Η
ΓΙΟΓΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΥΤΟ. Η ΓΙΟΓΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΝΔΟΥΪΣΤΙΚΗ,
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ.
Η
ΓΙΟΓΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΟΠΩΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, Η ΦΥΣΙΚΗ Ή Η ΧΗΜΕΙΑ. Η
ΦΥΣΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΥΤΕ ΒΟΥΔΙΣΤΙΚΗ. ΑΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ
ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΟ ΟΤΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟΥΣ
ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ. Η ΦΥΣΙΚΗ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
Η
ΓΙΟΓΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΟΙ
ΙΝΔΟΥΪΣΤΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΝΔΟΥΪΣΤΙΚΗ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ. ΕΤΣΙ, ΕΝΑΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΓΚΙ, ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΓΚΙ, ΕΝΑΣ ΖΑΪΝΙΣΤΗΣ, ΕΝΑΣ
ΒΟΥΔΙΣΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΓΚΙ. Η ΓΙΟΓΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ Ο
ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΟΝΟΜΑ ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ.
ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΟΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ, ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ,
ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ. ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ
ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ. ΣΚΕΤΟΙ ΝΟΜΟΙ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ.
ΟΙ
ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ. Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ
ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ. Ο ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ, Ο ΙΝΔΟΥΪΣΤΗΣ ΕΧΕΙ
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΛΛΕΣ, O ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ
ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ. Η ΓΙΟΓΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ. Η ΓΙΟΓΚΑ ΔΕΝ ΛΛΕΙ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ
ΣΕ ΚΑΤΙ.
Η
ΓΙΟΓΚΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΩΜΑ, ΟΠΩΣ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ. ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΟΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ. ΤΟ
ΠΕΙΡΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠ΄ ΕΞΩ. ΤΟ ΒΙΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ
ΜΕΣΑ ΣΟΥ. ΤΟ ΒΙΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ.
Η
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΛΕΕΙ: ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ. ΑΜΦΕΒΑΛΕ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΜΩΣ, ΜΗ
ΔΥΣΠΙΣΤΕΙΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ Η ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΠΙΣΤΗΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ
ΣΤΟΝ ΘΕΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΜΗ ΘΕΟΥ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΜΕ
ΙΣΧΥΡΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΟ ΕΝΤΕΛΩΣ
ΑΝΤΙΘΕΤΟ, ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ.
ΚΑΙ
ΟΙ ΑΘΕΪΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΪΣΤΕΣ ΠΙΣΤΕΟΥΝ, ΟΜΩΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ. ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΒΙΩΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ.
ΕΤΣΙ,
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΓΙΟΓΚΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ, ΕΙΝΑΙ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ, ΜΟΝΟ ΘΑΡΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ
ΤΗΝ ΒΙΩΣΕΙΣ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΟΞΑΣΙΑ,
ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΔΟΞΑΣΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙΣ.
Η
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΔΟΞΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΟ. ΤΟ
ΕΙΝΑΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ. ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ
ΙΝΔΟΥΪΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ. ΑΠΛΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΓΚΙΤΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΒΛΟ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ, ΟΜΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕ
ΤΗΝ ΓΚΙΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ. ΑΠΛΩΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ.
ΟΙ
ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ. ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ. ΕΣΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ Ο
ΙΔΙΟΣ. Ο ΙΝΔΟΥΪΣΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΙΔΙΟΙ. Ο ΕΝΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ
ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΚΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΙΔΙΟΙ.
Η
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΟ ΡΟΥΧΟ, ΕΝΑ ΣΤΟΛΙΣΜΑ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ
ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ, ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΗΣΕΙΣ. Η ΓΙΟΓΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ. ΓΙ΄ΑΥΤΟ
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ, ΚΟΠΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΗ.
ΕΙΝΑΙ
ΜΙΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ. ΘΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΒΙΩΜΑ,
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΙΣΘΗΣΗ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΣΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ
ΕΝΤΕΛΩΣ. ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ, Ο ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ, Ο ΝΟΥΣ ΣΟΥ, Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΤΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ. ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ. ΜΟΝΟ Μ΄ ΑΥΤΟ ΤΟ
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ, ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΕΤΣΙ,
Η ΓΙΟΓΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ – ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΖΩΗ. ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ, ΘΑ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ. ΤΟ
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ. ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΩΣ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΤΟΥ. ΚΑΙ Ο ΣΠΟΡΟΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ, ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗ. Ο ΣΠΟΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ. ΜΟΝΟ
ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ. Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ
ΣΟΥ ΖΩΗ. Η ΓΙΟΓΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ – ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΖΩΗ. ΑΝ ΔΕΝ
ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ. ΕΤΣΙ, ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ
ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ΣΟΥ.
Η ΓΙΟΓΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ
ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ. Η ΣΚΕΨΗ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ
ΒΑΘΙΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ
ΚΟΜΜΑΤΙ, ΕΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΔΑΧΘΕΙΣ. ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ
ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΙΔΙΑ.
Η
ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΟΥ, Η ΡΙΖΑ ΣΟΥ. ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ
ΚΛΑΔΙ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, ΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙΣ ΧΩΡΙΣ
ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ. ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ.
Η
ΓΙΟΓΚΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΟΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΝΑΙ,
ΜΕ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΕΤΣΙ, ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ
ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ. ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ
ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΤΑΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟΥ,
ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ. ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑΖΩ ΤΗΝ ΓΙΟΓΚΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
Ο
ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΣΑΝ ΤΟΝ ΒΟΥΔΑ, ΣΑΝ ΤΟΝ
ΚΡΙΣΝΑ, ΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΑΧΑΒΙΡΑ, ΤΟΝ ΜΩΑΜΕΘ, ΤΟΝ ΖΑΡΑΤΟΥΣΤΡΑ, ΑΛΛΑ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ. ΕΙΝΑΙ
ΜΕΓΑΛΟΙ ΙΔΡΥΤΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ, ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΝΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΤΟΥ, Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ.
Ο
ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΒΟΥΔΑΣ-ΑΪΝΣΤΑΙΝ. ΕΙΝΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ
ΠΑΡΕΙ ΒΡΑΒΕΙΟ ΝΟΜΠΕΛ, ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΪΝΣΤΑΙΝ, ΤΟΝ ΜΠΟΡ Ή ΤΟΝ ΜΑΞ ΠΛΑΝΚ Ή ΤΟΝ
ΧΑΪΖΕΝΜΠΕΡΚ. ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΕΧΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΝΟΥ. ΚΑΙ ΕΧΕΙ
ΣΥΝΑΓΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ.
ΚΙ
ΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ, ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗΣ, ΣΑΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ. ΑΠΛΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.
ΤΟ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ “2+2=4”. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
ΚΑΜΙΑ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ, ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΣΤΗΝ ΓΗ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ.
ΜΠΟΡΕΙΣ
ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΒΟΥΔΑ. Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΟΜΩΣ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ
ΠΟΙΗΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. Ο ΙΗΣΟΥΣ, Ο ΚΡΙΣΝΑ, Ο ΒΟΥΔΑΣ,
ΟΛΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΠΟΙΗΤΙΚΑ. ΟΤΑΝ ΕΚΡΗΓΝΥΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Η ΟΜΟΡΦΙΑ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ, ΘΑ
ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙΣ, ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΣ. ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΕΙΣΑΙ
ΣΑΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ.
Ο
ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ Σ΄ ΑΥΤΟ. ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΟΙΗΣΗ. ΔΕΝ ΘΑ
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ. ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΙΗΤΙΚΟ. ΔΕΝ
ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ, ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
ΕΙΝΑΙ
ΑΚΡΙΒΗΣ. ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΞΙΩΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΔΕΝ ΘΑ
ΕΚΡΑΓΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΣΤΑΣΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΠΩΘΟΥΝ, ΔΕΝ
ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙ ΤΟ ΑΝΕΦΙΚΤΟ.
ΕΚΕΙΝΟΣ
ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΣΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ, ΘΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ
ΚΟΡΥΦΗ, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΟ ΠΕΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΥΤΟ.
OSHO - "THE ALPHA AND OMEGA"