Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

OIKONOMIA - ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ 3




Το ακριβώς ανάλογο συμβαίνει και με τις πολυεθνικές. 

Τα άσχετα στελέχη τής βάσης τους εργάζονται για έναν μισθό, χωρίς να γνωρίζουν ακριβώς τι κάνει η πολυεθνική εις βάρος της παγκόσμιας κοινωνίας και άρα και εις βάρος τους. 

Είναι απόλυτα ειδικευμένοι στα ακριβότερα κολέγια του κόσμου. Γνωρίζουν να "φυσούν" τη μύτη τους καλύτερα από τον οποιονδήποτε στον κόσμο, αλλά, αν τους ξύσει το αυτί, δεν μπορούν να σκεφτούν τι πρέπει να κάνουν. 

Σεβόμενοι τη δική τους εξειδίκευση, θ' απευθυνθούν στον απόλυτα ειδικό στο ξύσιμο του αυτιού, εφόσον κι αυτοί του παρέχουν υπηρεσίες, όταν αυτός πρέπει να φυσήξει τη μύτη του. Μιλάμε για άρρωστα πράγματα. 

Μιλάμε για ανθρώπους που ξόδεψαν τη ζωή τους στην εκπαίδευση και δεν μπορούν να σκεφτούν. 

Λύνουν τα πιο σύνθετα προβλήματα του τομέα τους και κολλάνε σε πράγματα που μπορεί ν' αντιμετωπίσει κι ένα μικρό παιδί. Μιλάμε για ανθρώπους που, μόλις χάσουν τη δουλειά τους, δεν μπορούν να επιβιώσουν και κυλούν στο περιθώριο χωρίς καμιά αντίσταση. 

Ανθρώπους που την κοινή ανθρώπινη λογική δεν την φέρουν στα κύτταρά τους, αλλά την είχαν πάρει ως μάθημα στο κολέγιο.

Οι πολυεθνικές, όπως αντιλαμβάνεται ο αναγνώστης, δεν θα μπορούσαν να επιβληθούν στον κόσμο, αν δεν έλεγχαν τον τομέα της παιδείας και άρα της εκπαίδευσης του συνόλου των ανθρώπων που σήμερα κυβερνούν τον κόσμο. 

Για τη φτωχολογιά του κόσμου υποστηρίζουν με φανατισμό τον ιουδαϊσμό του χριστιανισμού και για τις ανώτερες τάξεις υποστηρίζουν με το ίδιο πάθος την αγγλοσαξονική "εξειδίκευση". Τους συμφέρει να έχουν απέναντί τους αγράμματους λαούς, που περιμένουν από τους "εκλεκτούς" να τους σώσουν. Τους συμφέρει να έχουν οι ίδιοι εκπαιδεύσει ευνούχους για "σωτήρες" του κόσμου. 

Με τεράστιες επενδύσεις στον χώρο της παιδείας, κατόρθωσαν και συγκέντρωσαν στις ΗΠΑ το σύνολο του αφρού του επιστημονικού κόσμου. 

Από εκεί και πέρα χρησιμοποίησαν τον πλούτο τους για να διαφθείρουν την ανθρώπινη "παραγωγή" αυτών των πανεπιστημίων. Αυτή η "παραγωγή" λειτουργεί ως ξεχωριστός λαός μέσα στην αυτοκρατορία των πολυεθνικών και της παγκοσμιοποίησης. 

Τους έβαλαν στην ψευδο¬συνωμοτική λογική της εκμετάλλευσης των πάντων και δημιούργησαν έναν ιδιότυπο λαό, που ζει εις βάρος όλων των λαών.

Αυτός ο λαός είναι ο λαός της νέας τάξης πραγμάτων, που συντίθεται από τα παιδιά των μεγαλοαστών παγκοσμίως. 

Ένας λαός που δεν έχει εθνικά χαρακτηριστικά, αλλά συνδέεται από μια κοινή παιδεία. Αυτή η παιδεία είναι η αγγλοσαξονική και προσφέρεται στα πανεπιστήμια των ΗΠΑ. 

Το παραμύθι αυτής της νέας και ιδιότυπης θρησκείας τού κέρδους είναι και πάλι η "σωτηρία" του κόσμου. 

Αυτοί είναι που ευαγγελίζονται την παγκοσμιοποίηση και τη νέα αμερι¬κανική τάξη πραγμάτων. Αυτοί είναι που θα "σώσουν" τον πλανήτη, τους φτωχούς κτλ.. 
Πώς θα το επιτύχουν; 

Με τη γνώση τους. 

Είναι απόλυτα ειδικευμένοι σ' αυτό που υποτίθεται υπηρετούν. Αυτοί θα προσφέρουν στον πολίτη τις καλύτερες υπηρεσίες και στον άνθρωπο καλύτερο περιβάλλον. 

Έχοντας αποκτήσει υπεροχή και εξειδίκευση στις ΗΠΑ, νομίζουν ότι δικαίως καταλαμβάνουν τις θέσεις που καταλαμβάνουν και βέβαια δικαίως πληρώνονται αυτά που πληρώνονται. 

Αναμασούν διαρκώς την καραμέλα της ανταγωνιστικότητας και προσπαθούν να βάλουν τους πάντες στη λογική τους. Προσπαθούν να βάλουν τους ανθρώπους στον στίβο όπου ήδη έχουν υπεροχή.

Αυτός ο αγώνας, όπως βλέπουμε, είναι "στημένος" από την αρχή και η ανθρωπότητα δεν έχει κανένα όφελος να τον παρακολουθήσει. 

Είναι ένας αγώνας θηρίων, που δεν έχει σχέση με τον άνθρωπο. Τα θηρία είναι αυτά που ανταγωνίζονται για την επιβίωση και όχι οι άνθρωποι. Δεν είναι δυνατόν οι άνθρωποι που δεν είναι ανταγωνιστικοί να καταδικάζονται στην πείνα, επειδή κάποιοι άλλοι τα θέλουν όλα δικά τους. Από αυτήν την παράλογη απαίτηση των θηρίων ξεκινούν τα προβλήματα της ανθρώπινης κοινωνίας.

Ο αναγνώστης αντιλαμβάνεται ότι τα πάντα οφείλονται στην παιδεία που δημιουργεί αυτά τα αδίστακτα θηρία. Η αμερικανική παιδεία είναι αυτή η οποία "παράγει" σήμερα τους ευνούχους, που μπαίνουν μέσα στην κοινωνία με χαρακτηριστικά θηρίων.

Πώς λειτουργεί όμως αυτή η παιδεία και τι προσφέρει στο σύστημα; 

Ως αγγλοσαξονικού τύπου παιδεία, στηρίζεται στην ειδική "παραγωγή" και άρα τη βία. 

Για να γίνει αυτή η βία αποδεκτή από αυτούς που θα την υποστούν και θα ευνουχιστούν, έπρεπε να τους πείσουν ότι θα τους "βολέψουν". Η συνολική αμερικανική πολιτική αυτήν τη στιγμή σ' ολόκληρο τον κόσμο έχει ως στόχο να βοηθήσει στην αποκατάσταση όλων αυτών των ευνούχων που "παράγει" το αμερικανικό σύστημα παιδείας. 

Αυτό ήταν σχετικά εύκολο να γίνει, γιατί η μεγαλοαστική τάξη στο σύνολο των εθνικών κρατών είχε τα επιθυμητά χαρακτηριστικά. 

Ο γιος ενός Τούρκου αξιωματούχου δεν διαφέρει από τον γιο ενός Ιταλού ή ενός Σομαλού, επειδή αυτοί τυγχάνει να είναι οπαδοί διαφορετικής θρησκείας.

Εδώ ταιριάζει κι αυτό που λέει ο λαός …"ήταν στραβό το κλήμα, το έφαγε κι ο γάιδαρος". Όλα τα παιδιά των μεγαλοαστών, που —λόγω γονικής διαπαιδαγώγησης— ήταν επιρρεπείς στη δουλεία, πήγαν στις ΗΠΑ και πήραν πτυχία δουλικότητας. 

Φεύγει ο βλάκας για σπουδές στις ΗΠΑ και γυρνάει ακόμα πιο βλάκας.

Μιλάμε πάντα για σπουδές θεωρητικών επιστημών, που έχουν σχέση με τη διαχείριση τόσο της εξουσίας όσο και της οικονομίας. Στον τομέα των πρακτικών επιστημών δεν υπάρχει ανάλογη πολιτική από πλευράς συστήματος, γιατί δεν έχει νόημα κι επιπλέον δεν μπορεί ν' αποδώσει καρπούς για την εξουσία. Η υπεροχή των πρακτικών σχολών των ΗΠΑ σε σχέση με τις αντίστοιχες του υπόλοιπου κόσμου είναι σαφής και αδιαμφισβήτητη. 

Ο πλούτος και το κεφάλαιο των ΗΠΑ δίνει τη δυνατότητα σ' αυτούς τους τύπους των σχολών να βρίσκονται διαρκώς στην πρωτοπορία. 

Δεν υπάρχει λόγος να προστατεύονται αυτές οι σχολές, γιατί είναι από μόνες τους πανίσχυρες κι επιπλέον η "παραγωγή" τους δεν στελεχώνει το σύστημα εξουσίας. 

Ο μύθος και η προστασία αφορά μόνον τις θεωρητικές σχολές. 

Ο μύθος αφορά τις σχολές όπου η υπεροχή δεν είναι σαφής και πρέπει με τον άλφα ή βήτα τρόπο να δηλώνεται.

Αυτό που θα δούμε τώρα είναι το πώς είναι "δομημένα" αυτά τα πανεπιστήμια. Τα πανεπιστήμια των ΗΠΑ, όπως και τα αδελφά τους της Βρετανίας, είναι ο ορισμός της εξειδίκευσης και βέβαια της ψυχολογικής βίας. Αν κάποιος φοιτητής είναι απείθαρχος, διώκεται από το πανεπιστήμιο και βέβαια "φακελώνεται" στο βαθμό που δεν θα του επιτραπεί ποτέ να καταλάβει υψηλή θέση, είτε στον κρατικό μηχανισμό της χώρας από την οποία προέρχεται είτε βέβαια στις πολυεθνικές. 

Αυτά τα πανεπιστήμια λειτουργούν όμοια με την εκκλησία και το αγγλοσαξονικό σύστημα. Και σ' αυτά υπάρχει ο θεός και οι υφιστάμενοι άγιοί του. 

Υπάρχει η βασίλισσα και ο λαός που πρέπει να "σωθεί" από αυτήν, γιατί είναι ανίκανος να το κατορθώσει από μόνος του. Υπάρχουν οι πιστοί που θα "σωθούν" και οι αιρετικοί που θα τιμωρηθούν.

Θεός γι' αυτά τα πανεπιστήμια είναι το σύστημα και η εξουσία του. Βασίλισσα είναι η επιστήμη και από αυτήν παίρνουν εντολές οι "γαλαζοαίματοι" καθηγητές της κι αυτήν υπηρετούν. 

Μπορούν στο όνομα της έρευνας να πραγματοποιήσουν ακόμα και εγκλήματα εις βάρος ανύποπτων ανθρώπων. 

Οι καθηγητές σ' αυτά τα συστήματα είναι οι ζώντες "άγιοι", που ο απλός άνθρωπος όχι απλά δεν πρέπει ν' αμφισβητεί, αλλά αποτελεί θράσος ακόμα και να τους βλέπει κατάματα. 

Από αυτήν την ανάγκη βέβαια ξεκίνησαν οι Αμερικανοί να εξαγοράζουν τους "εγκέφαλους" της ανθρωπότητας. Δεν υπάρχει λαμπρός επιστήμονας στον κόσμο, που να μην του προσφέρθηκε υποτροφία ή θέση σε αμερικανικό πανεπιστήμιο. Εξαγόρασαν τους πάντες και τους διέφθειραν, προσφέροντάς τους έναν λαό που τους "λατρεύει". 

Ο λαός αυτός είναι οι σπουδαστές των αμερικανικών πανεπιστημίων.

Όλα αυτά όμως είναι εξαιρετικά επικίνδυνα για έναν κόσμο που δεν είναι υγιής, όπως συμβαίνει με τη σημερινή παγκόσμια κοινωνία. 

Οι περισσότεροι από αυτούς τους λαμπρούς επιστήμονες είναι τόσο μονοδιάστατα ανεπτυγμένες προσωπικότητες, που θα μπορούσαν κάλλιστα να θεωρηθούν πνευματικώς ανάπηροι. Είναι λαμπροί υπηρέτες της επιστήμης, αλλά θλιβεροί άνθρωποι. Είναι αναμφισβήτητα οι θεοί στην επιστήμη τους. 

Έχουν αναμφισβήτητα παράγει τεράστιο και μοναδικής αξίας έργο. Πόσο άνθρωποι είναι όμως, για ν' αναλάβουν την εκπαίδευση ανθρώπων; 

Είναι άνθρωπος ο καλύτερος αστροφυσικός ή πυρηνικός επιστήμων, ο οποίος στην προσωπική του ζωή δεν μπορεί ν' αλλάξει μια λάμπα ή ν' ανοίξει μια κονσέρβα χωρίς να συμβουλευτεί το βιβλίο χρήσης τους; 

Πόσο άνθρωπος είναι αυτός που γνωρίζει όλα τα μυστικά της κβαντομηχανικής και δεν μπορεί να σκεφτεί στοιχειωδώς πάνω σε οτιδήποτε ξεφεύγει από τον τομέα του; 

Τι σχέση έχει αυτό το "καχεκτικό" πνευματικώς ρομπότ της επιστήμης με τον τεράστιο και θεϊκό άνθρωπο;

Αυτού του είδους "καχεκτικά" είναι οι περισσότεροι λαμπροί καθηγητές των πανεπιστημίων των ΗΠΑ. 

Θλιβερά ανθρωπάκια από όλο τον κόσμο, που εκτός πανεπιστημίου δεν μπορούν όχι να διακριθούν, αλλά ούτε καν να επιβιώσουν. 

Άνθρωποι αφελείς, ανέραστοι, άφιλοι, ανασφαλείς και βαρετοί, που δεν μπορούν να λειτουργήσουν στοιχειωδώς ως άνθρωποι. Δεν μπορούν να διατηρήσουν διευρυμένες κοινωνικές σχέσεις και, όταν δεν είναι μόνοι —πράγμα σπάνιο—, συναναστρέφονται, ως γνήσια αγελαία ζώα, μόνον μεταξύ τους. 

Γνήσιοι "λοχίες" της εκπαίδευσης, που, μόλις τελειώσουν την εργασία τους και μη έχοντας άλλα ενδιαφέροντα στη μίζερη ζωή τους, πνίγονται στο αλκοόλ.

Αυτό ήταν και είναι πάντα το μέγα πρόβλημα των αγγλοσαξόνων "λοχιών". Μόλις τελειώσουν τα "παραγγέλματα" και οι εντολές προς τους εκπαιδευόμενούς τους, δεν γνωρίζουν τι άλλο να κάνουν και προπαντός δεν γνωρίζουν πώς να ζήσουν. Γι' αυτόν τον λόγο στη Δύση ο αλκοολισμός, ως αρρώστια, εξελίσσεται σε μέγα κοινωνικό πρόβλημα. Πίνουν οι χριστιανοί "λοχίες" για να ξεχάσουν τα χάλια τους. 

Την ημέρα —και στην ώρα της εργασίας τους—, λόγω γνώσεων, βλέπουν του υπόλοιπους σαν κατώτερους. 

Τη νύχτα, επειδή δεν μπορούν να λειτουργήσουν ως άνθρωποι, πνίγονται στο αλκοόλ, για να διατηρήσουν τις ψευδαισθήσεις τους. Μόνον το αλκοόλ μπορεί να τους πείσει ότι είναι "ανώτεροι" από τον πολυπράγμονα, πολυδιάστατο, πολυτάλαντο και τεράστιο άνθρωπο, που απλά είχε την "ατυχία" να γεννηθεί φτωχός, μαύρος ή οτιδήποτε άλλο, που δεν πιστοποιεί την "ανωτερότητά" του, όπως την αντιλαμβάνονται οι δυστυχείς "λοχίες". 

Οι δυτικές πετυχημένες "υποκοινωνίες" είναι τα βράδια ήσυχες, γιατί απλούστατα είναι μεθυσμένες. Τα "θηρία" την ημέρα δουλεύουν σαν ρομπότ, ενώ τα βράδια, εκτός από μεμονωμένες πράξεις βίας, κοιμούνται.

Εδώ μπορεί να καταλάβει ο αναγνώστης και τον λόγο που στα αμερικανικά πανεπιστήμια εκτός από τους αγγλοσάξονες διακρίνονται και οι Εβραίοι. 

Αν οι Αγγλοσάξονες συνθέτουν τις διάφορες "υποκοινωνίες" της ανθρώπινης κοινωνίας, οι Εβραίοι είναι ο πάτος των "υποκοινωνιών". 

Είναι τα "προϊόντα" της χειρότερης και πιο καθυστερημένης κοινωνίας στον κόσμο. Αυτό δεν το λέμε με κάποια διάθεση ρατσισμού. 

Οι Εβραίοι δεν γεννιούνται κατώτεροι, ώστε να δικαιολογούνται μ' αυτόν τον τρόπο τα χαρακτηριστικά τους. 

Οι Εβραίοι απλά εκπαιδεύονται να γίνονται οι χειρότεροι άνθρωποι στον κόσμο. Εκπαιδεύονται να είναι οι κατώτεροι των "υπανθρώπων". Αν δεν εκπαιδευτούν κι αυτοί με τη βία, δεν μπορούν να υπάρξουν ως Εβραίοι και άρα να διαιωνιστούν. Απαιτεί βία για να καταφέρεις να βάλεις έναν άνθρωπο να "κρέμεται" σαν άβουλο ζώο από τα βρώμικα "βρακιά" του πατέρα του. 

Οι Εβραίοι γερνάνε ως άβουλοι ανήλικοι. Περιμένουν να πεθάνει ο πατέρας τους, για ν' αποφασίσουν για πρώτη φορά μόνοι τους. Τους δίνεις ένα δίφραγκο και είναι σε θέση ν' αγωνίζονται σε όλη τους τη ζωή για να το κάνουν τάλιρο. 

Μιλάμε για αθλιότητα, που πάνω απ' όλα θίγει τους ίδιους τους Εβραίους και μετά όλους τους άλλους. Το αστείο εδώ είναι ότι πλήθος Εβραίων πανεπιστημιακών έχει εξειδικευτεί στη φιλοσοφία. Στα αμερικανικά πανεπιστήμια Εβραίοι συνήθως διδάσκουν φιλο¬σοφία στους μελλοντικούς "σωτήρες" της ανθρωπότητας. 

Είναι σαν να μαθαίνει κάποιος την τέχνη του έρωτα από παρθένο που ευνουχίστηκε.

Όπως συμβαίνει πάντα με τους ευνούχους και τους πνευματικά ανάπηρους, όταν αμφισβη¬τούνται θυμώνουν και, έχοντας εξουσία, τιμωρούν. Αυτήν τη βία των ανάπηρων κι ευνουχισμένων εκμεταλλεύεται το αγγλοσαξονικό σύστημα για να λειτουργήσει. 

Ο οποιοσδήποτε δεν αναγνωρίζει τους ευνούχους σαν θεούς του "έρωτα" τιμωρείται. Αυτό είναι το πρώτο και βασικότερο μάθημα που διδάσκονται οι πάντες στα αμερικανικά πανεπιστήμια. Αυτό είναι καθοριστικό για τη ζωή του εκπαιδευόμενου και τον επηρεάζει στο σύνολο των δραστηριοτήτων του. 

Ο οποιοσδήποτε άνθρωπος, είτε είναι χριστιανός είτε μωαμεθανός είτε βουδιστής, από τη στιγμή που θα πάει να σπουδάσει σε αμερικανικό ή βρετανικό πανεπιστήμιο, θα ευνουχιστεί. Είναι αδύνατον οι ευνούχοι να επιτρέψουν σε φυσιολογικό άνθρωπο να επιβιώσει μέσα σ' αυτά. 

Είναι αδύνατον, γιατί είναι θέμα χρόνου ο φυσιολογικός άνθρωπος να τους κρίνει και να έρθει σε σύγκρουση μαζί τους. Από τη στιγμή που θα ευνουχιστούν είναι έτοιμοι να "βολευτούν" στην αυτοκρατορία των πολυεθνικών και να μεταφέρουν τα χαρακτηριστικά τους στην εθνική τους κοινωνία.

Αυτοί λειτουργούν σήμερα ως πρεσβευτές της νέας τάξης πραγμάτων. Αυτοί προσπαθούν να ξανασχεδιάσουν τις εθνικές τους κοινωνίες με βάση τον αγγλοσαξονικό τύπο. 

Αυτοί προσπαθούν να πείσουν τους λαούς ότι τα δικά τους τα προνόμια είναι δίκαια και ότι ο λαός απλά πρέπει να είναι ικανοποιημένος όταν επιβιώνει. 

Αυτοί, αφού υπέφεραν στις "υποκοινωνίες" των πανεπιστημίων των ΗΠΑ, θεωρούν δίκαιη ανταμοιβή τούς υψηλούς μισθούς τους. Δανείζονται τη λογική των Βρετανών λοχιών, που μάτωσαν στην κυριολεξία τον πλανήτη. 

Των λοχιών που, αφού βιάστηκαν στη Βρετανία ψυχολογικά και πολλές φορές και σωματικά, θεωρούσαν ότι έχουν νόμιμο δικαίωμα να κάνουν κι αυτοί το ίδιο στις αποικίες.

Fnous Fnous