Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

ΤΑΦΡΟΣ ΕΒΡΟΥ: ΜΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ




Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ANEΛ έγινε κυβέρνηση χάρι στις πλάτες της κυβέρνησης NΔ και ΠΑΣΟΚ, που παρέδωσαν την εξουσία χωρίς μάχη όπως έκανε και ο κυβέρνηση Καραμανλή στη κυβέρνηση ΓΑΠ. Aυτό δεν είναι τυχαίο, αφού όλα τα κόμματα είναι συμπηρωματικά χρώματα ενός χρώματος, του καφέ... Όλα είναι μια παρέα και δεν κάνουν τίποτα σωστό.
Το ΣΥΡΙΖΑ είναι μια εξαϋλωμένη μορφή του παλαιού ΠΑΣΟΚ με περισσότερη Αμερικάνικη ΜΚΟ, πασπαλισμένο με ΔΝΤ και ΟΟΣΑ αντί για ΕΚΤ και Τρόικα.
Το ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση λέγοντας ψέμματα στο λαό, μιλώντας για μη παραμονή της Ελλάδας στο μνημόνιο και για παραμονή στο ευρώ. Αυτό είναι ψέμμα, αφού το δημοσιονονικό σύμφωνο που υπέγραψε ο Παπαδήμος δεν επιτρέπει άλλη λύση στην Ελλάδα εκτός απο τη ζωή μέσα στο μνημόνιο μέχρι να αποκατασταθούν οι δείκτες της Ελληνικής οικονομίας. Γιατί λοιπόν κάποιος που έγινε Πρωθυπουργός λέγοντας ψέμματα, μετά να λέει αλλήθειες και να κάνει σωστά πράγματα; Νέες εκλογές επιβάλλονται αλλά με νέους κανόνες ηθικής αλλοιώς δεν θα υπάρχει αποτέλεσμα.
Ένα παιγνίδι που κάνει το λαοπλάνο ΣΥΡΙΖΑ είναι η ταύτιση εφοπλιστών και ολιγαρχών. Δεν είναι το ίδιο. Οι ολιγάρχες δεν πληρώνουν φόρους γιατί ο νόμος δεν επιβάλλεται και μάλιστα γρήγορα και αποτελεσματικά. Οι εφοπλιστές απλά δεν φορολογούνται, γιατί αυτοί βγάζουν κυβέρνηση ενώ ελέγχουν τα ΜΜΕ και τις τράπεζες, πιθανόν και το ΚΚΕ και τη ΧΑ.
Βρίσκω απαράδεκτο και αντισυνταγματικό 
  1. να μη πληρώνουν οι εφοπλιστές του κόσμου που έχουν μαζευτεί στο φορολογικό παράδεισο της Ελλάδας (δεν είναι όλοι Έλληνες) δις ευρώ το χρόνο φόρους και με διάφορα κόλπα να επιβάλλεται να πληρώνουν φόρους οι συνήθεις ύποπτοι. 
  2. να επιβάλλουν οι εφοπλιστές την ενεργειακή πολιτική της χώρας, σύμφωνα με τα συμφέροντα τους (ακριβό LNG αντί φτηνότερο φυσικό άεριο απο τη χρήση αγωγών, διάνοιξη Εύρου και Αξιού για μεταφορά LNG με μαούνες αντί με αγωγούς ή με τραίνα, περιορισμός της τιμής της κιλοβατώρας και μη ορθολογισμός στη χρήση και σταθεροποίηση το δικτύου των ΑΠΕ με μπαταρίες ισχύος). Ένα και πλέον ευρώ το κέρδος στο λίτρο απο τη μεταφορά πετρελαίου απο τη χώρα παραγωγής στη Ελλάδα και 0,13 ευρώ για μεταφορά του εντός Ελλάδας απο την Αθήνα π.χ. στα νησιά. Κάποιοι οικονομούν χωρίς να πληρώνουν φόρους…
  3. να μη ανταποδίδουν οι εφοπλιστές στην Ελλάδα όσα κερδίζουν, δανειζόμενοι απο τις Ελληνικές τράπεζες και κτίζοντας πλοία στην Κορέα και τη Κίνα αντί στην Ελλάδα. 
Ο Δήμαρχος της Αλεξανδρούπολης Λαμπάκης ήδη ζήτησε τη χρήση του Έβρου για θαλάσσιες μεταφορές (αυτό το είχα προβλέψει πρίν μήνες).  Τί γίνεται όμως με την Ελληνική ΑΟΖ που δεν έχει οριοθετηθεί; Τίποτα, γιατί κάθε πρόταση είναι και πρόφαση για μια συναλλαγή…
Δεν είναι τυχαίο ότι εκτός απο τη τάφρο στον Έβρο υπάρχει και θέμα για τη διάνοιξη του Αξιού. Στη μιά περίπτωση υπάρχει η κάθοδος του Βουλγαρικού ναυτικού στα διεθνή ύδατα του Αιγαίου και στην άλλη η κάθοδος του ναυτικού της FYROM. Πέραν των Εθνικών θεμάτων που ανοίγουν υπάρχει και άνοιγμα χωρίς αντάλλαγμα για την Ελλάδα άλλων οικονομιών και μάλιστα κάποιων εχθρικών, στην οικονομία του Αιγαίου.
Σημειώστε ότι,
  1. στην Αλεξαδρούπολη θα είναι αραγμένο στα όρια των Εθνικών υδάτων ένα μεγάλο πλοίο του Κοπελούζου στο οποίο θα αποθηκεύεται LNG 
  2. στα Ελληνοτουρκικά σύνορα θα φτάνει το Ρωσικό φυσικό αέριο με αγωγό που θα μετατρέπεται σε LNG σε εργοστάσιο στη Τουρκική πλευρά των συνόρων 
  3. για τους Κινέζους και τους Ρώσους στις μεταφορές ευνοούνται τα τραίνα αντί των ναυτικών δρόμων. Κινέζικα τραίνα θα φτάνουν μέχρι τη Μαδρίτη, δημιουργώντας εναλλακτικές λύσεις στη ταχεία μεταφορά LNG αλλά και εμπορευμάτων. Η γραμμή Πεκίνο Λονδίνο ήδη υπάρχει και θα βελτιστοποιηθεί. Η ΕΕ θα πουλάει LNG απο το Εφοπλιστάν και ακριβή ενέργεια για να κλείνουν οι βιομηχανίες της και να μειώνονται οι θέσεις εργασίας; 
Η Ελλάδα στο μέλλον θα περνάει συνεχώς απο κρίσιμες καταστάσεις που θα γίνονται μεγαλύτερες μέχρις ότου να διαλυθεί. Ζεί την ελεγχόμενη χρεοκοπία της ενώ παρατηρεί το θάνατό της. Η Τρόικα ξανάρχεται. Οι εφοπλιστές δεν φορολογούνται. Τεμπέληδες συνεχίζουν να προσλαμβάνονται σε αντιπαραγωγικές θέσεις ενώ το ξάφρισμα συνεχίζεται.
Λύση: Εφόσον προτιμηθεί σαν ενεργειακή λύση το LNG επειδή η Ελλάδα δουλεύει για τους εφοπλισττές, η υπογραφή ρητρών με τη FYROM και τη Βουλγαρία επιβάλλεται. Φυσικά και η δημιουργία διοδίων είναι απαραίτητη (για τους δανειστές, SWAPS).
Eρώτημα: Γιατί η Ρωσία ευνοεί το LNG αντί ενός αγωγού ή ενός τραίνου με βαγόνια LNG απο τη Τουρκία πρός Βορρά;  Γιατί στη ζωή δίνεις και παίρνεις. Γιατί η συναλλαγή δεν έχει σχέση με τη θρησκεία και γιατί είναι κοινός σύμμαχος και στηριχττής της άποψης της μή εκμετάλλευσης του Ελληνικού πετρελαίου, χάριν των Αραβικού και του δικού της που παρεπιπτόντως είναι και πανάκριβο, έστω και αν πωλείται μέσω σγωγών.
Καλόν ύπνο.