Την πρόταση της «Kontranews», που αποτελούσε επιθυμία ολόκληρου του λαού, κάνει πράξη ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Γιώργος Κατρούγκαλος, που βάζει πωλητήριο στα υπερπολυτελή υπουργικά αυτοκίνητα τα οποία πληρώνει από την τσέπη του ο Έλληνας φορολογούμενος.
Μόλις την περασμένη Τρίτη η «Kontranews» κυκλοφόρησε με πρωτοσέλιδο «Αλέξη πούλα τα 3 τζετ του Σαμαρά» και τον προφητικό υπέρτιτλο «Να βγουν στο σφυρί όλες οι Mercedes. Οι υπουργοί και οι διάφοροι παρατρεχάμενοι να πηγαίνουν στη δουλειά τους με τα δικά τους Ι.Χ.».
Μόλις δύο ημέρες αργότερα, ήρθε η απόφαση του κ. Κατρούγκαλου, στην αρμοδιότητα του οποίου έχουν περιέλθει μεταξύ άλλων και τα κρατικά αυτοκίνητα, να τα πουλήσει τα υπουργικά Ι.Χ για να εισπράξει χρήματα υπέρ του κράτους.
«Δεν χρειάζονται κρατικά αυτοκίνητα. Ήδη ο Ι. Βαρουφάκης μετακινείται με... ταξί, ο Π. Σκουρλέτης με ένα παλιό ΙΧ, όπως και ο Δ. Στρατούλης, ενώ ο πρωθυπουργός με ένα μαύρο Audi με πινακίδες Θεσσαλονίκης» τόνιζε με νόημα.
Εξάλλου, και ο ίδιος κινείται με το δικό του όχημα, το οποίο, μάλιστα, κατά καιρούς βγάζει μικροπροβλήματα λόγω παλαιότητας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρώτη στο «σφυρί» βγαίνει η πανάκριβη BMW που χρησιμοποιούσε ο πρώην αντιπρόεδρος της Βουλής και υπουργός Εξωτερικών, Ευάγγελος Βενιζέλος, για τις μετακινήσεις του.
Το… μνημονιακό αυτοκίνητο είναι αλεξίσφαιρο, αλεξίβομβο, με δορυφορική πλοήγηση και κόστισε στον ελληνικό λαό το εξωφρενικό ποσό των 750.000 ευρώ.
Ακόμη και αν κάποιος ισχυριστεί πως ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ έπρεπε να είναι απόλυτα προστατευμένος ως πρωτοκλασάτο στέλεχος της απερχόμενης κυβέρνησης, ευλόγως γεννάται το ερώτημα «τι ακριβώς φοβόταν ο κ. Βενιζέλος, που δεν φοβούνται ο σημερινός πρωθυπουργός και τα υπόλοιπα μέλη του νέου κυβερνητικού σχήματος;».
Να υπενθυμίσουμε ότι στις 13 Οκτωβρίου του 2009 ο τότε υπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Ραγκούσης, ενημέρωνε τον ελληνικό λαό, πως με εντολή του πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου, όλοι οι Έλληνες βουλευτές και οι κρατικοί αξιωματούχοι, θα μετακινούνταν στο εξής με αυτοκίνητα που δεν θα ξεπερνούν τα 1600 κυβικά.
«Η κυβέρνηση έλαβε εντολή από τον ελληνικό λαό να τα αλλάξει όλα και αυτό θα κάνει, ξεκινώντας από το μείζον ζήτημα του περιορισμού της σπατάλης» είχε πει χαρακτηριστικά.
Στις 14 Σεπτέμβρη του 2011 οι βουλευτές ψήφισαν ομόφωνα πρόταση του τότε προέδρου της Βουλής, κ. Φίλιππου Πετσάλνικου, σύμφωνα με την οποία τα αυτοκίνητα που χορηγούνταν με τη μέθοδο λίζινγκ στους βουλευτές της Αθήνας δεν θα ξεπερνούν τα 1400 κυβικά ενώ εκείνα που χορηγούνται στους βουλευτές της περιφέρειας δεν θα ξεπερνούν τα 1800 κυβικά.
Βέβαια, όπως ήταν αναμενόμενο όλες αυτές οι εξαγγελίες έμειναν στα λόγια. Τρανό παράδειγμα της «παραμυθολογίας» αποτελεί η περίπτωση Βενιζέλου, που αποφάσισε να μετακινείται με ένα αυτοκίνητο προκλητικά ακριβό για ένα χρεωκοπημένο κράτος.
Το αυτοκίνητο του άλλοτε υπουργού Οικονομικών, έφερε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στο χώρο της θωράκισης. Η λέξη χλιδή είναι λίγη για να περιγράψει τις ανέσεις που παρέχει ένα τέτοιο όχημα.
Δερμάτινα καθίσματα, τηλεοράσεις, δορυφορικά συστήματα, είναι μερικά από τα προνόμια που απολαμβάνει ο κάτοχός τους. Εξ ου και οι 750.000 ευρώ, μια τιμή απαγορευτική για τα άδεια κρατικά ταμεία.
Ωστόσο, μετά την απόφαση του κ. Γιώργου Κατρούγκαλου, που θεωρείται ειλημμένη, φαίνεται ότι μπαίνει τέλος στην κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος για τις βολτούλες των υπουργών…