Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Η ΓΡΑΠΤΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΕΙΣ ΤΗΣ






ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΑΡΓΥΡΙΑΔΗ
ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ, ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΤΟΝΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ)
Ο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ - ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΠΝΕΕΙ – ΡΗΞΙΚΕΛΕΥΘΟΥΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΒΗΛΑΡΑ, ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΙ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΦΩΝΗΤΙΚΑ, ΜΕ ΚΥΡΙΩΤΕΡΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΤΗΝ «ΡΟΜΕΗΚΗ ΓΛΟΣΑ» ΚΑΙ ΤΗΝ «ΜΗΚΡΗ ΟΡΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΕ ΟΡΘΟΓΡΑΦΗΑ ΤΗΣ ΡΟΜΕΗΚΗΣ ΓΛΟΣΑΣ»
Ο ΒΗΛΑΡΑΣ ΕΠΗΡΕΑΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ, ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΟΣΕΛΗΦΘΗ ΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΑΛΗ ΠΑΣΑ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΠΕΚΤΑΣΗΣ (ΣΗΜ. ΟΙ ΜΠΕΚΤΑΣΗΔΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ ΜΙΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΥ). ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΟΤΙ Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΥΠΟΚΙΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ΜΥΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΩΝ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΩΝ. ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ ΠΟΘΟΥΣ ΤΟΥ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΙΣΟΤΗΣ-ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ» ΤΟΝ ΠΑΡΕΣΥΡΑΝ ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΕΜΦΥΛΙΑ ΕΚΑΤΟΜΒΗ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ.
Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ, ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ, ΕΦΕΥΡΕ ΤΟ «ΓΛΩΣΣΙΚΟ» ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΧΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΡΙΩΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΑΔΙΤΕΣ ΑΣΤΟΥΣ, ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΤΙΔΙΚΙΑ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΧΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΙΧΑΣΜΟ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΕΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ. ΤΟ «ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ», ΠΟΥ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΑ ΠΡΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΟΥΝ. ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΦ’ ΟΣΟΝ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ «ΚΑΘΕΥΔΕΙ».
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ’21 ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΤΑ ΕΠΤΑΝΗΣΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΤΕΚΤΟΝΙΚΩΝ ΣΤΟΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΚΥΤΑΛΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ, ΥΠΟΚΙΝΟΥΝ ̈«ΕΛΛΗΝΕΣ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ. ΕΤΣΙ Ο ΕΠΤΑΝΗΣΙΟΣ – ΚΑΙ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΟΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΦΑΤΣΕΑΣ, ΣΤΙΣ «ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ» ΤΟ 1856, ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΕΠΙ ΛΕΞΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ: «ΝΑ ΓΡΑΦΩΣΙ ΔΗΛΟΝΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΠΝΕΥΜΑΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΠΑΘΗ, ΧΩΡΙΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΤΑΣ ΛΕΓΟΜΕΝΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΔΙΦΘΟΓΓΟΥΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟΝ ΤΟΝΟΝ, ΟΠΟΥ Η ΦΩΝΗ ΠΙΠΤΕΙ, ΟΛΑ ΤΑ Ι ΔΙΑ ΤΟΥ ΙΩΤΑ, ΟΛΑ ΤΑ Ε ΔΙΑ ΤΟΥ Ε ΨΙΛΟΥ, ΟΛΑ ΤΑ Ο ΔΙΑ ΤΟΥ Ο ΜΙΚΡΟΥ...».
ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΠΑΡΥΦΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΠΗΛΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΑΝ ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΣΥΝΕΠΙΚΟΥΡΟΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΟ ΔΙΕΘΝΗ ΣΙΩΝΙΣΜΟ.
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΝ.
ΜΕΤΑ ΤΟ 1821 Η ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΙΩΝΙΣΜΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΙΞΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΥΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟΥ ΤΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΕΝΑΥΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟ ΝΕΟ ΔΙΧΑΣΜΟ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ «ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΙ ΚΥΚΛΟΙ», ΑΠΕΤΕΛΕΣΕ Η ̈»ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΞΟΝΤΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΥΛΗΣ ΔΟΞΑΣΙΑ» ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΕΒΡΑΙΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΙΑΚΩΒΟΥ ΦΑΛΜΕΡΑΥΕΡ. ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ Ν’ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΕΣ ΕΔΡΕΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΜΟΝΟΠΩΛΗΣΕΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, ΟΠΩς ΕΠΙ ΛΕΞΕΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΓΓΛΟΣ – ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ – ΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ DISRAELI.
Ο ΔΗΜΟΤΙΚΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΟΡΙΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΙΚΑ ΤΟ 1880 ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΕΚΦΡΑΣΤΗ ΤΟΝ ΛΑΟΓΡΑΦΟ Ν. ΠΟΛΙΤΗ, ΥΠΗΡΞΕ ΜΙΑ ΑΓΝΗ ΚΑΙ ΑΔΟΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΔΙΑΝΟΗΣΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΖΩΗΣ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΡΓΗΣΑΝ Ν’ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΤΩΝ ΦΑΒΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΘΕΟΣΟΦΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ, ΠΟΥ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΔΙΧΑΣΜΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑΝ. Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΕΞΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ (ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΨΥΧΑΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΛΙΣΜΟΥ) ΘΑ ΕΦΕΡΝΑΝ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΙΑ – ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟϋΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ Της ΕΛΛΑΔΑΣ. Η ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΗΤΗΣ «ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ», ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1890 ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΤΙΚΗ ΗΤΤΑ ΤΟΥ 1897 ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΙΣΜΟΥ.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ Της ΑΠΟ «ΕΡΑΝΟΥΣ» ΣΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΑΓΝΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΘΕΙΡΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΤΑ ΕΠΙΛΕΚΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΗΣΑΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΤΩΝ ΤΕΚΤΟΝΙΚΩΝ ΣΤΟΩΝ, ΕΙΧΑΝ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΤΟΛΩΝ, ΕΚΤΟΣ ΑΛΛΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Η ΜΟΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ 1897 ΣΗΜΑΔΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΥ ΣΥΝΗΛΘΕ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΗ ΜΠΑΙΝΕΙ Σ’ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΗΜΩΝ «ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ». Ο ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΒΑΖΕΙ ΠΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ Για την συστηματικη διαβρωση του αντιπαλου του ελληνισμου. Τα πανεπιστημια, κυριως της αγγλιας και αργοτερα της γαλλιας και γερμανιας, γινονται εστιες σιωνιστικης επιρροης που παρασυρουν καλοπροαιρετους ως επι το πλειστον, ελληνες που θα σπουδασουν εκει.
Για μας τους ελληνες εχει καιρια σημασια το δεκατο εκτο – ιδιαιτερα – κεφαλαιο των πρωτοκολλων, που προτεινει την καταργηση και αντικατασταση των κλασικων σπουδων απο εμπειρικες γνωσεις. Την ολεθρια επαληθευση αυτου του κεφαλαιου βλεπουμε στις μερες μας με την αMφισβητηση της διδασκαλιας των αρχαιων ελληνικων που χρονικα συμπιπτει με την μεθοδευμενη αλλοιωση και ισοπεδωση της συγχρονης γραπτης μας γλωσσας (μονοτονικο, ατονικο, φωνητικη γραφη), ενα σχεδιο που μπηκε σε εφαρμογη εκεινους τους χρονους και ολοκληρωνεται σημερα κατω απο τα λαβαρα του δημοτικισμου, που παραπλανητικα ανεμιζουν οι καπηλοι της γλωσσας του λαου παρασυροντας την ενθουσιωση αλλα απληροφορητη νεολαια.
Στα πρωτα χρονια του αιωνα μας ο ψυχαρισμος καταφερε με τις ακροτητες του να παρασυρει τους διανοουμενους του ελλαδικου και παροικιακου ελληνισμου σε γλωσσικες εριδες που εφθασαν μεχρι και σε αιματηρες πεζοδρομιακες συγκρουσεις (ευαγγελικα 1901, ορεστειακα 1903). Ειναι χαρακτηριστικη η διαπιστωση οτι την ιδια ωρα που η ξενη διπλωματια ειχε παρασυρει το λαο και διανοηση σε ανυπαρκτους, στην ουσια γλωσσικους καυγαδες, στην μακεδονια κρινοταν η τυχη των ελληνικων πληθυσμων. Η στοα της μεγαλης αντολης της γαλλιας ειχε τοτε τον πρωτο ρολο στην αθλια αυτη μεθοδευση σκοπευοντας να μπλεξει τις γλωσσικες διαμαχες και την εκκολαπτομενη αριστερη διανοηση και να πολιτικοποιησει το θεμα, πραγμα που και συνεβη. Απο εκεινα τα χρονια, δυστυχως – και αυτο εξακολουθει μεχρι σημερα – ο δημοτικισμος χρησιμοποιηθηκε σαν γεφυρα, ωστε ευκολα η ξενη και η ντοπια αντιδραση να περασει καθε αλλοιωση στην γραπτη μας γλωσσα σαν φυσικη εξελιξη της δημοτικης.
1) ο γαλλος «ελληνιστης» Λουι Ρουσσελ προετρεπε στο παρισι τους ελληνες δημοτικιστες της εποχης του: «...Γιατί να κρατᾶ ἡ νεοελληνική γλώσσα τόνους καί πνεύματα... Ν’ ἁπλοποιήσετε λοιπόν τό πολύπλοκο σύστημα τῶν τόνων καί τῶν πνευμάτων. Καλίτερα όμος ν απλοπιίσετε κε το γενικο σίστιμα τις ορθογραφιας. Καί καλήτερο ἀκόμα νά καταργηθοῦν τά ἑλληνικά στοιχεῖα... Ἡ μεταγραφή σέ λατινικά στοιχεῖα εἶναι εὔκολη, προστέτει καί τά μπ,ντ,γκ, πού μέ τό ἀταίριαστο πια ἑλληνικό γράψιμο εἶναι πότε b, d, g πότε mb, nd, ng...»
(σ.σ. διατηρησαμε την ορθογραφια του Ρουσσελ) αυτος ο πολυς Ρουσσελ υπηρξε δασκαλος των σημερινων εισηγητων του μονοτοινικου συστηματος.
2) η ιστορια θα κρινει, εξαλλου, αν οι ελληνες αριστεροι εκπαιδευτικοι επεσαν στην παγιδα των ξενων ανθελληνων η ενεργουσαν συνειδητα οταν ο Δημητρης Γληνος στα 1929, δημοσιευσε στο περιοδικο «νεος δρομος» τις προτασεις του για την «θεραπεια της αγραμματοσυνης»:
«...Ἡ σημερινή ἑλληνική ὀρθογραφία δέν μπορεῖ νά κρατηθεῖ. Οἱ λύσεις εἶναι τρεῖς:
1) Να καταργηθοῦν οἱ τόνοι καί τά πνευματα. Νά καταργηθοῦν τά διπλά σύμφωνα ἀπό παντοῦ.
2) Νά εἰσαγάγουμε τήν φωνητική ὀρθογραφία.
3) Νά πάρουμε τό λατινικό ἀλφάβητο. Τήν τρίτη λύση τήν θεωροῦμε
γιά τήν καλύτερη, γιατί πρῶτα πρῶτα μᾶσ εἰσάγει μορφικά στήν οἰκογένεια τῶν ἐβρωπαϊκῶν λαῶν, ἒπειτα λύνει με μιᾶς ὁλόκληρο τό ὀρθογραφικό πρόβλημα...».
Ας μην ξεχναμε οτι την εποχη εκεινη η πατριδα μας προσπαθουσε να ξαναβρει τον εαυτο της με τα την ,εγαλυτερη τραγωδια του συγχρονου ελληνισμου, την μικρασιατικη καταστροφη.
Χθες Τεκτονες και Ιησουίτες «ελληνιστες», σημερα «εργολαβοι» της ε.ο.κ. και αμερικανοεβραιοι γλωσσολογοι βρισκονται στα παρασκηνια κα κατευθυνουν «εξωθεν» τους «προοδευτικους» του τοπου μας με στοχο την διασπαση της ιστορικης ορθογραφιας μας. Γιατι ας μην ξεχναμε οτι το μεγα παθος των εχθρων του ελληνισμου ηταν και ειναι να διαβαλουν την ενιαια και διαχρονικη εθνικη μας υποσταση. Και η γλωσσα αποτελουσε το ακαταμαχητο τεκμηριο αυτης της συνεχειας. Επομενως επρεπε με διαδοχικες επεμβασεις πρωτα να δημιουργηθει συγχυση στον προφορικο λογο και υστερα ν’ αλλοιωθει ο κωδικας της γραπτης γλωσσας με την αφαιρεση του τονισμου και την προσθηκη φθογγων, που θ’ ανοιγαν τον δρομο για το λατινικο αλφαβητο.
Τα ανθελληνικα κεντρα στο εξωτερικο, εμφανιζονται παντοτε με δυο προσωπεια, παιζοντας ετσι σε δυο «ταμπλω». Στρατολογουν στην υπηρεσια τους ατομα, που τα προωθουν στο καθηγητικο κατεστημενο παρουσιαζοντας τα σαν ευρωπαΪστες με «προοδευτικες» αποψεις για την παιδεια, αλλα και αριστερους εκπαιδευτικους με μεταρρυθμιστικες ιδεες για την μορφωση τψν λαΪκων μαζων. Η στρατολογηση αυτων των πρακτορων γινεται συγκεκαλυμμενα ‘η απροκαλυπτα. Οι υποτροφιες, οι τιμητικες διακρισεις καθως και οι χρηματικες ενισχυσεις απο ιδρυματα με νεφελωδεις σκοπους ειναι τα δολωματα με τα οποια καταφερνουν να παρασυρουν ‘η και να διαβρωσουν συνειδησεις. Δεν θα κουραστουμε να τονιζουμε συνεχως οτι το εργο που εχουν αναλαβει οι ανθελληνες μεσα και εξω απο την πατριδα μας ειναι η μεθοδικη διαλυση της παιδειας και γλωσσας μας με στοχο να σβησουν τον ελληνισμο που αποτελει «κάρφος εἰς τόν ὀφθαλμόν» του διεθνους σιωνισμου.
Ενα χρονο πριν την εκπαιδευτικη μεταρρυθμιση του 1964, το δημοσιογραφικο συγκροτημα βελλιδη στην θεσσαλονικη καταργει αυθαιρετα το καθιερωμενο τονικο συστημα και το αντικαθιστα βαζοντας ενα ανεστραμμενο τριγωνο στισ τονιζομενες συλλαβες, με σκοπο ασφαλως να εξοικειωθει το κοινο και να μην υπαρξουν σοβαρες αντιδρασεις οταν αργοτερα στην καταλληλη στιγμη (που ηλθε το 1982) θα επιβαλλοταν το μονοτονικο. Παραλληλα την ιδια εποχη, παλι στην θεσσαλονικη οι γνωστοι κυκλοι οργανωνουν δημοσιες συζητησεις και γραφουν αρθρα στα οποια προτεινουν την αλλοιωση της γραφης. Συνοψη του πνευματος αυτων των εκδηλωσεων αποτελουν οι αποψεις του καθηγητη της φιλοσοφικης σχολης του πανεπιστημιου της θεσσαλονικης και προσφατα εκλεγεντος ακαδημαΪκου αγαπητου τσοπανακη, συμπορευομενου με την ομαδα κακριδη.
«Οἱ παραλογισμοί τῶν νεοελλήνων στήν ὀρθογραφία» περιγραφονται στην δευτερη εκδοση των «Γλωσσικῶν παρέργων» , στα 1970, του ενθερμου υποστηρικτη του μονοτονικου συστηματος απο τις αρχες του αιωνα, ελισσαιου γιαννιδη, του οποιου η εβραΪκη καταγωγη σκοπιμως παντοτε αποσιωπηθηκε. Τον μαρτιο του 1972 ο γνωστος μας καθηγητης γιαννης κακριδης, στην προσπαθεια του ν’ ανακινησει και παλι το «γλωσσικο», εδωσε μια ολοσελιδη συνεντευξη στην εφημεριδα «θεσσαλονικη», με αφορμη την επετειο των 30 χρονων απο την «δικη των τονων», καταληγοντας ως εξης: «...Δέν χρειάζεται παρά μιά ὀλιγοήμερη διαφώτιση καί μιᾶς βδομάδας ἄσκηση, γιά νά ἀπαλλαγοῦμε ἀπό τήν παλιά κακή συνήθεια. Ἂν μάλιστα στό μεταξύ πληθύνουν τά μονοτονικά καί ἀπνευμάτιστα βιβλία, τό ζήτημα θά λυθεῖ μέ τόν πιό εὔκολο τρόπο».
Η καταρρευση της χουντας το 1974 ανοιξε τους ασκους του αιολου σε καθε ειδους επεμβασεις στην γραπτη μας γλωσσα, για να καταντησει απλα και μονο οργανο, σ’ ́εφαρμογη του «πακετου κισσινγκερ» που δοθηκε στην πρωτη κυβερνηση της μεταπολιτευσης και εμπλουτισθηκε με τις «ντιρεκτιβες» της ε.ο.κ. τις οποιες πειθηνια εκτελουσαν οι κυβερνησεις της νεας δημοκρατιας παραδιδοντας την σκυταλη στην σοσιαλιστικη κυβερνηση του πα.σο.κ
Στα χρονια της δικτατοριας η μεθοδευση για την αλλοιωση της γραφης καλλιεργειται απο κυκλους του εξωτερικου με σημαντικοτερο εκφραστη τον περιεργο γλωσσοφιλολογο αντ. Μυστακιδη (μεσεβρινο), που αρχιζει το 1968, απο την σουηδια την εκδοση των «Τετραδίων τοῦ Ρήγα» μ’ ενα ιδιοτυπο μονοτονικο, καταργωντας τις διφθογγους και χρησιμοποιωντας ψυχαρικους εκφραστικους τροπους, οπως ̈προβαίλνει, παρατήρησες, αὔξησες, κ.ἄ. δεκα χρονια αργοτερα, το 1978, ο ιδιος ο μεσεβρινος προτεινει την συμπληρωση του ελληνικου αλφαβητου με τα λατινικα στοιχεια b, d, g.
Mετα την καταρρευση της δικτατοριας το 1974 οι πρωτες μεταπολιτευτικες κυβερνησεις, με την εισηγηση αμερικανικων πανεπιστημιακων κυκλων, ειχαν προσκαλεσει περι τους δεκα εβραΪκης καταγωγης και ελληνικης υπηκοοτητας επιστημονες με σκοπο να επεξεργαστουν το νομοσχεδιο της εκπαιδευτικης και γλωσσικης μας μεταρρυθμισης. Την ιδια εποχη ο εκδοτικος οικος καλβος στα βιβλια που εκδιδει απλοποιει τον τονισμο καταργωντας ολες τις ψιλες, τις δασειες, τις περισπωμενες κ.λ.π. για να αποδειχθει ποιοι ειναι οι τελικοι στοχοι τους αναφερουμε, οτι 4 χρονια αργοτερα ο ιδιος εκδοτικος οικος συμπληρωνει τις απλοποιησεις της γραφης καταργωντας αυθαιρετα ολα τα διπλα συμφωνα και τις διφθογγους. Τον απριλιο του 1975 καθως και τον απριλιο του 1976 οι γνωστοι πανεπιστημιακοι κυκλοι της θεσσαλονικης (κακριδης, πολιτης, τσοπανακης, φορης, χρηστιδης κ.λ.π.) διοργανωνουν συμποσια και εγκρινουν ψηφισματα, ζητωντας απο την πολιτεια την καθιερωση του μονοτονικου.
Για να μην θορυβηθουν οι συντηρητικοι κυκλοι της τοτε κυβερνητικης παραταξης το θεμα της απλοποιησης της γραφης παραπεμφθηκε στο απωτερο μελλον, που δυστυχως για την γενικοτερη ελληνικη παιδεια δεν ηταν απωτερο αλλα πολυ κοντινο, εφοσον η κυβερνηση του πασοκ μετα λιγα χρονια ανελαβε να ολοκληρωσει την κατεδαφιση. Ειναι χαρακτηριστικες οι αποψεις του πασοκ επανω στη γλωσσα, προφορικη και γραπτη, οπως διατυπωθηκαν «απο στοματος» κ. Κακλαμανη, τοτε βουλευτη της αντιπολιτευσης: «...εμεις επιμενουμε, κυριοι συναδελφοι, στην καθιερωση της καθαρης, της ολοκαθαρης δημοτικης γλωσσας και μαλιστα απλοποιημενης με την καθιερωση του μονοτονικου συστηματος, αλλα πιο περα και με αλλες απλοποιησεις, οπως ειναι η καταργηση των διφθογγων, των διπλων συμφωνων κι αλλες επισης απλοποιησεις, ποι οι ειδικοι ειναι σε θεση να υποδειξουν...»
Ενδεικτικα αναφερουμε οτι, στις 11 μαρτιου 1984 στο «βημα της κυριακης» δημοσιευθηκε συνεντευξη επιλεκτου στελεχους της νεας δημοκρατιας μιλτιαδη εβερτ, στην οποια μεταξυ αλλων, επικροτει την επιβολη του μονοτονικου συστηματος στην γραφη απο την σοσιαλιστικη κυβερνης του πασοκ.
Ας θυμηθουμε εξαλλου, τι ειπε το 1976 στην βουλη ο τοτε υπουργος παιδειας γεωργιος ραλλης οτι δηλ.: «δέν ἒχει ὡριμάσει ὁ καιρός διά τήν κατάργησιν τῶν τόνων».
Για να γινει πραγματικοτητα το σοφα μελετημενο σχεδιο αφανισμου της ελληνικης γλωσσας επρεπε να επιτευχθουν δυο βασικοι στοχοι:
α) να εξουδετερωθει καθε αντισταση απο τους ελληνες, οι οποιοι ηθελαν να διατηρησουν και να συνεχισουν την πνευματικη τους κληρονομια, και β) να προλειανθει το εδαφος ωστε οι νεες γενιες να καταστουν ανιστορητες και αγλωσσες.
Ο πρωτος στοχος φαινεται να πραγματωθηκε καθως χαρακτηριστηκαν Προγονοπληκτοι, νοσταλγοι σκοτεινων εποχων, ακομη και ανοικτα φασιστες εκεινοι οι οποιοι πιστευουν οτι χωρις ιστορικη μνημη και γλωσσα ο ελληνισμος θα εκφυλιστει και θα εξαφανιστει.
Ο δευτερος εξαλλου, στοχος βρισκεται σ’ εφαρμογη χρησιμοποιωντας μεσα οπως, την αποσιωπηση και παραχαραξη της ιστοριας στα σχολεια και τη διαβρωση του γλωσσικου οργανου με την αναγκαστικη επιβολη μιας απροσωπης και ισοπεδωμενης γλωσσας μεσα απο τον τυπο, την τηλεοραση και το σχολειο που ολοενα χανει τον ανθρωπιστικο χαρακτηρα και μεταβαλλεται σε προθαλαμο της αδυσωπητης τεχνοκρατικης και μονον κοινωνιας.
Το εκπαιδευτικο τμημα του θεοσοφικου αδελφατου αγγλιας οργανωσε το 1921 συνεδριο στο Calais της γαλλιας, οπου και αποφασιστηκε η ιδρυση του ΅«διεθνους συνδεσμου νεας αγωγης»΅. Ο συνδεσμος αυτος εθεσε τις βασεις για την δημιουργια του σχολειου εργασιας μιας μεθοδου που κατω απο το επιχρισμα και την προβολη καινοτομιων στην σχολικη παιδαγωγικη ειχε σκοπο νã αμβλυνει τα πατριωτικα, τα εθνοκεντρικα και τα θρησκευτικα συναισθηματα αλλα και τις παραδοσιακες αξιες που διακρινουν καθε λαο απο τους αλλους, καλλιεργωντας ετσι ενα οικουμενιστικο πνευμα που θα διευκολυνε τελικα τα σχεδια των μυστικων εταιριων και οργανωσεων για παγκοσμια κυριαρχια.
Ειναι χαρακτηριστικο οτι δυο χρονια αργοτερα απο τις αποφασεις των θεοσοφιστων για δραση ο «ειδωλοθραυστης αναγεννητης παιδαγωγοσ» κατα τον Γ. Βαλετα – Μιλτος Κουντουρας απο τις στηλες της μυτιληνιας εφημεριδας «καμπανα» αντι να προτεινει, οπως θα εκανε ενας σωστος ελληνας παιδαγωγος, μια νεα θεωρηση της διδασκαλιας του πνευματος και της γλωσσας των αρχαιων, κατηγορει την «αντιδραση» πως ταχα «...θελει να σταματηση τη ζωη και να της φορεση τις ωραιες ισως, αλλα νεκρες προσωπιδες του αρχαιου κοσμου...».
Οι σημερινοι μας, λοιπον, γραικυλοι συμβουλοι του υπουργειου της παιδειας «θετουν τις βασεις και τις προΫποθεσεις εκεινες για να υλοποιηθει η πραγματικη μεταρρυθμιση της παιδειας του λαου» - κατα δηλωση του σημερινου υπουργου παιδειας αντ. Τριτση – με την εισαγωγη στα σχολεια μας του καρπου της επιγαμιας των θεωριων των αμερικανοεβραιων γλωσσολογων και του σχολειου εργασιας των θεοσοφιστων.
Μ’ αυτον τον τροπο καταργηθηκε η γραμματικη με το εξωφρενικο φαινομενο ο μαθητης να τελειωνει το δημοτικο σχολειο και να μη γνωριζει οτι η ακλιτη λεξη «καί» ονομαζεται συνδεσμος!

«...το χρεος μας ειναι, μεσα απο την εκπαιδευτικη πραξη να επιχειρησουμε με ολες τις δυναμεις μας πρωτοι εμεις οι της εκπαιδευτικης οικογενειας και μεσα απο εμας ολοκληρη η κοινωνια την συνειδητη ανακτηση της ελληνικης παιδειας...προσδοκουμε την πιο αποφασιστικη συμμετοχη της εκπαιδευτικης οικογενειας καθως και των πολιτικων κομματων...»
Αυτο ειναι ενα αποσπασμα πεμπτουσια της ομιλιας του υπουργου εθνικης παιδειας κ. Αντωνη Τριτση με θεμα «η ανακτηση της ελληνικης παιδειας» στην συναντηση με την ελληνικη εκπαιδευτικη ηγεσια στο παλαιο πανεπιστημιο στις 8 ιουλιου 1987. H προταση του κ. Τριτση περιλαμβανει 19 σελιδες, στις οποιες αναπτυσσεται ενα ευρυτατο προγραμμα προσαρμοσμενο στις συνθηκες της εποχης μας για την ανακτηση της ελληνικης παιδειασ° ομως, ελαχιστοι την γνωριζουν σ’ ́ ολη της την εκταση αφου σε κανενα εντυπο δεν δημοσιευθηκε. Οι σατανικοι μηχανισμοι παραπληροφορησης που λειτουργουν αριστα στα mass media απακλεισαν απο το ευρυ κοινο την δυνατοτητα να προσεγγισει και να εγκυψει στο νοημα της υπουργικης εκκλησης.
Ο κ. Αντωνης Τριτσης εφυγε απο κοντα μας τοσο αδικα και προωρα, στις 7 απριλιου 1992. Xαθηκε ενας ασυμβιβαστος ελληνας που τοσα πολλα ειχε ακομη να προσφερει σ’ αυτον τον τοπο. Ομως αφησε, σε ολους εμας μια υποθηκη: να συνεχισουμε τον αγωνα μεχρις οτου ο Eλληνισμος επανευρει την ιστορικη του φυσιγνωμια...
Ειναι πια καιρος να συνειδητοποιησουμε οτι η αλλοτριωση της γλωσσας και η διαλυση της παιδειας υπηρξε η πρωτη μονο φαση ενος ευρυτερα υπονομευτικου σχεδιου σε βαρος του ελληνισμου. Οι φασεις που ακολουθησαν συνιστανται στην υποβαθμιση και καταστροφη του περιβαλλοντος, που εχει παρει απειλητικες για τη ζωη μασ πλεον διαστασεις° στην μετατροπη του λαου σε αγελη υπο την καθοδηγηση φαυλων πολιτικων και την διαδοση ισοπεδωτικης κουλτουρας, με μοχλους τον εξαχρειωμενο τυπο και την διεφθαρμενη ραδιοφωνια και τηλεοραση° στα εντεχνως καλλιεργουμενα αδιεξοδα στην κοινωνια, με συνεπειες τη φυγη στα ναρκωτικα, την περιθωριοποιηση και την τυφλη βια σ’ ολες τις μορφες. Αυτες οι νοσηρες καταστασεις τησ ελληνικης κοινωνιας αποτελουν τις ψηφιδεσς ενος φρικτου μωσαΪκου. Ειναι επιτακτικη αναγκη να συνθεσουμε αυτες τις ψηφιδες του μωσαΪκου ωστε να συναισθανθουμε την απειλη σ’ ολη τησ την διασταση. Τοτε μονο η αντιδραση μας θα εχει πραγματικο αποτελεσμα. Δεν περισσευει πια καιρος και αυτος ο τοπος πρεπει να ζησει...
TETAΡTH EKΔΟΣΗ ΑΘΗΝΑ 1992