Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Ο ΣΟΦΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

«ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ [ΘΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΝΩΣΗ] ΑΡΑΓΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ, ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΒΑΘΜΟ, ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕΡΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΜΟ, ΑΛΛΑ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΜΙΓΗ ΔΙΑΝΟΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΘ΄ΑΥΤΗ, ΘΑ ΑΡΧΙΖΕ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΤΑ ΑΥΤΟ ΚΑΘ΄ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΜΙΚΤΟ, ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠ΄ ΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΑΠ΄ ΤΑ ΑΥΤΙΑ, ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΣΩΜΑ, ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΡΟΣ, ΤΑΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΡΟΝΗΣΗ; ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ, ΣΙΜΜΙΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ (ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ); 
ΠΛΑΤΩΝ – “ΦΑΙΔΩΝ Ή ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ” [65e - 66a], ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΚΤΟΣ. 



…ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΑΥΤΩΝ ΛΟΙΠΟΝ, ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΣΙΜΜΙΑ ΚΑΙ ΚΕΒΗ, ΑΠΕΧΟΥΝ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΙ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ Σ΄ ΑΥΤΕΣ… 
ΠΛΑΤΩΝ – “ΦΑΙΔΩΝ Ή ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ” [82c], ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΚΤΟΣ.

…ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΟΤΙ, ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΔΕΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ, ΣΑΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΔΕΣΜΩΤΗΡΙΟ, ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ ΝΑ ΕΡΕΥΝΑ ΤΑ ΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΦ΄ ΕΑΥΤΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΙΓΥΡΙΖΕΙ ΕΔΩ ΚΙ ΕΚΕΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ, ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤΟ ΔΕΣΜΩΤΗΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ, ΣΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΕΣΜΙΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΣ ΤΩΝ ΔΕΣΜΩΝ ΤΟΥ – ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ, ΛΕΩ, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΟΤΙ, ΟΤΑΝ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΤΗΝ ΠΑΡΟΤΡΥΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΕΙ, ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΓΕΜΑΤΗ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΓΕΜΑΤΗ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ, ΠΕΙΘΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΟΣΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΗ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ, ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΑ ΣΥΜΜΑΖΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΗ ΚΑΘ΄ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΟΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΘ΄ ΑΥΤΟ». 
ΠΛΑΤΩΝ – “ΦΑΙΔΩΝ Ή ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ” [83a], ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΚΤΟΣ.


«ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥ, (ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ) ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΝΟΗΣΗ ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΙΑ, AΥTH, ΛΕΝΕ, ΕΙΝΑΙ H ΥΨΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. TOYTH H ΣTAΘEΡH AΝΑΧΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΩΣ ΥΟGA». 
ΚΑΤΗΑ UPANISAD [2.3.10 - 2.3.11]

«ΑΣΚΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ, ΑΥΤΟΙ ΑΜΕΣΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΟ ΟΝ - ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ˙ ΠΟΥ ΕΝΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑΝ ΩΣ ΑΥΤΟΦΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ, ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ, ΠΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΑ ΑΙΤΙΑ ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΨΥΧΗ - ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ ΤΟΥΣ». 
SVETASVARATA UPANISAD [1.3] 


EKEIΝΟΣ ΠΟΥ ΕΝΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΣΑΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΣΚΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΣΑΝ ΑΡΕΤΗ, ΔΗΛΑΔΗ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ [ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ] ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΦΤΑΣΜΕΝΟ YOGI TON RISHI RAJA, ΤΟΝ ΣΟΦΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΕΙΔΕ Ο ΑΡΧΑΙΟΣ ΙΝΔΙΚΟΣ ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ. ΤΟΝ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΙΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΪΚΗ ΣΟΦΙΑ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΕ. ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΣΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΔΟΣΙΑ, ΣΤΑΔΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΕΚΕΙΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΛΑΤΩΝ ΤΟΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟ – ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟΥ. 
ΝΕΟ ΕΛΛΗΝ