THN MHΝΙΝ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΩΣ “ΚΡΑΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ” ΜΟΝΟΝ, ΑΝ ΕΣΒΗΝΑΝ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ (ΠΟΥ ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΥ ΛΟΓΟΥ), Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΘΕΑΤΡΩΝ (ΠΟΥ ΣΑΤΥΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ) ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ (ΠΟΥ “ΑΠΟΡΕΙ” ΑΝΕΥ ΟΡΙΩΝ). Μ΄ ΕΝΑ ΛΟΓΟ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΑΝΤΕΛΗΦΘΗ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ, ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΗΤΑΝ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (Λ. ΖΩΓΡΑΦΟΥ, ΑΝΤΙΓΝΩΣΗ, ΑΘΗΝΑΙ 1982).
ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΜΟΛΙΣ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ Ο ΠΡΟΣΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΜΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ (380 Μ.Χ.), ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΙΑ ΑΡΩΓΗ ΤΟ “ΘΕΑΡΕΣΤΟ” ΕΡΓΟ ΤΗΣ: ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ, Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ (ΒΛ. Κ. ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ, Η ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ, ΑΘΗΝΑΙ 1993).
ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ, Ο,ΤΙ ΠΑΡ΄ ΟΛΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ (Ή ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ) ΗΣΑΝ “ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ” ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ, Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΡΕΦΟΤΑΝ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΡΩΜΑΪΚΗ Ή Η ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ “ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑ” ΑΛΛΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΤΕΧΝΗ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ Κ.Λ.Π.) ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ “ΕΙΔΩΛΩΝ” ΥΠΗΡΞΕ Η ΕΥΣΧΗΜΗ ΠΡΟΦΑΣΗ.
ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΜΟΛΙΣ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ Ο ΠΡΟΣΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΜΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ (380 Μ.Χ.), ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΙΑ ΑΡΩΓΗ ΤΟ “ΘΕΑΡΕΣΤΟ” ΕΡΓΟ ΤΗΣ: ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ, Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ (ΒΛ. Κ. ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ, Η ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ, ΑΘΗΝΑΙ 1993).
ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ, Ο,ΤΙ ΠΑΡ΄ ΟΛΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ (Ή ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ) ΗΣΑΝ “ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ” ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ, Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΡΕΦΟΤΑΝ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΡΩΜΑΪΚΗ Ή Η ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ “ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑ” ΑΛΛΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΤΕΧΝΗ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ Κ.Λ.Π.) ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ “ΕΙΔΩΛΩΝ” ΥΠΗΡΞΕ Η ΕΥΣΧΗΜΗ ΠΡΟΦΑΣΗ.