Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ





“Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΔΙΑΙΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΣΠΟΡΟΥΣ, ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΣΩΜΑΤΑ. ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΣΩΜΑ, ΑΛΛΑ ΠΕΝΤΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΩΜΑΤΩΝ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΣΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΙ ΣΠΟΡΟΙ, ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ ΣΠΟΡΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΡΟΙ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΥΝ. ΟΛΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΑ. ΑΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΙΣ ΓΥΜΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ, ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΣ, ΕΙΣΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ.


ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΣΠΟΡΟΙ. ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ ΣΠΟΡΟΥΣ, Η ΓΙΟΓΚΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: ΓΗ, ΦΩΤΙΑ, ΝΕΡΟ, ΑΕΡΑΣ, ΑΙΘΕΡΑΣ.

MΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΣΟΥ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΤΑ ΤΣΑΚΡΑΣ, ΕΠΤΑ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ, ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΔΙΝΕΣ, ΜΕ ΡΟΥΦΗΧΤΡΕΣ, ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΝΑ. ΚΑΘΕ ΤΣΑΚΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΕΝΑ
 ΠΕΔΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΦΥΡΑ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΝΤΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΑ ΠΕΝΤΕ ΜΕΓΑΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ ΣΠΟΡΟΥΣ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΣΑΚΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΦΥΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ Σ΄ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΣΗ. ΤΟ ΕΒΔΟΜΟ ΤΣΑΚΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΕΦΥΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ Σ΄ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΝΤΕ ΚΕΝΤΡΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΑ ΠΕΝΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΕΝΤΕ ΣΩΜΑΤΑ.

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑΤΖΑΛΙ. ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ, ΟΧΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΩΣ ΔΟΓΜΑ. ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΜΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑΣ ΧΡΗΣΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ. ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΞΕΝΗ, ΑΓΝΩΣΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΝΑ ΧΑΡΤΗ. Ο ΧΑΡΤΗΣ ΔΕΝ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΝΑΣ ΧΑΡΤΗΣ; Ο ΧΑΡΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ, Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ. ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΑΡΤΗ, ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΚΟΥΚΚΙΔΕΣ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΚΟΥΚΚΙΔΕΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ; ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΑΡΤΗ, ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΠΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ; ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΣΗΜΕΙΩΜΕΝΑ, ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΣΗΜΕΙΩΜΕΝΑ – ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ. ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΤΗΣ, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.

Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΑΥΘΟΥΝ. ΟΛΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΕ ΚΙ ΟΤΑΝ ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΥΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΕ.

ΤΩΡΑ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΥΛΗ ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΕ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΠΗΓΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΥΛΙΚΟ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΑΤΗΛΗ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΥΛΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΓΛΙΣΤΡΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ. ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΕΝΟ, ΜΟΝΟ Ο ΚΑΘΑΡΟΣ ΧΩΡΟΣ. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΟ ΧΩΡΟ. ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ. ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΑΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΡΕΠΕΙ Ν΄ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ; ΠΡΕΠΕΙ Ν΄ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ.

ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΟΤΙ ΤΑ ΚΒΑΝΤΑ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΓΕΛΟΙΟ ΤΡΟΠΟ – ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΟΥ ΖΕΝ – ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΑΡΑΛΟΓΑ. ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΚΥΜΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΜΟΡΙΟ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΥΠΗΡΧΕ Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΤΕ ΜΟΡΙΟ ΕΙΤΕ ΚΥΜΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΙΓΜΗ.

ΜΟΡΙΟ ΚΑΙ ΚΥΜΑ; ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. ΑΔΥΝΑΤΟΝ! Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ. Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΘΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΑΘΕΙ. ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΗ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΗΜΕΙΟ; ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ. Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΚΒΑΝΤΑ, ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΟΡΙΟ, ΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΥΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, ΕΦΕΡΑΝ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ: «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΥΤΟ». ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΕΙΠΑΝ: «ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΔΥΝΑΤΟΥ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΝ ΤΟ ΚΒΑΝΤΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ. ΦΕΡΕΤΑΙ Μ΄ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ Ν΄ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ».
 ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΟΣ”.
OSHO - “THE OSHO CHAKRA BOOK”