Σάββατο, 9 Απριλίου 2016

ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΪΚΑ!





Μπρέ μπρέ μπρέ!!!… Τί μαθαίνω; Πάπας καί πατριάρχης, λέει, θα επισκεφθούν τη Μυτιλήνη το Σάββατο, 16/04/2016!!! (Κι άμα έχουν καιρό, μπορεί να επισκεφθούν καί τη Λέσβο! Καρα-λόλ!!!) Τέτοια μεγαλεία δεν είδε η Ελλάς ποτέ ενθάδε, στην Ιωλκό – ούτε κάν στην (φερόμενη ως πρωτεύουσα) Αθήνα! Διότι στην Ιωλκό είχαμε πατριάρχη καί δεσπότη (το Σάββατο 28/09/1991 – δηλαδή, τη μέρα που στην αρχαιότητα κορυφωνόντουσαν τα Ελευσίνια Μυστήρια), είχαμε Βοθρολυμαίο/αρχιεπίσκοπο/δεσπότη σε πακέτο δίπαξ (την Τετάρτη 26/06/2002 καί την Πέμπτη 27/09/2012 – ρέ, λύσσα με τις τελευταίες μέρες του Σεπτέμβρη!), στην Αθήνα είχαν πάπα κι αρχιεπίσκοπο (την Παρασκευή, 04/05/2001), αλλά συνδυασμό Βοθρολυμαίου καί Μπεργκόλιο μόνο στη Μυτιλήνη θά ‘χουνε!
Κι όχι μόνον: οι Μυτιληνιοί -όπως στις πίτσες- στους δύο μεγαλοπαπάδες κονομάνε κι έναν δώρο! Τον αρχιεπίσκοπο Αθηνών! Αχτύπητη προσφορά 2+1, ώστε να σβήσει …ο ανταγωνισμός! (Τί να κλάσουν τα μουσλίμια, τώρα, με χαλίφηδες καί σεϊχουλισλάμηδες!) Καί μεγαλεία απλησίαστα, σου λέω!
Όθεν, η Μυτιλήνη (ίσως καί η Λέσβος), μ’ έναν αντίστροφο χορό του Ζαλόγγου εκτοξεύεται στα ύψη κι αναδεικνύεται το πρώτο κοσμοπολίτικο μέρος στην Ελλάδα! Ποιά Μύκονος, τώρα;
(Δεν αναδεικνύεται μόνο στον θρησκευτικό τουρισμό, ώ αφελείς! Διότι από τη Μυτιλήνη -ίσως καί τη Λέσβο! – προσφάτως παρήλασαν καί οι β… άντε δεν το λέω… -άρες της σιτεμένης όρνιθος κυρά-Σούζαν. Δεν αξίζει πλέον να ξοδεύεται κανείς στη Μύκονο γιά μπανίζειν.
Πάρτε καί πλαγιομετωπικό πλάνο των …προσόντων της Σουζανάρας, μαζί με βλέμμα «- Έλα να σε στείλω στον Παράδεισο!». Καταλαβαίνετε, ρέ αργόστροφοι, ποιά …μεγάλη πολιτισμική αξία πέρασε απ’ τη Μυτιλήνη – κι ενδεχομένως να ξαναπεράσει; Έ;)
Οπότε, οι ανύπαντροι μη διστάζετε: να βρήτε τίποτε Μυτιληνιές ν’ αποκατασταθήτε, διότι ανοίγονται εμπρός σας λαμπρές προοπτικές! Όπως πχ ο καθένας που παντρεύτηκε Χαλκιδικιώτισσα προ του 1960 καί μπήκε σώγαμπρος, καί τα κονόμησε τα επόμενα χρόνια εκμεταλλευόμενος το παραθαλάσσιο οικόπεδο που πήρε προίκα.

Οι Μυτιληνιοί εμένα μου είναι γενικώς συμπαθή ανθρωπάκια. Έχουν μεν τις ιδιορρυθμίες τους (πχ ενώ ψηφίζουν ΚΚΕ, άμα τους ρωτάς γιατί πάνε στον Ταξιάρχη, απαντάνε ότι ο Θεός δεν ξέρουν αν υπάρχει, αλλά ο Ταξιάρχης υπάρχει, καί μάλιστα τους πλακώνει στο ξύλο! – έτσι μού ‘πε ένα πουλάκι ότι γίνεται εκεί, έτσι σας λέω), αλλά απ’ την άλλη έχουν καί καλό φαγητό (αν κι οι σαρδέλλες τους μπροστά στις δικές μας είναι …μοντελάκια), έχουν κάτι «λαδοτύρια» φανταστικά (καί λοιπές παρεμφερείς λιχουδιές), έχουν ξυλόγλυπτα επίσης φανταστικά, κι έχουν και παλαιοπωλεία φανταστικά στην πρωτεύουσά τους. (Άμα ενδιαφέρεστε γιά ορίτζιναλ παλαιά αντικείμενα, κι όχι απομιμήσεις Ταϊβανέζικες, εκεί να πάτε.)
Έχουν κι ούζο, αλλά -να πω την αλήθεια- εγώ δεν είμαι οπαδός του συγκεκριμένου ποτού. (Προτιμώ το τσίπουρο χωρίς γλυκάνισο.)
Ταυτόχρονα, όμως, έχουν δύο κορυφαία θρησκευτικά προσκυνήματα: τον Αρχάγγελο Μιχαήλ στο Μανταμάδο (ή «Ταξιάρχη», όπως τον αποκαλούν οι ιθαγενείς) καί τον -επίσης νησιώτη, αν καί Ιθακήσιο- Άγιο Ραφαήλ (μαζί με τον διάκονο Άγιο Νικόλαο καί την Αγία Ειρήνη).

Τόση ώρα προσπαθώ να σοβαρευτώ καί να πω αυτό που θέλω, το οποίο είναι λίαν σοβαρό. Αλλά μπαίνουν στο μυαλό μου κάτι «ταγκαλάκια» με τον μέγα Λιακό καί τον «Πολέμαρχό» του (που πάει όποτε γουστάρει καί δανείζεται το γιαπωνέζικο ταντό του Ταξιάρχη), που πρέπει να καταβάλω αρκετή προσπάθεια να μη γελάω σα βαρεμένος απ’ τον Ήλιο της Σαχάρας.
Τέλος πάντων, στο θέμα μας.
Επισήμως, η παπαδοτριάς θα επισκεφθεί τη Μυτιλήνη γιά να συμπροσευχηθεί γιά τους λαθραίους. Επισήμως. Διότι, ανεπισήμως, εγώ το βλέπω ότι δεν πάει εκεί γιά καλό σκοπό. Τί «συμπροσευχές», καί θρίχες περμανάντ! Γιά μαύρη μαγεία πάνε! Θα προσπαθήσουν να εξουδετερώσουν τα δύο προσκυνήματα που προαναφέραμε!
Αυτή είναι μονάχα η γνωμάρα μου, βεβαίως, αλλά πιστεύω θα συμφωνήσετε αρκετοί.
Διότι:
  • Μέλος της τριάδας αυτής δεν είναι μόνον αυτός που έβγαλε τον σταυρό του μπροστά στα λαθρομουσλίμια.
  • Μέλος της τριάδας αυτής δεν είναι μόνον ο νύν επί Γής μέγιστος αρχιερέας του Κρόνου.
  • Είναι καί πως κάτι άκουσα κάποτε (επίσης από μαρτυριάρικο πτηνόν) γιά το τρίτο μέλος της ανίερης παρέας. Κάτι γιά μαύρα τραπέζια στη μέση του ναού, λέει, καί τελετουργία αφορισμού, ξαναλέει. Πριν χρόνια. (Μόνο που δεν έγινε ευρύτερα γνωστό το περιστατικό.)
Καθαρή μαύρη μαγεία, δηλαδή. Αλλά, ποιός με βεβαιώνει πως δεν θα το ξανακάνει;

Από άλλα «μεγάλου βεληνεκούς» προσκυνήματα στην Ελλάδα, ψάχνω καί δεν βρίσκω. Με την εξαίρεση του Αγίου Όρους, όπου ο πάπας δεν είναι ευπρόσδεκτος (γι’ αυτό καί δεν πήγε ακόμη, καί κατά τα φαινόμενα ούτε πρόκειται).
Υποψιάζομαι πως εκεί μάλλον θα πάει κάποια άλλη στιγμή «ινκόγκνιτο» άλλος αρχιερέας του Κρόνου (επίσης γιά «τελετουργίες» κτλ), αλλά σ’ αυτό το ενδεχόμενο θα επιληφθώ προσωπικά.
Τώρα, θα με ρωτήσετε τί δουλειά έχω εγώ. Βλέπεις, αναγνώστη μου, υπάρχουν κάποια γεγονότα στη ζωή κάθε ανθρώπου, που δείχνουν καθαρά πως είναι ψηφίδες της «μεγάλης εικόνας» του καθενός μας. Έ, λοιπόν, μία απ’ τις «ψηφίδες» μου περιμένει την τοποθέτησή της – κι όπως το «κόβω», μονάχα εκεί έχει θέση: στην πιθανή αυτή επίσκεψη. Περισσότερα δεν επιτρέπεται να σας πω.
Έτσι, μας μένουν αυτά τα δύο μεγάλα προσκυνήματα της Μυτιλήνης, μαζί. Καί το πράγμα κάνει νιάου-νιάου, δεν χρειάζεται να το σκαλίσουμε πολύ. Γιατί δεν πάει η ανίερη ρασοφορική τριάδα πχ στην Κώ, ή στην Χιόν (να χορτάσει μαστιχοπαγωτά), όπου κι εκεί έχουν λαθρομουσλίμια; Ή στο Καστελλόριζο; Ντέ καί καλά στη Μυτιλήνη; Γιατί;

Υπάρχει ακόμη μία σοβαρώτατη πλευρά στο όλο θέμα, «αόρατη» απ’ τους πολλούς.
Σας θυμίζω πως πάγια αρχή του γράφοντος είναι ότι η θρησκεία μας (ημών των Ελλήνων) απλά αλλάζει μορφές όποτε απαιτείται. Αλλά, επί της ουσίας, παραμένει η ίδια κι απαράλλαχτη διά μέσου των αιώνων. Αυτό ΔΕΝ το συζητάω, ούτε μ’ ενδιαφέρει αν διάφοροι χριστιανοί ή «αρχαιόθρησκοι» έχουν αντιρρήσεις επ’ αυτού. Να τις κρατήσουν γιά τα παιδάκια τους.
Υπ’ αυτό το πρίσμα, λοιπόν, επιβάλλεται να ρίξουμε μιά ματιά στην Ιστορία.
Ερωτώ, επομένως: Πότε ξαναείχαμε πάρε-δώσε με Κρόνιους στ’ ανατολικά νησιά του Αιγαίου;
Εύκολο αυτό: Τουλάχιστον μία φορά (άγνωστο γιά παλιότερα), επί Μίνωα / Ιάσονα / Τρωϊκού Πολέμου. Τότε, κάπως κουλαντρίστηκε η κατάσταση, κι οι Κρόνιοι έκαναν πίσω. Με την ευκαιρία, σας θυμίζω ότι ο στόλος των Αχαιών κρύφτηκε πίσω απ’ την Τένεδο – όσο οι Τρώες έμπαζαν στην πόλη τους τον Δούρειο Ίππο. Δεν κρύφτηκε πίσω απ’ την πολύ μεγαλύτερη Μυτιλήνη!
Μήπως καταλαβαίνετε τώρα το γιατί;
Μήπως θυμάστε, επίσης, ποιός κατάγεται από την Ίμβρο;
Επόμενη ερώτηση: Επανελήφθη αυτή η κατακτητική προσπάθεια σε άλλη ιστορική περίοδο;
Χμμμ… ίσως. Στα χρόνια του Χριστού. Εκεί, βέβαια, έχουμε μάχη Κρόνου-Ελλάδας κυρίως στο συμβολικό επίπεδο. Πχ ο Χριστός (Γιεχοσούα-Ιάσων) κυβερνάει το «ανώνυμο» πλοίο της Εκκλησίας. Με πιό ολιγομελές πλήρωμα. Κι ο Κρόνιος Σαούλ-Παύλος ανεβοκατεβαίνει τα παράλια της Ιωνίας (όχι τα ανατολικά νησιά του Αιγαίου), γιά νά ‘ρθει εδώ καί να διαδώσει τις ιδέες του. Εν πάσει περιπτώσει, βλέπουμε πριν 2000 χρόνια να επαναλαμβάνεται ένα γενικό συμβολικό σχήμα, αν κι όχι ακριβώς.
Επόμενη ερώτηση: Σήμερα, τί γίνεται;
Σήμερα δεν υπονοώ ότι οι Μυτιληνιοί λατρεύουν τον Κρόνο (αν κι έχουν καί στοά – δε λείπει αυτό το φρούτο από πουθενά), αλλά σαφώς έχουμε ξεκάθαρη κρόνια εισβολή με τα λαθρομουσλίμια. Σ’ όλα τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου!!! Ξανά-μανά τα «καλά» του Μίνωα καί του Θόα (καί της Υψιπύλης), δηλαδή. Καί η ανίερη τριάς πάει εκεί βίζιτα γιά να…
…Ρέεεε!!!… Λές οι συγκεκριμένοι να δώσουν κάποιο σύνθημα στα συγκεντρωμένα λαθρομουσλίμια, κι αμέσως μετά να δούμε πράματα καί θάματα;;;;; Λες να πετάξουν σταυρούς καί ράσα, καί ν’ αρχίσουν να κυρήττουν καινά δαιμόνια;
Δεν ξέρω, απλά μου πέρασε απ’ το μυαλό. Αλλά όλα είναι πιθανά, στον σκατόκοσμο που ζούμε.
Μονάχα που δεν ξέρω ποιός είναι ο σημερινός Ιάσων, ή ποιοί είναι οι σημερινοί Μυρμηδόνες, καί τί σκοπεύουν να πράξουν. Έτσι, ελπίζω οι Μυτιληνιοί να ξέρουν να χειρίζονται όπλα. Έστω καί κουζινομάχαιρα.
 Υπομονή λίγες μέρες. Γιά να δούμε, τί θα δούμε…