Ο wannabe Ροβεσπιέρος της Ελλάδος Ιακωβίνος Οικονομολόγος Λαπαβίτσας δήλωσε: «Υπάρχουν οι έλεγχοι στις τράπεζες, ήδη έχει υπάρξει μια σταθεροποίηση της κατάστασης. Αυτό, τις επόμενες ημέρες θα εξομαλυνθεί περισσότερο, όσο ο κόσμος θα συνηθίζει αυτή την κατάσταση, για τώρα. Άρα, δεν τίθεται θέμα κατάρρευσης αν ψηφίσουμε ΟΧΙ, γιατί υπάρχει έλεγχος». ΣΥΝΗΘΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ άκουσον – άκουσον, αν είναι δυνατόν έκαναν τον Έλληνα υποζύγιο και το ανέχεται ακόμη.
Σε μια από τις πολλές συνεντεύξεις του στο αμερικανικό περιοδικό Jacobin [ΙΑΚΩΒΙΝΟΙ] ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τονίζει ότι η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή. Αλλά δεν αναφέρει για ΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ.
«Η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να επιβάλει το συντομότερο δυνατόν ελέγχους στην κίνηση κεφαλαίωνκαι θα πρέπει να υποβάλει αμέσως σε ελέγχους τις τράπεζες. Είναι αυτονόητο. Θα πρέπει να κάνουμε ό,τι έκανε η ΕΕ στο θέμα της Κύπρου. Τώρα, πόσο καιρό αυτοί οι έλεγχοι θα διαρκέσουν και τι μορφή θα πάρουν θα είναι ένα θέμα με το πώς εξελίσσεται η κατάσταση. Θα διαρκέσει για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα. Και κάποια μορφή των ελέγχων κεφαλαίου θα παραμείνει ασφαλώς, όπως θα έπρεπε. Αυτό θα δημιουργήσει μια σειρά από νομικά ζητήματα – θα χρειαστούμε έναν στρατό από δικηγόρους. Τα συμβόλαια σε ξένο νόμισμα θα είναι προβληματικά. Έχουμε τέσσερις μήνες. Σε αυτούς τους τέσσερις μήνες θα μπορούμε να πάρουμε όλα τα είδη δράσης για να προετοιμαστούμε».
Στην ερώτηση αν αναφέρεται σε δελτίο απάντησε: «Ναι, μιλάμε για μια διαδικασία με δελτίο. Αφήστε με να σας πω μερικά πράγματα. Η Ελλάδα είναι στη μέση μιας ανθρωπιστικής κρίσης. Υπάρχει ήδη δελτίο στη χώρα, μόνο που περνάει μέσα από το πορτοφόλι. Μεγάλα τμήματα του πληθυσμού δεν έχουν αρκετά χρήματα για να φάνε, υπάρχουν εκείνοι που στηρίζονται σε φυλλάδια και στα λεγόμενα κοινωνικά παντοπωλεία, με άλλα λόγια μέρη όπου τα τρόφιμα είναι διαθέσιμα σε χαμηλές τιμές και ούτω καθεξής. Ναι, αυτά είναι μηχανισμοί με δελτία, που υπάρχουν ήδη».
Ο βουλευτής ανάφερε πως σε περίπτωση Grexit η Ελλάδα θα χρειαστεί κάθε βοήθεια. Είπε «Το επόμενο δύσκολο και άβολο πράγμα είναι να αντιμετωπίσουμε συγκεκριμένες αγορές και τον αντίκτυπο της εξόδου σε αυτές. Υπάρχουν τρία κλειδιά: ενέργεια, το οποίο ουσιαστικά σημαίνει πετρέλαιο, τρόφιμα και φάρμακα. Θα πρέπει να συνεργαστούμε με άλλες δυνάμεις και να φτιάξουμε νέες συμμαχίες. Η Ρωσία, η Κίνα και το Ιράν είναι χώρες που θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν. Είναι κρίσιμες αυτές οι συμμαχίες. Και υπάρχει λόγος να περιμένουμε καλές απαντήσεις από αυτές τις δυνάμεις. Εάν φέρουν την Ελλάδα σε αυτό το μονοπάτι»
«Η Ρωσία, η Κίνα και το Ιράν» και «Ναι, μιλάμε για μια διαδικασία με δελτίο» ΑΝ δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, είσαι σε πολύ χειρότερη κατάσταση απ’ ότι μπορώ να φανταστώ και ως συγγραφέας έχω πολύ μεγάλη φαντασία. Ξέρεις ποιός ήταν ο Ροβεσπιέρος, ποιοί ήταν οι ΙΑΚΩΒΙΝΟΙ;
Μαξιμιλιανός Φραγκίσκος Μαρία Ισίδωρος Ροβεσπιέρος [Maximilien François Marie Isidore de Robespierre]
Μετά την άλωση της Βαστίλης, ετέθη επικεφαλής το 1790 των Ιακωβίνων. Όταν οι Ορεινοί (οι Ιακωβίνοι δηλαδή, από τη θέση που καταλάμβαναν στα ορεινά έδρανα της Συνέλευσης ονομάστηκαν Ορεινοί) κατέλαβαν την εξουσία το 1793, ο Ροβεσπιέρος έγινε ουσιαστικός αρχηγός της Γαλλίας. Ετέθη επικεφαλής της Κομμούνας και στη Συμβατική Συνέλευση εισήλθε ως αντιπρόσωπος του λαού του Παρισιού. Ψήφισε το θάνατο του Λουδοβίκου ΙΣΤ΄ και υπέρ της κατάργησης της Βασιλείας.
Για να στερεώσει την εξουσία του απέκρουσε τις κατηγορίες των Γιρονδίνων ότι επεδίωκε την επιβολή δικτατορίας. Εισερχόμενος δε στην Επιτροπή Κοινής Σωτηρίας και διευθύνοντας πλέον τους τομείς της Δημόσιας Aσφάλειας και της Δικαιοσύνης, προχώρησε σε προγραφές εναντίον των Γιρονδίνων, για τους οποίους πέτυχε να τεθούν εκτός νόμου, στην εξόντωση των αρχηγών τους, αλλά και τη φυσική εξόντωση πολλών συντρόφων του, όπως του Δαντών, τον οποίο μισούσε θεωρώντας τον βαθύτατα διεφθαρμένο, στέλνοντάς τους στη λαιμητόμο, κάτι που έκανε στη συνέχεια και με τους Εμπερτιστές.
Στην περίοδο της κυριαρχίας του Ροβεσπιέρου επικρατούσε απόλυτη Τρομοκρατία, στηριζόμενη στα Επαναστατικά Δικαστήρια και στην περίφημη Επιτροπή Κοινής Σωτηρίας. Παρότι, λόγω της προσωπικής του εντιμότητας, του ανεπίληπτου ιδιωτικού του βίου και του αδέκαστου χαρακτήρα του, είχε επονομασθεί από τους ομοϊδεάτες του «αδιάφθορος», δε δίστασε για την εδραίωση του καθεστώτος του, να στέλνει καθημερινά διά του Επαναστατικού Δικαστηρίου στη λαιμητόμο κατά δεκάδες και εκατοντάδες Γάλλους πολίτες αντιφρονούντες, βασιλόφρονες, μετριοπαθείς, αναρχικούς, κλέφτες, ύποπτους, άνδρες, γυναίκες, γέρους, παιδιά καταδικασθέντες με συνοπτικές διαδικασίες.
Παραλλήλως, προσπάθησε να επαναφέρει ως συστατικό στοιχείο του κράτους, το πρότυπο των αρχαίων ελληνικών πόλεων (πολιτειών), με ιθύνουσα αρχή την ενότητα και την αρετή, προχωρώντας για το σκοπό αυτό σε αλλαγές στο ημερολόγιο και στη θρησκεία, καθιερώνοντας τη λατρεία του Υπέρτατου Όντος ως θεότητα του Ορθού Λόγου, λατρεία της οποίας ανακηρύχθηκε Μέγας Ποντίφικας σε μεγαλοπρεπή τελετή (16 Νοεμβρίου 1793).
Η Τρομοκρατία, όπως αποκλήθηκε η θηριώδης αυτή περίοδος τριών μηνών, τελείωσε με το πραξικόπημα της 9ης Θερμιδόρ (27 Ιουλίου 1794) το οποίο έγινε από τους ίδιους τους συντρόφους του, όταν συνασπισθέντες οι εχθροί τους στη Συνέλευση εισήγαγαν ψήφισμα να κηρυχθεί αυτός και οι φίλοι του εκτός νόμου.
Και ενώ σκόπευαν να τον συλλάβουν και μεταφέρουν από την Εθνοσυνέλευση στις φυλακές του κάστρου του Λουξεμβούργου, οπαδοί του τον φυγάδευσαν και ο Ροβεσπιέρος έσπευσε ως θριαμβευτής στο Δημαρχείο του Παρισιού προσπαθώντας να εξεγείρει τον λαό σε στάση. Τον πρόλαβαν όμως οι εχθροί του και τον πολιόρκησαν. Τραυματισμένος ο Ροβεσπιέρος προσπάθησε ν’ αυτοκτονήσει. Συνελήφθη όμως μαζί με τον αδελφό του Αυγουστίνο, τον Σαιν Ζυστ, τον Κουτόν και άλλους οπαδούς του. Την επόμενη ημέρα (28 Ιουλίου), ο Ροβεσπιέρος οδηγήθηκε στη λαιμητόμο χωρίς δίκη.
Μαζί του εκτελέστηκαν οι στενοί του συνεργάτες, Σαιν Ζυστ και Κουτόν, αλλά και ο αδερφός του, Αυγουστίνος, υπό τα χειροκροτήματα του λαού του Παρισιού του οποίου μόλις λίγο καιρό πριν υπήρξε είδωλο. Την εκτέλεση του Ροβεσπιέρου ακολούθησαν εκτελέσεις 120 περίπου Ιακωβίνων και η φαινομενική διάλυση της λέσχης τους το Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς.
Ο Ροβεσπιέρος κυβέρνησε για τους επόμενους μήνες απολυταρχικά και δικτατορικά, στηριζόμενος σε νέα όργανα, όπως τα Επαναστατικά Δικαστήρια, τα οποία δίκαζαν και έστελναν στη γκιλοτίνα με συνοπτικές διαδικασίες τους αποκαλούμενους «εχθρούς του λαού» και την πανίσχυρη «Επιτροπή Κοινής Σωτηρίας». Αποτελούσε την «Τριανδρία» (της οποίας ήταν η ηγετική μορφή) μαζί με τους στενούς συνεργάτες του Σαιν Ζυστ και Κουτόν. Από τα σημαντικότερα μέτρα που έλαβε ήταν: Εκκαθάριση του στρατού από τους παλιούς στρατηγούς. Υπήρχαν πλέον, με την αποχώρηση των παλαιών στρατηγών, στρατηγοί ηλικίας ακόμα και 25 ετών. Αναμόρφωση του ημερολογίου. Διαγράφηκε η Κυριακή και ορίστηκαν νέα ονόματα για τους μήνες. Το έτος 1 της επανάστασης (1793) ορίστηκε ως αρχή του ημερολογίου. Επίσης, κρατικοποιήθηκε η περιουσία των μοναστηριών και μειώθηκαν τα προνόμια του κλήρου.
Κατασκευάστηκαν όπλα από το λιώσιμο των μετάλλων των σήμαντρων των εκκλησιών (η Γαλλία ήταν τότε υπό πολύ άσχημη οικονομική κατάσταση) και καθιερώθηκε η λατρεία του Υπέρτατου Όντος. Ολοκληρώθηκε έτσι τυπικά η αποχριστιανοποίηση του κράτους. Η λατρεία του Υπέρτατου Όντος εγκαθιδρύθηκε από τον Ροβεσπιέρο σε αντιπαράθεση προς τον Καθολικό Χριστιανισμό αφενός και τον αθεϊσμό του Ζακ Ρενέ Εμπέρ (Jacques René Hébert-Εμπερτιστές) αφετέρου.
Εφαρμόστηκε η Τρομοκρατία, με βάση την ιδέα του συνεργάτη του, Ζωρζ Κουτόν.
Πρώτα εκτελέστηκαν με γκιλοτίνα, οι μετριοπαθείς Γιρονδίνοι (Οκτώβριος 1793) και στη συνέχεια άλλοι πολιτικοί, θεωρούμενοι ως ακραίοι, όπως και μεγάλος αριθμός στρατιωτικών και ευγενών. Δεν ξέφυγαν από την εκτέλεση ούτε οι πρώην στενοί του συνεργάτες, Δαντών (Νταντόν) και Ντεμουλέν, επειδή διαφωνούσαν με τα τρομοκρατικά μέτρα, θεωρώντας τον υπερβολικό ιδεαλιστικό φανατισμό του Ροβεσπιέρου εξαιρετικά επικίνδυνο.
Με το νόμο της 10ης Ιουνίου του 1794 (22 Πραιριάλ) αφαιρέθηκε από τους κατηγορουμένους το δικαίωμα της υπεράσπισης, προκρίνοντας ως πρόσχημα την κρισιμότητα των στιγμών (εδραίωση της επανάστασης), η οποία εδύνατο να βλαφτεί από χρονοβόρες διαδικασίες, θύμα του οποίου νόμου έπεσε αργότερα και ο ίδιος ο εμπνευστής του. Έτσι, μέσα σε 6 εβδομάδες, πάνω από 100.000 άτομα οδηγήθηκαν στη λαιμητόμο, μόνο στο Παρίσι, ενώ την ίδια ώρα εκτελέσεις γίνονταν σε αρκετές άλλες πόλεις. Ανάμεσα στα θύματα και πολλοί αδίκως καταδικασθέντες, λόγω συνωνυμίας ή λανθασμένων πληροφοριών. Η περίοδος αυτή ονομάστηκε Μεγάλη Τρομοκρατία και στιγμάτισε την Γαλλική Επανάσταση. Μέσα στο χάος που επικρατούσε κανένας δεν ήξερε αν θα ήταν το επόμενο θύμα στη γκιλοτίνα, μέσα σε ένα περιβάλλον άκρατων μηχανορραφιών, συκοφαντιών και πολιτικής ίντριγκας. Ο τρόμος είχε απλωθεί για τα καλά πάνω από τη γαλλική πρωτεύουσα.
Στις 28 Ιουλίου 1794, ημέρα Δευτέρα, ο Ροβεσπιέρος, με τραυματισμένο πιγούνι από μια αποτυχημένη απόπειρα αυτοκτονίας του, οδηγήθηκε στη λαιμητόμο, μαζί με 21 ακόμα συνεργάτες του. Η διαδρομή με το κάρο στο οποίο ήταν δεμένος, ήταν εξουθενωτική. Η πλατεία όπου είχε στηθεί η γκιλοτίνα, στο κέντρο του Παρισιού, ήταν ασφυκτικά γεμάτη από κόσμο.
Πρώτος εκτελέστηκε ο Σαιν Ζυστ, ανεβαίνοντας αγέρωχα και αμίλητος τα σκαλιά. Μόλις ήρθε η σειρά του Μαξιμιλιανού, ο δήμιος θέλησε να κολακεύσει το μαινόμενο πλήθος, ταλαιπωρώντας τον μισητό τύραννο, αφαιρώντας με δύναμη τον επίδεσμο που συγκρατούσε την κάτω σιαγόνα του Ροβεσπιέρου. Τότε ο Μαξιμιλιανός έβγαλε μια κραυγή από τον ανυπόφορο πόνο του διαλυμένου του σαγονιού. Έπειτα, έγινε η εκτέλεση. Απόλυτη σιγή απλώθηκε στο συγκεντρωμένο πλήθος.
Ο συριγμός της γκιλοτίνας διαπέρασε σαν ψίθυρος το ψυχρό παρισινό δειλινό. Το κεφάλι του Ροβεσπιέρου είχε πέσει και μαζί του ο άνθρωπος που ενσάρκωσε την επαναστατημένη Γαλλία και που ο φανατισμός του, τον οδήγησε σε ακραίες, αισχρές, ανήθικες πράξεις, παρόμοιες με αυτές των Χίτλερ, Στάλιν, Μαο κλπ. Ο Ροβεσπιέρος απέτυχε να καταλάβει ότι η Γαλλία είχε ανάγκη από μια πολιτική συνθέσεων και συμφιλίωσης και όχι κατατμήσεων και αντιθέσεων, έστω κι αν αυτό έδινε τη δυνατότητα σε πολλούς διεφθαρμένους να συνεχίσουν τον πολιτικό τους βίο. Απέτυχε να καταλάβει ότι η δημοκρατία, ακόμα κι αν περιελάμβανε έναν αριθμό διεφθαρμένων πολιτικών, ήταν ο ασφαλέστερος δρόμος για την ανόρθωση της πολύπαθης γαλλικής γης.
Το μεγαλύτερο του επίτευγμα να φέρει την Γκιλοτίνα στις πλατείες και με το δέρμα των γδαρμένων ανθρώπων να φτιάξει βιβλία. Η σφαγή στην Βανδέα κατά την διάρκεια της Τρομοκρατίας των Ιακωβίνων στην Γαλλική Επανάσταση μεταξύ του 1793 και 1794. Μια γενοκτονία των Γάλλων από τους Ιακωβίνους. 800.000 Γάλλοι, άντρες, γυναίκες, παιδιά, ηλικιωμένοι, ανάπηροι και γέροντες, κατακρεουργήθηκαν και οι Ιακωβίνοι επεξεργάζονταν τα δέρματα τους. εικ. κάτω.
Δύο τόμοι του Γαλλικού Συντάγματος είναι ντυμένα με ανθρώπινο δέρμα σφαγμένου στην Βανδέα. Οι δύο γενοκτόνοι νόμοι αυτής της εποχής ισχύουν μέχρι και σήμερα και η Γαλλική κυβέρνηση αρνείται να τους αποσύρει.
Αυτή είναι η Γαλλική Δημοκρατία και η Guillotin είναι το σύμβολο της Δημοκρατίας της.
Με την βοήθεια της Guillotin εγκαθιδρύθηκε η Δημοκρατία.
Δοκιμασμένη Θεαματικότατη Πρακτική
Γιατί χρησιμοποίησαν γκιλοτίνα; Το κόψιμο του κεφαλιού και το βίαιο χώρισμα από το σώμα. Το ίδιο με παραλλαγή κάνει και η ΙΣΙΣ. Α ΧΑ !!! αυτό είναι ένα πολύ βαθύ μεταφυσικό θέμα που θα αναλύσω όταν βρω χρόνο. Τίποτε καλό όμως δεν προμηνύει για τον λαό, όπως τότε έτσι και σήμερα. Τα νταούλια άρχισαν ήδη και οι γκιλοτίνες λαδώνονται. Ιστορικά, κατασκευάστηκε από το δρα Ζοζέφ Ινιάς Γκιγιοτέν (Guillotin 1738-1814), ο οποίος στη Συνέλευση των Τάξεων 1789 πρότεινε πρώτος τη χρήση της ως «ανώδυνο θάνατο».
Με το πνεύμα «ελευθερία, ισότητα, αδελφοσύνη» να περιδινείται πάνω από το Παρίσι κατά τις πρώτες ημέρες της Γαλλικής Επανάστασης, ζητήθηκε από τον Δρ Ζοζέφ Ινιάς Γκιγιοτέν λίγο πριν από την Εθνοσυνέλευση το 1789, να ασκήσει πιέσεις για ισότητα στο πιο απίθανο ζήτημα: τη θανατική ποινή.
Ο Παριζιάνος αναπληρωτής καθηγητής της ανατομίας υποστήριξε ότι ήταν άδικο για τους κοινούς εγκληματίες στη Γαλλία να εκτελούνται με βασανιστικές μεθόδους όπως κρέμασμα, κάψιμο στην πυρά και σπάσιμο της σπονδυλικής στήλης στον τροχο την ώρα που οι αριστοκράτες εγκληματίες είχαν το προνόμιο του γρήγορου αποκεφαλισμού, ιδιαίτερα αν οι δήμιοι είχαν ακονίσει καλά τα σπαθιά τους, τον πλήρωναν ειδικά γι αυτό.
Αργότερα η Νομοθετική επιτροπή ανέθεσε στο γιατρό Λουί να το μελετήσει και να κατασκευάσει το μηχάνημα το οποίο αρχικά ονομάστηκε λουϊζόν ή λουϊζέτ (Louison, Louisette). Τελικά η χρήση του υιοθετήθηκε στις 20 Μαρτίου 1792 διατηρώντας όμως το όνομα του πρώτου εισηγητή. Ο αποκεφαλισμός γινόταν με το πέσιμο βαρειάς λοξής λεπίδας που γλιστρούσε απότομα ανάμεσα σε δύο ορθοστάτες και ο θάνατος ήταν ακαριαίος.
Ξέρετε ότι ο εγκέφαλος είναι ζωντανός περίπου 2 -3 λεπτά δηλ. συνειδητός άρα αντιλαμβάνεται ότι είναι νεκρός. Ποιός ακαριαίος θάνατος; «Ο μηχανισμός πέφτει σαν αστραπή, το κεφάλι πετάγεται μακριά, ο άνθρωπος δεν υπάρχει πια» είπε ο Γκιγιοτέν στους συνεργάτες του.
Το μηχάνημα αυτό ήταν ήδη γνωστό και σε χρήση στη Νότια Γαλλία καθώς και στην Ιταλία από τον 16ο αι. που έφερε το όνομα μανναία (mannaia).
Η πρώτη εκτέλεση με λαιμητόμο έγινε στις 25 Απριλίου 1792 στη Γαλλία. Και ενώ αρχικά σχεδιάστηκε για την εκτέλεση κοινών εγκληματιών μετά 4 μήνες από την πρώτη χρήση της καθιερώθηκε ως μέσον θανάτωσης πολιτικών καταδίκων και αντιπάλων. Στην περίοδο της Τρομοκρατίας, κατά τη Γαλλική Επανάσταση (1793-94), εκτελέστηκαν στη λαιμητόμο περισσότερα από 4.000 άτομα. Ως ποινή, η Γαλλική Δημοκρατία την κατάργησε ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ μόλις στις 9 Οκτωβρίου 1981. Σύμφωνα με τα ναζιστικά αρχεία, η γκιλοτίνα χρησιμοποιήθηκε στο Γ’ Ράιχ, για να εκτελεστούν 16.500 άτομα, μεταξύ 1930 και 1945 Ο Αδόλφος Χίτλερ έκανε τη γκιλοτίνα δημοφιλή μέθοδο εκτέλεσης στη δεκαετίας του 1930 και απαίτησε να τοποθετηθούν 20 μηχανήματα σε όλη τη Γερμανία.
Στην Ελλάδα χρησιμοποιήθηκε επίσης ως τις αρχές του 20ού αιώνα. Ήρθε με τους Βαυαρούς σε δυο τύπους: μόνιμη και μεταφερόμενη (σε τρεις φόρτους). Η μόνιμη ήταν στημένη στις φυλακές του Παλαμηδιού, στο Ναύπλιο, ενώ η μεταφερόμενη συνοδεία χωροφυλάκων και δημίων χρησιμοποιήθηκε ανά την επικράτεια. Με γκιλοτίνα εκτελέστηκε ο δολοφόνος του Πρωθυπουργού Θεόδωρου Δηλιγιάννη, Κώστας Γερακάρης, το 1906.
Αλήθεια γνωρίζεις τι είναι η Παρισινή Κομμούνα και ποιά η σχέση της με του Ιακωβίνους; Ποιά η σχέση της με τους Μαρξ Λένιν Στάλιν και λοιπά κατακάθια; Γνωρίζεις τελικά κάτι σημαντικό για την επιβίωση σου; Εκτός από την «Υπερηφάνεια της Άγνοιας» -θα γράψω προσεχώς γι αυτό- που σε διακατέχει, έχεις καθόλου Ενστικτο Επιβίωσης; Ρητορική η ερώτηση, δεν έχεις γιατί δεν είσαι πολεμιστής-κυνηγός.
Σιγά μην περίμεναν εσένα να αποφασίσεις το τι κάνουν οι Επικυρίαρχοι!
Σου ρίξανε ένα δημοψήφισμα και την είδες Λεωνίδας ο Σπαρτιάτης, νομίζεις ότι λες ΟΧΙ στις ορδές των βαρβάρων που ετοιμάζονται να καταλάβουν την ξαπλώστρα σου και να σου πάρουν τις ρακέτες απ’ τα χέρια. Αν δε είσαι ο Μέγας Στρατηλάτης ετοιμάζεσαι να πεις ΝΑΙ για να μην χάσεις τα κεκτημένα σου και να συνεχίσεις να απολαμβάνεις τον φραπέ σου –ξέρω ξέρω, τον έκανες εσπρέσο- στην ξαπλώστρα σου. Την έχεις δει ή επαναστάτης ή επαναστάτης. Χωρίς να σταθείς ένα λεπτό για να διαβάσεις και να μάθεις, τι λένε οι σοφοί άνθρωποι γύρω σου, αλλά τι λέω τώρα, δεν υπάρχουν σοφοί άνθρωποι, δεν υπάρχει κανένας ανώτερος ή καλύτερος από την μεγαλοπρέπεια σου, όλα αυτά που κοπιάρεις και αναδημοσιεύεις όλα αυτά τα ωραία λόγια-σκέψεις αληθινά ΑΞΙΩΝ ανθρώπων, είναι χαριτωμένα για να ρίξεις καμιά γκόμενα, για να το παίξεις πιο σπουδαίος απ’ ότι ήδη είσαι.
Το κακό με όλα αυτά είναι ότι σου επιτρέπουν να ψηφίζεις και το χειρότερο όλων να κλωνοποιείσαι, διαιωνίζοντας την ανικανότητα, αναξιοπρέπεια και την συναισθηματική σου πανούκλα.
Δεν μπορείς να ψηφίσεις τίποτε, δεν μπορείς γιατί δεν έχεις Ελευθερία επιλογής επειδή δεν έχεις ίχνος Ανεξαρτησίας. Το να μιλάς για αξιοπρέπεια και τα συναφή θυμίζει απατεωνίσκο ή πουτάνα που θέλει να ξεγελάσει το big boss, τον νταβατζή της, όση αξία έχει ο απατεωνίσκος και μια πουτάνα άλλη τόση έχεις κι εσύ υπεύθυνε ψηφοφόρε της καρπαζιάς.
Όταν πιστεύεις –αντί να γνωρίζεις- ότι υπάρχει μια στο 1 τρις να αποφασίζεις ΕΣΥ ένας καθολικά Εξαρτημένος κι Ανίκανος, για το παγκόσμιο ή το τοπικό γίγνεσθαι, παπαγαλίζοντας ανοησίες και κούφια λόγια όπως δημοκρατία, ελευθερία του λόγου, ελευθερία άποψης … και λοιπές αναλόγου κάλλους αηδίες που σου εμφύτευσαν έντεχνα όπως χιλιάδες χρόνια κάνουν, τότε είσαι πιο κούφιος κι ανάξιος απ όσο μπορώ να αντιληφθώ. Ακου ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ .. από πότε ο ΜΑΖΑΝΘΡΩΠΟΣ με μνήμη χρυσόψαρου έχει και γνώμη για το οτιδήποτε; Οτι του λένε οι Επικυρίαρχοι του αυτό κάνει.
Ανθρωπος που ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΥΘΥΝΗ
Οχι, δεν βρισκόμαστε όλοι στην ίδια μοίρα. Εμείς -και λέγοντας ΕΜΕΙΣ εννοώ πολλούς – πολλούς φίλους, αναγνώστες και συνεργάτες- ακολουθούμε κι ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ … Στην Π Ρ Α Ξ Η και μας δίνουν Α Π Ο Τ Ε Λ Ε Σ Μ Α Τ Α … και μας δίνουν Δυνατότητες κι Επιλογές …
Αυτή είναι η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΚΑΤΕΡΓΑΡΗ, πόσες φορές έχεις ακούσει να το αναφέρουμε αυτό; Μπήκες στον κόπο να δεις τι είναι και τι αποτελέσματα μπορεί να προσφέρει στην ζωή σου και στην επιτυχία σου; ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ … Είναι η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ … όχι του φωτός, της ελευθερίας και της μαλακίας που παπαγαλίζεις, είναι η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ …
Υπάρχει η ιστοσελίδα http://www.businesslife.gr/ που προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ πληροφορίες για τις μπίζνες και την ΔΥΝΑΜΗ για την ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ που προσφέρουν οι ΓΝΩΣΕΙΣ σχετικά με αυτές, περιέχει χιλιάδες εργαλεία, όλα ΔΩΡΕΑΝ για όποιον θέλει να ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ… Η σελίδα λειτουργεί 5 χρόνια. ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΙΖΝΕΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ.
Επαναλαμβάνω ΚΑΝΕΝΑΣ, παρά μόνο οι στενοί φίλοι και αναγνώστες που απολαμβάνουν αυτά τα οφέλη. Κανείς μας λοιπόν ΔΕΝ επηρεάζεται από όλη αυτή την λαίλαπα που επικρατεί γύρω σας, γιατί ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ.
Αλλά ξέρω ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ, δεν ξέρω κι αν μπορείς να μάθεις, δεν θέλεις να ξέρεις, θέλεις απλά να μιμιδίζεις ανθρώπινο ζώο, θέλεις να σε σώσουν οι άλλοι και να κατατροπώσουν τους κακούς δράκους – θεσμούς ή όπως διάολο θέλεις να τους λένε. Πάντα οι ΑΛΛΟΙ είναι οι κακοί, οι φταίχτες, οι εφιάλτες, ΕΣΥ είσαι ΠΑΝΤΑ ο Λεωνίδας, ο Αχιλλέας, ο Αλέξανδρος ο μεγάλος στρατηλάτης τρομάρα σου, κοιτάξου σε έναν καθρέφτη και θα δεις απλά ένα χιμπαντζή που μπορεί να αρθρώσει μια αράδα ασύντακτες κι ανορθόγραφες λέξεις. Αν σε 1.000.000.000.000 χιμπαντζήδες δώσεις ένα πληκτρολόγιο δεν πρόκειται να γράψουν μια πρόταση αξίας ούτε σε 1.000.000.000.000 αιώνες. Αυτό είσαι.
Κι αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΙ σου και ο Κύριος Άρχοντας, έτσι σε ελέγχουν ανθρώπινο μικροαστικό, πανουκλιασμένο ζώο.
Η ταύτιση του ελληναράδικου «όχι» με το ιστορικό ελληνικό ΟΧΙ του 1940 αλλά και με άλλες κορυφαίες στιγμές της ελληνικής ιστορίας είναι ταυτόχρονα τραγική και γελοία. Αυτό το ιστορικό καραγκιοζιλίκι που είδατε να κρέμεται στο Facebook και τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αποκαλυπτικό. Υπήρχε βέβαια και πριν ως ιστορικός σκουπιδότοπος στο διαδίκτυο. Ιστοσελίδες, ιστότοποι και σελίδες του Facebook γεμάτοι παραποιημένη ιστορία. Χώροι ηλεκτρονικής συνάθροισης ανθρώπων λειτουργικά αναλφάβητων, επιρρεπών στην ηλιθιότητα, λούμπεν από κάθε άποψη. Το έλλειμμά τους σε γνώσεις, αναλυτική σκέψη και κριτική ικανότητα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ. Περικεφαλαίες, όπλα, αντάρτες, σπαρτιάτες, σουλιώτες και μακεδονομάχοι σε ένα κιτς υπερθέαμα ιστορικού αναλφαβητισμού ενός ανθρώπινου ζώου απίστευτα εγωπαθούς.
Αυτή η ιδεολογία είναι βαθιά φασιστική- αντιδραστική, ανορθολογισμός, αντι-διαφωτισμός, αντι-δυτικισμός, μισαλλοδοξία, ξενοφοβία, εθνικισμός, ρατσισμός, σχετικοποίηση της βίας, απέχθεια και φόβος απέναντι στην ανοικτή κοινωνία, την ελεύθερη αγορά, τον εκσυγχρονισμό και τις μεταρρυθμίσεις, τεχνοφοβία, πατερναλισμός, ηθικισμός, ελληναράδικη θρασύδειλη ψευτομαγκιά του φραπέ κλπ κλπ. Αυτή η εθνική ιδεολογία αναπαράγεται από το εκπαιδευτικό-τηλεοπτικό-θρησκευτικό-πολιτικό σύστημα. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε στην έλλειψη ΛΟΓΙΚΗΣ και μάλιστα στην έλλειψη ΕΠΙΒΙΩΤΙΚΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ.
Οι πύλες της ΚΟΛΑΣΗΣ άνοιξαν ανθρώπινο ζώο και σε περιμένουν
«Η πραγματικότητα δεν είναι μια εξωτερική αλήθεια. Η πραγματικότητα υπάρχει στο ανθρώπινο μυαλό και πουθενά αλλού» Δον Χουάν Μάτους Μόνο που το ανθρώπινο μυαλό το ελέγχουν οι Επικυρίαρχοι του, οι Ιπτάμενοι ενεργοποιώντας και ενισχύοντας το Εγώ του. Αν αποδομήσετε το ΕΓΩ παύει αυτόματα και ο Έλεγχος και η Κατάληψη τους μυαλού σας από ξένα όντα.
ΣΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ
ΑΥΤΟ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ … ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ … ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.
Από την αρχή τους Νεοελληνικού κράτους χρεοκόπησαν οι άνθρωποι της Ελλάδος, χρεοκόπησαν σε αξιοπρέπεια, λογική, αξίες και αρχές, χρεοκόπησαν σαν έλλογα νοήμονα όντα και αυτού του είδους η χρεοκοπία δεν αποκαθίσταται ούτε με χρηματοδότηση, ούτε με δάνειο, ούτε με νέο πρόγραμμα, ούτε με τις τράπεζες ανοιχτές. Είναι μη αναστρέψιμη. Την έκανες μη αναστρέψιμη ΕΣΥ με την απόλυτη ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ και την ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ σου για ΔΙΑΚΡΙΣΗ.
Δες τους πολιτικούς στην τηλεόραση, τιποτένια ανθρωπάκια, ανίκανοι λαοπλάνοι, απολίτιστα και αμόρφωτα, όχι με την έννοια των πτυχίων, αλλά της πραγματικής μόρφωσης, όντα που σου προκαλούν αηδία, αποστροφή, απέχθεια σαν να βλέπεις κατσαρίδες στο λευκό σου μαρμάρινο δάπεδο, απλά βρωμίζουν ακόμη και αν τις πατήσεις.
Ως πότε θα απολογείται μόνο ο πολίτης για τους μαλάκες που ψηφίζει και όχι και το εκάστοτε πολιτικό κόμμα ή σχηματισμός για όλους αυτούς που βάζει στα ψηφοδέλτιά του; Για όλα αυτά τα «πράματα» που είναι τούτη εδώ την κρίσιμη ώρα έτοιμα να πλακωθούν στα κανάλια και καθυβρίζουν και προσβάλουν τον οποιοδήποτε εκφραστή της αντίθετης άποψης με τρόπο αδιανόητο. Ως πότε θα τους ακούω να βρίζουν χυδαία, να προσβάλουν, να τρομοκρατούν, να απειλούν και στο τέλος της κάθε εκπομπής με αδιανόητη υποκρισία που μου τινάζει τα μυαλά στο αέρα να μου λένε «πρέπει να είμαστε ενωμένοι και νηφάλιοι και να μην διχαστούμε».
Μόλις χθες, την ώρα που τα νοσοκομεία εκπέμπουν κραυγή αγωνίας και εκατομμύρια Ελλήνων βιώνουν απίστευτες στιγμές αγωνίας στοιβαγμένοι στα ΑΤΜ για μερικά ευρώ, ο κ Υπουργός Υγείας Παναγιωτης Κουρουμπλης που κάνει μάλιστα κι αγώνα υπέρ του ΟΧΙ με κρατικά μέσα, σε μια κίνηση απίστευτης κινητικότητας διόρισε τον ανιψιό του Ελευθέριο Κουρουμπλή με παράτυπο τρόπο και πέρα από κάθε πολιτική και ηθική δεοντολογία. Αυτό συμβαίνει την ίδια στιγμή που επίσης κυνικά ο υπουργός Οικονομικών «σουπερ ΟΥΑΟΥ με ένα ν» Γιάνης Βαρουφάκης δηλώνει πως δεν είναι σωστό ο υπουργός Οικονομικών να περιμένει στην ουρά των ΑΤΜ να πάρει τα χρήματα του και που ο σύντροφος της Ρένας Δούρου διορίστηκε πρόεδρος της ΕΥΔΑΠ. Να στηθώ μαζί τους στην ουρά; διερωτάται στον δημοσιογράφο του Bloomberg σχεδόν σκασμένος στα γέλια.
Σαρώνει το «κύμα» ακυρώσεων τα ξενοδοχεία – Πτώση 50% στις κρατήσεις Ελλήνων για το εξωτερικό - SOS για τoν ανεφοδιασμό τους εκπέμπουν οι Έλληνες ξενοδόχοι Βαρύ είναι καθημερινά το πλήγμα που δέχεται η «βαριά βιομηχανία» της Ελλάδας από τον τουρισμό λόγω της νέας κατάστασης που έχει δημιουργηθεί με τις κλειστές τράπεζες, τους περιορισμούς στην ανάληψη κεφαλαίων και τον «βρόγχο» που έχει περάσει στο λαιμό της αγοράς.
Αλλά ξέρω αυτά είναι ψιλά γράμματα για τα ανθρώπινα ζα τους χαραμοφάηδες, συνδικαλιστικάδες της φυλής των υπαλλήλων.
Είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς αν δεν το δει.
Ενώ εδώ και μέρες συνταξιούχοι συνωστίζονται, ξεροσταλιάζουν, λιποθυμούν σε τεράστιες ουρές μπροστά στις τράπεζες, ο υπουργός Οικονομικών της Ελλάδας, μίας χρεοκοπημένης Ελλάδας που βρίσκεται υπό capital control, περιχαρής, σαν να είναι εκτός τόπου και χρόνου, δηλώνει στην τηλεόραση του Bloomberg ότι ο ίδιος δεν έχει χρειαστεί να στηθεί σε ουρά ΑΤΜ για να βγάλει χρήματα! Να στηθώ μαζί τους στην ουρά; διερωτάται στον ξένο δημοσιογράφο σχεδόν σκασμένος στα γέλια! Δες το βίντεο, που το ανέβασα στην σελίδα του terrapapers και αντί να σχολιάζουν εναντίον του υπουργού, άρχισαν να βρίζουν εμένα !!!!
ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ ΚΟΚΚΙΝΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ / ΧΟΝΤΖΑ / ΚΑΣΤΡΟ κλπ ανθρώπινα κατακάθια.
Μεγάλες εταιρείες που διαθέτουν θυγατρικές στην Ελλάδα, καθημερινά ζητούν ενημέρωση για την οικονομική και κοινωνική κατάσταση της χώρας μας, απο τους Ελληνες Μάνατζερς των εταιρειών τους, ζητώντας παράλληλα σχέδια αντιμετώπισης την κρίσης. Παράλληλα μαθαίνουμε οτι το θέμα “Ελλάδα” συζητείται καθημερινά στα Διοικητικά συμβούλια μεγάλων πολυεθνικών, πολλές από τις οποίες έχουν επαναφέρει -από το 2012- στο τραπέζι τα σχέδια εταιρικής “αποχώρησής από μία χώρα που είναι σε κατάσταση χρεωκοπίας”.
Αυτά -μεταξύ άλλων- αναφέρουν την άμεση μεταφορά της έδρας της εταιρείας στο εξωτερικό, σε γείτονα χώρα (πχ Βουλγαρία) αφήνοντας ένα «γραφείο» 5-6 στελεχών στην Ελλάδα για να διαχειρίζεται τα logistics των εισαγωγών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, οι οποίες προβλέπεται να πέσουν δραματικά, εφόσον δεν αλλάξει κάτι άμεσα. Βεβαια μ’ αυτή την απόφαση θα χαθούν ακόμα χιλιάδες θέσεις εργασίας, οι οποίες και θα μεταφερθούν στις χώρες που θα επιλεχθεί ως εταιρική έδρα.
Παράλληλα, σχεδόν όλες οι μεγάλες Ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες του κλάδου, οι οποίες είναι θυγατρικές μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, επανέφεραν σχέδια αλλαγής του νομίσματος, τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστα, αφού απο τις προβλέψεις που κάνουν, αναμένεται η συντήρηση και η αγορά αυτοκινήτων να τετραπλασιαστεί σε κόστος, σε σχέση με τα σημερινά επίπεδα.
Το δεδομένο μέχρι σήμερα είναι οτι όλες οι εταιρείες του κλάδου του αυτοκινήτου κρατούν στάση αναμονής, αφού οι επιχειρηματικές ενέργειες των τελευταίων τριών ετών, των Ελλήνων μάνατζερς που τις διοικούν και των εργαζόμενων τους, έχουν δώσει μία χρονική άνεση στις κινήσεις που θα κάνουν οι πολυθενικές με την Ελλάδα, αποφεύγοντας τις γρήγορες-πανικόβλητες αποφάσεις.
Ομως ο χρόνος μετράει αντίστροφα … και εις βάρος μας
Ενώ η ελληνική οικονομία βυθίζεται και η χώρα σταδιακά οδηγείται στη χρεοκοπία, ο πρόεδρος των ΕΛΠΕ Στάθης Τσοτσορός αύξησε τις ετήσιες αποδοχές του στις 280.000 ευρώ. Πρόκειται για μία απόφαση-πρόκληση, αφού με τα δραματικά οικονομικά δεδομένα της Ελλάδας εκείνος προχώρησε στην αύξηση των ετήσιων αποδοχών του κατά 110.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα, μεθοδεύοντας απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των ΕΛΠΕ στις 25 Ιουνίου, στην οποία πλειοψηφεί μετοχικά το ελληνικό Δημόσιο, που εκπροσωπείται από τον ίδιο, πέτυχε να αυξηθούν οι ετήσιες αποδοχές του στις 280.000 ευρώ. Υπενθυμίζεται πως ο κ. Τσοτσορός αποτελεί επιλογή του υπουργού Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτη Λαφαζάνη και την υπέγραψε την απόφαση ο «σουπερ ΟΥΑΟΥ» Βαρουφάκης.
Εν έτει 2015 σε υποτιθέμενα Δημοκρατικό κράτος ο μακιαβελισμός καλά κρατεί.
Στο ιντερνέτ [κοινωνικά δίκτυα, emails κλπ] έχουμε δεχτεί σαν terrapapers αλλά και προσωπικά, τόσο trolling που φτάνει να απογοητεύσει και να καταρρεύσει έναν απλό άνθρωπο. Αλλά εμείς δεν είμαστε ούτε απλοί, ούτε καταρρέουμε, άσε δε, που δεν είμαστε καν άνθρωποι. Στο Facebook δεχτήκαμε χιλιάδες αναφορές και μας μπλόκαραν 5 προφίλ μας -ανοίξαμε άλλα- και οι αναγνώστες μας δεν μας χάνουν ΑΛΛΑ … το να φτάσω στο επίπεδο να συμφωνήσω με τον ΑΔΩΝΗ, τον ΒΟΡΙΔΗ, τον ΜΠΟΓΔΑΝΟ, τον ΤΑΤΣΟΠΟΥΛΟ κι όλα αυτά τα «κοσμήματα» με προσπερνάει.
Το μόνο που μπορώ να τους πω είναι «Άντε γαμήσου ρε. Άντε γαμήσου».
Τι σημαίνει η ύβρις «Άντε γαμήσου»
Η φράσις «άντε γαμήσου» αποτελεί γλωσσολογικώς συνδυασμόν του επιφωνήματος άντε (εκ του άγω = φέρω, οδηγώ, άγετε, άετε, άϊτε, άϊντε, άντε) και την προστακτικήν του ρήματος γαμέω-ώ (= νυμφεύομαι, και μεταγενεστέρως = κάνω σέξ). Το «άντε γαμήσου» αποτελεί σήμερον συχνοτάτην βαρείαν ύβριν των λεξιπενικών νεοελλήνων, συμπληρουμένη πλειστάκις διά της λέξεως «ρε μαλάκα», ή «μωρή».
Ως προς την εννοιολογικήν της υπόστασιν ισχύουν τα εξής: Εάν η ύβρις «άντε γαμήσου» απευθύνεται προν άνδραν, ενέχει κυριολεκτικώς την έννοιαν της παραπομπής αυτού προς πρωκτικήν συνουσίαν, δηλαδή ο υβρίζων παραπέμπει τον αντίπαλον συνομιλητήν προς ομοφυλοφιλικήν πράξιν, συνεπώς η ύβρις εμπεριέχει στοιχεία λίαν αρνητικής τοποθετήσεως του ομιλητού επί της ομοφυλοφιλίας και σαφώς προσβάλει τον αποδέκτην ως αμφισβητούσα τον ερωτικόν του προσανατολισμόν.
Η φράσις δηλαδή ταυτίζεται εννοιολογικώς με το «είσαι πούστης ρέ» Μεταφορικώς όμως, μολονότι βαρεία, η ύβρις έχει ατονήσει συν τω χρόνω, με αποτέλεσμα σήμερον να σημαίνει απλώς «άει παράτα μας ρέ», «άσε μας ήσυχους», δηλαδή κατέστη πλέον soft ή light! Αντιθέτως, εάν η ύβρις «άντε γαμήσου» εκστομίζεται προς γυναίκαν – σχετικώς ασύνηθες – εμπεριέχει το μήνυμα της παραπομπής της κυρίας προς «θεραπευτικήν’»ετεροφυλοφυλικήν συνουσίαν.
Αυτό αυτοδικαίως ερμηνεύεται ως άποψις του ομιλητού περί πεοπενίας της κυρίας (πεοπενική κυρία = ερωτικώς εστερημένη). Δηλαδή η ύβρις «άντε γαμήσου» απλώς διατυπούμενη σημαίνει «άντε κυρία μου να κάνεις έρωτα μπάς και ηρεμήσεις και βάλεις μυαλό». Αυτό καθομολογεί το γεγονός ότι εν τοις λαικοίς στρώμασι κυριαρχεί η (λανθασμένη φυσικά) άποψις ότι διά πάσαν νευρωσικήν ή ψυχοπαθολογικήν κακοδαιμονίαν των Ελληνίδων, πταίει πάντα η έλλειψις ερωτικών επαφών.
Παραδείγματα:
1) Μαρία: «Δε στο δίνω ρε κάθαρμα το διαζύγιο. Θα σε ταλαιπωρήσω τέσσερα χρόνια και θα σου φάω και όλη την περιουσία!»
Κώστας: «Αντε και γαμήσου μωρή σκρόφα!».
2) Διαιτητής ποδοσφαίρου: «Επιμένω, έχεις κόκκινη κάρτα, ήταν φάουλ!»
Ποδοσφαιριστής: «Αντε γαμήσου ρε μαλάκα!».
3) Υπουργός: «Κύριε Πρωθυπουργέ, έχω αντίθετη άποψη, δεν θα ψηφίσω το Νομοσχέδιο»
Πρωθηπουργός: «Αντε γαμήσου ρέ μαλάκα».
#Απόσπασμα από το βιβλίο «Η Ψυχολογία των Ύβρεων και των Ιδιωματισμών» Δρ. Χαράλαμπου Γκούβα
Ιακωβίνοι οικονομολόγοι