΕΠΕΣΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΕΣΠΑΡΑΞΑΝ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΙΑΜΕΛΙΣΑΝ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΚΑΤΕΦΑΓΑΝ.
ΟΙ ΤΙΤΑΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΠΑΡΑΞΑΝ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΟ ΗΣΑΝ ΕΠΤΑ [ΚΑΤΑ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΧΗ 72] ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΙΣΑ ΜΕΡΗ ΔΙΑΜΕΛΙΣΑΝ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΠΕΚΑΛΥΨΕ Ο ΘΕΙΟΣ ΟΡΦΕΥΣ, ΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΦΥΣΕΙΣ ΦΕΡΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΠΛΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ, ΑΛΛ΄ ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΗ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ. ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΗ ΑΥΤΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΙΣ ΦΥΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΑΦΟΜΟΙΩΘΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ.
ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΕΣΠΕΥΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ Η ΘΕΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΔΙΑ. ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ Ο ΖΕΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΝΕΟΥ, ΕΝΟΣ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ Ο ΖΑΓΡΕΥΣ, Η ΥΠΟΧΘΟΝΙΑ ΘΕΟΤΗΣ, ΑΛΛΑ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΕΥΣ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΕΘΕΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΖΕΥΣ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΙΤΑΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΦΥΣΕΙΣ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥΣ ΦΘΑΝΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΙΤΑΝΙΚΕΣ ΦΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
ΣΤΙΣ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΟΡΦΕΩΣ, ΠΕΡΙΚΛΕΙΕΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΗ ΜΥΗΣΗ ΣΤΑ ΘΕΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ, ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΨΥΧΙΚΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΜΥΗΜΕΝΩΝ».
ΙΩ. Α. ΒΑΣΙΛΗ - “ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΟ ΕΝΟΣ ΜΥΣΤΟΥ”, ΤΟΜΟΣ ΠΡΩΤΟΣ , ΑΘΗΝΑ 1959.