Πέμπτη, 4 Αυγούστου 2016

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΝΑΝΙΑ. ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΒΑΖΕΙ



ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΑΝΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΤΕΤΟΙΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ..

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ.

ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Η FRAPORT ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

Η Fraport Greece, σε διαβούλευση, παρουσίασε τα αερολιμενικά τέλη στους Εκπροσώπους Αεροπορικών Εταιρειών της Θεσσαλονίκης.

Η Fraport Greece, σύμφωνα με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρουσίασε το σύστημα αερολιμενικών τελών για το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, το οποίο θα εφαρμοστεί με την ανάληψη της διαχείρισης του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης από την Fraport Greece.
01.08.2016

Στη διαβούλευση, συμμετείχαν σε θετικό κλίμα, περισσότεροι από 50 εκπρόσωποι αεροπορικών εταιρειών και ενώσεων που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης, η Fraport Greece τόνισε στους παρευρισκόμενους ότι δεσμεύεται στη παροχή εναρμονισμένων και διαφανών συστημάτων αερολιμενικών τελών στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης και γενικότερα σε όλα τα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια.
Στη διαβούλευση, η ομάδα διαχείρισης της Fraport Greece που αποτελείται από τον Αλεξάντερ Τσινέλ (CEO), τον Βαγγέλη Μπαλτά (CFO) και τον Μπιλ Φούλερτον (CTO), παρουσίασε στους συμμετέχοντες το σύστημα αερολιμενικών τελών, μια γενική εισαγωγή για την Fraport Greece, καθώς και μία επισκόπηση για τα έργα υποδομής του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης.
– ΤΕΛΟΣ –

Σχετικά με το έργο των 14 περιφερειακών αεροδρομίων – Ένα έργο αμοιβαίου οφέλους για την Ελλάδα:
  • Το έργο των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων αποτελεί μία μεγάλη ιδιωτική επένδυση και θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες παραχωρήσεις στην Ελλάδα. Παρέχει σημαντικές δυνατότητες και οφέλη για τον κλάδο του τουρισμού και το σύνολο της ελληνικής οικονομίας, καθώς και για τους κατοίκους των περιοχών που εξυπηρετούν τα αεροδρόμια και τα εκατομμύρια τουριστών που επισκέπτονται την όμορφη Ελλάδα κάθε χρόνο.
  • Στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό διεθνή κλάδο του τουρισμού, τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια είναι πύλες ζωτικής σημασίας για έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της χώρας. Τα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας περιλαμβάνουν 3 πύλες στην κύρια χώρα (Θεσσαλονίκη, Άκτιον, Καβάλα) και 11 αεροδρόμια στα νησιά (Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κως, Μύκονος, Μυτιλήνη, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος και Ζάκυνθος). Τα 14 αεροδρόμια υποδέχτηκαν συνολικά περισσότερους από 23 εκατ. επιβάτες μέσα στο 2015 (ετήσια αύξηση 6%). Το 73% αυτών των επιβατών αποτελούν διεθνείς ταξιδιώτες.
  • Στις αρχές του 2013 το ΤΑΙΠΕΔ ξεκίνησε ένα διαφανή, διεθνή διαγωνισμό για δύο παραχωρήσεις, 40-ετούς διάρκειας, για τη λειτουργία, τη συντήρηση και ανάπτυξη 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα. Η κοινοπραξία Fraport –Κοπελούζου συμμετείχε στη διαγωνιστική διαδικασία που είχε προσελκύσει διεθνείς ενδιαφερόμενους.
  • Το Νοέμβριο του 2014 το ΤΑΙΠΕΔ επέλεξε την κοινοπραξία Fraport- Κοπελούζου ως προτιμητέο πλειοδότη για τις παραχωρήσεις, 40-ετούς διάρκειας, για τις ομάδες Α και Β, με βάση την υψηλότερη προσφορά των 1,234 δισ.€ και για τις δύο ομάδες.
  • Η Fraport και ο Όμιλος Κοπελούζου δημιούργησαν από κοινού την εταιρεία Fraport Greece η οποία θα είναι ο παραχωρησιούχος για τις δύο παραχωρήσεις.
  • Στις 14 Δεκέμβρη του 2015, η Fraport Greece υπέγραψε συμβάσεις με το ΤΑΙΠΕΔ και το ελληνικό κράτος για τις παραχωρήσεις, 40-ετούς διάρκειας για τις δύο ομάδες. Οι συμβάσεις είναι όμοιες με τις προσφορές που υπέβαλε η κοινοπραξία Fraport- Κοπελούζου τον Νοέμβριο του 2014.
  • Στο τέλος της συναλλαγής αναμένεται να πραγματοποιηθεί η πλήρης καταβολή του προκαταβολικού ποσού για την παραχώρηση, της τάξης των 1,234 δισ. €, σε συνδυασμό με την ανάληψη της λειτουργίας των αεροδρομίων.
  • Τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμιο δεν πωλούνται, παραχωρούνται. Δηλαδή, παραμένουν στην ιδιοκτησία του ελληνικού κράτους.
  • Στη διάρκεια της 40-ετούς περιόδου παραχώρησης, η Fraport Greece θα είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία, τη συντήρηση και την ανάπτυξη των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων. Σύμφωνα με τη σύμβαση, η Fraport Greece θα επενδύσει περίπου 330 εκατ. € για τη βελτίωση των αεροδρομίων στα πρώτα χρόνια, μέχρι το 2020. Στα επόμενα χρόνια, θα πραγματοποιηθούν επιπλέον επενδύσεις για συντήρηση και επισκευή, καθώς και για αύξηση της χωρητικότητας, με βάση την εξέλιξη της επιβατικής κίνησης.