Οι οργανώσεις συχνά λειτουργούν σύμφωνα με τη λογική των «σούπερ κοτόπουλων», όπου η αξία δίδεται σε υπαλλήλους αστέρια που ξεπερνούν σε απόδοση τους άλλους.
Και όμως, δεν είναι αυτό που δημιουργεί τις υψηλότερες επιδόσεις των ομάδων. Η επιχειρηματική ηγέτης Μάργκαρετ Χέφερναν παρατηρεί ότι η κοινωνική συνοχή - η οποία χτίζεται σε κάθε διάλειμμα για καφέ και κάθε φορά που ένα μέλος της ομάδας ζητά βοήθεια από ένα άλλο - είναι που οδηγεί με την πάροδο του χρόνου σε σημαντικά αποτελέσματα.
Είναι μια ριζική επανεξέταση του τι μας οδηγεί να κάνουμε την καλύτερη δουλειά μας, και τι σημαίνει να είσαι ηγέτης. Διότι, όπως επισημαίνει η Χέφερναν: «Οι εταιρείες δεν έχουν ιδέες. Μόνο οι άνθρωποι έχουν ιδέες».
Genetic Selection, management and Behavior. Prof. W. M. Muir
(Purdue University)
(Purdue University)