Σάββατο 21 Μαΐου 2011

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ



ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ Η ΓΙΟΓΚΑ ΤΟΥ ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΚΡΙΒΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΟΓΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΒΕΒΑΙΟ, ΟΣΟ ΟΤΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΣΣΕΡΑ. ΑΝ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΕΡΑΝΤΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΣΚΕΤΗ ΛΟΓΙΚΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΟΤΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΝΟΥ;



ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ, ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΗ, ΟΜΩΣ Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΗ. Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΘΡΕΦΤΙΣΤΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΛΑΚΚΟ ΜΕ ΝΕΡΟ. Ο ΑΠΕΡΑΝΤΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΡΕΦΤΙΣΤΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ. ΑΣΦΑΛΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΡΕΦΤΙΣΤΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ, ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ  ΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.

Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ. Η ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ, ΜΙΑ ΑΝΑΛΑΜΠΗ. ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΟΡΤΑ. ΤΟΤΕ, ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ, ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ.

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΟΥ, ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ ΣΟΥ, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΑΠΕΡΑΝΤΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ. ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ. ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, ΑΣΦΑΛΩΣ, ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΛΕΠΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΥΡΑΝΟΣ.

ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ. ΕΤΣΙ, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΪΚΟ, ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ, ΜΙΑ ΑΝΑΛΑΜΠΗ. ΑΝ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ. ΤΟΤΕ, ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ, ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ. ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ, ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΟΝ ΝΟΥ ΕΝΤΕΛΩΣ, ΩΣΤΕ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΑ ΕΚΕΙ ΚΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ. ΠΩΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟ ΝΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ, ΜΕ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ; ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ: ΑΥΤΟΣ Ο ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟΣ ΝΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ. ΜΟΙΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΟΥ.

ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ. ΤΑ ΟΡΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΑ. ΑΚΟΜΗ ΚΙ Ο ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟΣ ΣΟΥ ΝΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ, ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ.

ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ. ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΙΣΟ ΜΕ ΤΟ ΟΛΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΝΑ ΔΙΑΙΡΕΙΣ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΟΥΡΑΝΟΣ, ΟΤΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΝΔΙΚΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΝΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΙΝΔΙΚΟΣ ΟΥΤΕ ΚΙΝΕΖΙΚΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΕΚΤΑΣΗ. ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ.

ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥ. ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΕΙΣ Ό ΝΟΥΣ ΜΟΥ΄. ΑΥΤΟ ΤΟ ΄ΜΟΥ΄ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟ. Ο ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ. ΟΠΩΣ Η ΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ. Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ. ΟΤΑΝ ΧΑΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ‘ΜΟΥ’, ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ. ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΙΑΖΕΙΣ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΣ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΙΑ ΑΥΤΑΠΑΤΗ.

ΤΟ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΟ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΙΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΜΙΑ ΑΥΤΑΠΑΤΗ. ΚΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ, ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ. Ο ΒΟΥΔΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ – ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΕΠΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ – ΠΩΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ. Η ΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΙΣΑΙ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΣ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣ.

ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΠΩΣ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, ΠΩΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ.

ΤΑ ΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΑ. ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΣΚΕΨΕΙΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΝΟΥ, ΕΣΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ. ΕΝΑΣ ΝΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΝΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΕΓΩ. ΕΝΑΣ ΝΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ. ΕΝΑΣ ΝΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ. ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΚΕΨΗ, ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΧΩΡΙΣ ΣΚΕΨΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΡΙΟ. ΧΩΡΙΣ ΣΚΕΨΗ, ΕΣΥ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΪΚΟ.

ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ. ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΩΔΕΣ. ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΪΚΟ. Ο ΛΟΓΙΚΟΣ ΝΟΥΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΡΩΤΗΣΕΙ: “ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟ ΜΕ ΤΟ ΟΛΟ; ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑ”.

ΣΤΟ TERTIUM ORGANUM  - ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ – Ο ΟΥΣΠΕΝΣΚΥ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΙΣΟ ΜΕ ΤΟ ΟΛΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΟ. ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΟΥΠΑΝΙΣΑΔΕΣ, ΠΟΥ ΛΕΝΕ: “ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ ΟΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΟΛΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΛΟ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΟΛΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΟΛΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΛΟ”. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟ. ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΟΠΟΥ ΤΑ ΟΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ Η ΣΤΑΓΟΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΩΚΕΑΝΟΣ ΚΑΙ ΩΚΕΑΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ.

Η ΛΟΓΙΚΗ ΘΕΤΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΤΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ. ΚΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΕΠ΄ΑΠΕΙΡΟΝ. ΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΗ ΣΚΕΨΕΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟ ΜΕ ΤΟ ΟΛΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΞΑΦΝΙΚΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ. ΗΤΑΝ ΟΝΕΙΡΙΚΑ ΟΡΙΑ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΟ ΕΧΕΤΕ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ.

ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΙΩΣΕΙΣ, ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΟΜΩΣ, ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟΣ; ΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟΣ ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ, ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ, ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΒΙΩΜΑ. ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΟΜΩΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ. ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ, Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟΣ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΛΟΓΙΚΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ.

ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ, Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ. ΔΕΝ ΣΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΠΙΣΤΗ. ΣΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙΣ, ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ, ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΛΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ. ΔΕΝ ΛΕΕΙ, “ΠΙΣΤΕΨΕ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΘΑ ΒΙΩΣΕΙΣ”. ΛΕΕΙ: “ΒΙΩΣΕ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ”. ΚΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ. ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ. ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ.

ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟΣ. ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΡΙΖΩΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ. ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΕΥΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ. ΠΡΩΤΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ, ΥΣΤΕΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΝΑ – ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΡΩΜΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ, ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ – ΕΠΕΙΤΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ. ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ, ΕΠΕΙΔΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΡΙΖΩΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΟΣ, ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΣΩΜΑ. ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ. ΟΤΑΝ ΑΛΑΖΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ, ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ. ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ, ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ. ΚΙ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ, ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΣΦΙΧΤΑ ΠΛΕΓΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ. ΑΝ ΤΡΕΧΕΙΣ, ΤΟΤΕ Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΞΥΓΟΝΟ. ΟΤΑΝ ΤΡΕΧΕΙΣ, Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΙ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ, ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ.

ΣΤΟ ΘΙΒΕΤ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ, ΤΟΤΕ ΤΡΕΧΑ, ΚΑΝΕ ΔΥΟ – ΤΡΕΙΣ ΓΥΡΟΥΣ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ Ο ΘΥΜΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ, ΑΝ ΤΡΕΞΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ. ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ, Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ.

ΕΣΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΕΝΤΕ ΒΑΘΙΕΣ ΑΝΑΣΕΣ – ΕΚΠΝΟΗ, ΕΙΣΠΝΟΗ – ΚΑΙ ΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ Ο ΘΥΜΟΣ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΑΜΕΣΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟ ΣΩΜΑ, ΥΣΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ, ΥΣΤΕΡΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΤΟΣΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ.

ΑΝ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΒΟΥΔΑ, ΘΑ ΠΕΙ: “ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΟΝ ΘΥΜΟ!”. Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΙ ΠΟΤΕ. ΘΑ ΠΕΙ ΠΩΣ, ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΘΥΜΟ, ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΡΥΘΜΟ ΑΝΑΠΝΟΗΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΡΥΘΜΟΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΟΝ ΘΥΜΟ. ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΣΚΛΗΡΑ, ΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Ή ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ.

ΘΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΣΟΥ, ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΣΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΡΥΘΜΟ ΑΝΑΠΝΟΗΣ, ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.

ΤΟ ΟΡΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΙΟΡΑΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΥΣ. ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΟΡΑΤΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ. ΕΙΝΑΙ ΑΣΑΦΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ. ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ. ΓΙ΄ΑΥΤΟ Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΖΩΗ, ΑΛΛΑ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΝΟΥ, ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΙΣ ΧΑΛΑΡΑ; ΑΔΥΝΑΤΟΝ! ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ, ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΟΥ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΥΣΤΑΓΜΕΝΟΣ, ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΟΥ.

ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΩΠΗΛΟΣ, ΘΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΑΝ ΒΟΥΔΑΣ, ΘΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΣΑΝ ΒΟΥΔΑΣ. ΑΝ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΣΑΝ ΒΟΥΔΑΣ, ΘΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΙΩΠΗ ΝΑ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ  ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ. ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΣΑΝ ΒΟΥΔΑΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΙΩΠΗ. ΑΠΛΩΣ ΚΑΘΙΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ, ΣΑΝ ΒΟΥΔΑΣ. ΑΠΛΩΣ ΚΑΘΙΣΕ, ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΣΩΜΑ. ΞΑΦΝΙΚΑ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΗ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΜΟΝΙΚΗ. ΟΤΑΝ Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΗ, ΘΑ ΝΙΩΣΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΝΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΕΝΤΑΣΗ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ, ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΣΥΝΝΕΦΑ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΧΩΡΟΣ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ. ΘΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΝΑ ΡΕΕΙ ΣΙΩΠΗ ΜΕΣΑ ΚΙ ΕΞΩ.

ΓΙ ΄ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΘΑ ΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΟΥ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΘΕ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ. ΑΝ ΤΡΩΣ ΚΡΕΑΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΑΝ ΒΟΥΔΑΣ. ΑΛΛΗ ΣΤΑΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΧΟΡΤΟΦΑΓΟΣ ΚΙ ΑΛΛΗ ΣΤΑΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΧΟΡΤΟΦΑΓΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΣΩΜΑ ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΤΡΩΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟ Μ΄ ΑΥΤΗΝ. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ, ΤΟ ΣΩΜΑ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑ.

ΕΤΣΙ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ, Η ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΗΘΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ. ΟΤΑΝ ΤΡΩΣ ΚΡΑΣ, ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΖΩΟ, ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΕΑΣ. ΤΟ ΚΡΕΑΣ, ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ, ΗΤΑΝ ΖΩΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΖΩΟΥ, ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΖΩΟΥ. ΟΤΑΝ ΤΡΩΣ ΚΡΕΑΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΣΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.

ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΟΠΟΤΕ ΤΡΩΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ. ΠΙΝΕΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ. ΑΜΕΣΩΣ ΕΧΕΙ ΥΠΕΙΣΕΛΘΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΜΩΣ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΟΥ, ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΧΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥ ΚΙ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΡΥΘΜΟ Ο ΝΟΥΣ, ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ.

Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ – ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΚΟΙΜΑΣΑΙ, ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ ΤΟ ΠΡΩΪ. ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ, ΩΣΤΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΝΩΤΕΡΟ.

ΤΟΤΕ, ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ, ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΡΥΘΜΟ ΑΝΑΠΝΟΗΣ. ΑΠΛΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΤΟ. ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΠΕΙΡΑΜΑ. ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ, ΑΠΛΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ – ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΕΙΣΠΝΕΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΕΚΠΝΕΕΙΣ.  ΑΠΛΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΤΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ, ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ. ΤΟΤΕ, ΟΠΟΤΕ ΝΙΩΘΕΙΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ, ΑΜΕΣΩΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΛΥΠΗΣ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ.

ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΟΠΟΤΕ ΝΙΩΘΕΙΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΟΥ ΚΙ ΟΤΑΝ ΝΙΩΘΕΙΣ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ, ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ. ΑΜΕΣΩΣ Η ΛΥΠΗ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ, ΕΠΕΙΔΗ Ο ΝΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΟ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΥ.

Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΨΗ. ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΕΙΣ, ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ. ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ. ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΕΙΣ. ΑΜΕΣΩΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ. Η ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΟΡΑΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ.

ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ. ΑΝ ΛΕΕΙ, “ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΚΡΕΑΣ”, ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΝΑ ΤΡΩΣ ΚΡΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΒΙΑΙΟ, ΟΧΙ. ΤΟ ΛΕΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΝΑ ΤΡΩΣ ΚΡΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΙΗΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΗ ΒΙΑΙΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ. Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΗ ΒΙΑΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΥΓΙΗΣ, ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΗ ΒΙΑΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΤΟΜΙΣΤΗΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΠΟΝΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΠΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ.

ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΙ ΕΤΣΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ. ΑΛΛΙΩΣ, ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΘΕΙ Η ΑΓΑΠΗ, ΟΜΩΣ Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ, ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΡΕΟΦΑΓΟΣ; ΑΝ ΤΡΩΣ ΚΡΕΑΣ, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ Η ΒΙΑ. ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΒΑΘΙΑ ΒΙΑ, ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ; Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ Ή ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΜΙΣΟΥΣ.

Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ. ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΘΙΣΕΙ Η ΑΓΑΠΗ. ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΩ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ. ΑΝ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΝΘΙΣΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΑΣΥΛΛΗΠΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΑ ΕΙΧΕΣ ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙ. ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΟΥ, ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΟΥ, ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ, ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΟΥ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΕΝΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΛΛΑΓΗ. ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ, ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ. ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΙΚΟΣ, ΕΝΑΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
OSHO - "THE ALPHA AND THE OMEGA"