Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

PETER ECONOMIDES - REBRANDING GREECE


Στις 11 Νοεμβρίου 2011, πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 11ο Διεθνές συνέδριο Διοίκησης Επιχειρήσεων, εν ονόματι «Αριστοτέλης».
Η εικόνα μιας χώρας όπως την βλέπουν οι επισκέπτες, οι επενδυτές και γενικά όλοι οι οικονομικοί παράγοντες από άλλες χώρες αλλά και οι ίδιοι οι κάτοικοι της είναι απόλυτα σημαντική για το μέλλον της. Ακόμη περισσότερο όταν αυτή γίνεται  brand το οποίο αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα άυλα περιουσιακά της στοιχεία και το οποίο επηρεάζει άμεσα όλο το πλέγμα των οικονομικών δραστηριοτήτων της.
Η χώρα μας παραδοσιακά είχε ένα πολύ ισχυρό brand, βασισμένο στην ανυπέρβλητη κληρονομιά των προγόνων της. Το 2009 ήταν στη 14η θέση ως παγκόσμιο brand χώρας και υποχώρησε στην 22η το 2010. Η Ελλάδα σήμερα βρίσκεται σε οριακό σημείο αποδυναμωμένη από την οικονομική κρίση και προσπαθεί να βρει μια νέα ταυτότητα, με την εφαρμογή ενός φιλόδοξου και πολύ σκληρού προγράμματος ανόρθωσης της οικονομίας και αλλαγής της κουλτούρας και των θεσμών που τη διαμόρφωσαν μεταπολιτευτικά.