Σάββατο 21 Μαΐου 2011

ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗ



H ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΜΕΣΑ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΝΟΣ.


ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ, Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΛΕΙΤΙΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ: ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ. Ο ΝΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ. ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΚΕΨΗ ΚΙΝΕΙΤΑΙ, ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΘΟΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ, ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ, ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΗ, ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΚΑΠΟΙΑ ΛΕΞΗ, ΚΑΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ. ΚΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΚΑΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ. ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΒΑΘΥ ΥΠΝΟ, ΒΑΘΙΑ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.

ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΑΜΑΝΤΙ, ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ: ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗ. ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗ. Ο ΝΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΤΗΝ ΜΗ ΥΠΑΡΞΗ. ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ, ΕΧΕΙΣ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΚΕΨΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗ. Ο ΝΟΥΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ, ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗ. ΑΛΛΙΩΣ, Ο ΥΠΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΦΩΤΙΣΗ.

Η ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ, ΟΜΩΣ Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΥΠΝΗΣΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑΣ ΣΠΟΡΟΣ. ΣΤΟ ΣΑΜΑΝΤΙ, Ο ΣΠΟΡΟΣ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΞΥΠΝΑΕΙ. ΚΙ ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ. Ο ΥΠΝΟΣ ΜΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ – Ο ΥΠΝΟΣ. Ο ΣΤΟΧΟΣ ΟΜΩΣ, Ο ΥΠΝΟΣ ΜΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΥ. Η ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΥ.

ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΓΝΩΣΗ, ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΥΠΝΙΟΙ, ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΞΥΠΝΙΟΙ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ, ΟΠΟΤΕ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΥΠΝΙΟΙ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ;

ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ, ΟΤΑΝ ΕΣΑΙ ΞΥΠΝΙΟΣ. ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ, ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΟΤΑΝ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ. ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΞΥΠΝΙΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΙ ΟΤΑΝ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ.

ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗ. ΜΗΝ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΑΥΤΟΜΑΤΑ, ΜΗΧΑΝΙΚΑ. ΕΧΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΣΗΣ, ΚΑΘΕ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ – ΕΚΠΝΟΗ, ΕΙΣΠΝΟΗ – ΕΧΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ. ΕΧΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ, ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ, ΕΧΕΙ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΟ ΜΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ.

ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ, ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙΣ ΓΙΑ ΥΠΝΟ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΟΙ ΜΝΗΜΕΣ ΘΑ ΚΥΛΟΥΝ. ΜΕΙΝΕ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΑΝΑΛΑΜΠΗ. ΕΙΣΑΙ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ... ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΓΕΜΑΤΟ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ.

ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΣ ΟΤΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, Ο,ΤΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ. ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΑΥΤΗ Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΜΗΔΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ.

ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΝΟΥ. ΟΤΑΝ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΟΥΤΕ ΞΥΠΝΙΟΣ ΟΥΤΕ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΣ. ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. Η ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ. ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΣΟΥ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΕΖΟΥΝ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ. ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΤΕΙΣ.

ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ, ΑΥΤΗ Η ΣΤΙΓΜΗ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Ή ΣΤΙΓΜΗ ΑΝΑΜΕΣΑ’. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ‘ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ’: ΜΙΑ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ, ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΤΟ ΠΡΩΙ, ΟΤΑΝ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΤΗΝ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ. ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΟ, ΟΙ ΙΝΔΟΥΪΣΤΕΣ ΤΙΣ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΤΕ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ. ΜΕΣΑ Σ΄ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ, ΑΓΝΟΣ, ΑΘΩΟΣ. ΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΟΣ, ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΖΩΗ ΣΟΥ. ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ.

ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΞΥΠΝΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΞΥΠΝΙΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ. ΠΡΩΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΣΤΟ ΞΥΠΝΙΟ ΣΟΥ. ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΤΟ ΞΥΠΝΙΟ ΣΟΥ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ;

ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ Ο ΓΚΟΥΡΤΖΙΕΦ ΑΝΕΠΤΥΞΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΘΟΔΟ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΘΙΒΕΤΑΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΙ ΟΙ ΘΙΒΕΤΑΝΟΙ ΑΝΑΖΗΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΛΥ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ.

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ: ΑΠΛΩΣ ΠΕΦΤΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΥΠΝΟ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑ – ΕΝΑ ΡΟΔΟ.

ΟΡΑΜΑΤΙΣΟΥ ΤΟ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ. ΟΡΑΜΑΤΙΣΟΥ ΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ, ΟΠΟΙΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΔΟ. ΟΡΑΜΑΤΙΣΟΥ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ, ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΟΥ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΝΙΩΣΕ ΤΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Μ΄ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΔΟ, ΠΕΣΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ.

ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ.

ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ, ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ, ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ, ΑΜΕΣΩΣ ΘΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ: «ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ». ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΚΑΙ ΤΟ «ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ», ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΘΕΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ. ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΣΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ, ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ. ΑΜΕΣΩΣ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ: «ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ» ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ. ΕΧΕΙΣ ΑΦΥΠΝΙΣΤΕΙ.

ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙΣ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΟΝΕΙΡΑ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΘΥΜΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΟΝΕΙΡΑ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΟΝΕΙΡΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ, ΠΡΙΝ ΠΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΥΠΝΟ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΝΑΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.

ΟΙ ΘΙΒΕΤΙΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΙΗΣΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΤΟΥ. ΚΙ ΟΤΑΝ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΓΙ΄ ΑΥΤΟ, ΕΠΕΙΔΗ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ  ΟΝΕΙΡΟ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ.
OSHO - "THE ALPHA AND THE OMEGA"