Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

ONLY BREATH - RUMI



Not Christian or Jew or Muslim, not Hindu
Buddhist, sufi, or zen. 


Not any religion or cultural system. 


I am not from the East
or the West, not out of the ocean or up
from the ground, not natural or ethereal, not
composed of elements at all.

I do not exist, Ι am not an entity in this world or in the next,
did not descend from Adam and Eve or any origin story. 

My place is placeless, a trace
of the traceless.

Neither body or soul.

I belong to the beloved, have seen the two
worlds as one and that one call to and know,
first, last, outer, inner, only that
breath breathing human being.





Δεν είμαι Χριστιανός ούτε Εβραίος.
Δεν είμαι Μουσουλμάνος ούτε και Ινδουιστής.
Δεν είμαι Βουδιστής μήτε και Σούφι.


Δεν είμαι και διόλου Ζεν.


Δεν έχω μια θρησκεία ή παράδοση.
Δεν είμαι απ΄ την ανατολή μήτε τη δύση
Ούτε από τη θάλασσα ούτε κι απ΄ τα βουνά.


Δεν είμαι στοιχειωμένος ή αιθέριος
Αλλά δεν είμαι ούτε και φυσικός.


Δεν είμαι οντότητα και δεν υπάρχω
Ούτε σ’ αυτόν μηδέ στον κόσμο τον επόμενο.


Δεν έρχομαι από την Εύα τον Αδάμ
ή κάποιαν άλλη ιστορία.


Ο τόπος μου είναι άτοπος
χνάρι δεν έχει το χνάρι μου.


Ούτε σώμα ούτε ψυχή.
Ανήκω στον Αγαπημένο.


Είδα τους δυο κόσμους σ’ έναν και γνωρίζω
τον πρώτο και τον τελευταίο
που αναπνέει μ’ ανθρώπινη πνοή.

JELALUDDIN RUMI