Δεν είναι εύκολο, τελικά, να ξεκολλήσουμε από την τελετουργία της Μυτιλήνης!…
Χάρη στις οξύτατες παρατηρήσεις -καί το πρακτικό ψάξιμο ανά τα ιντερνέτια- δύο κυριών καί κάποιων αναγνωστών του παρόντος (προς τα οποία άτομα χάριτας οφείλω), κατάλαβα πόσο λάθος είχα, που δεν είδα γυναικεία παρουσία συνδεδεμένη με το Παπαδοτρίο. Ενώ το ξέρω άριστα πως το κρόνιο ιερατείο συνεργάζεται με το της μαύρης μητριαρχίας! Είπαμε: όλα είναι μπροστά στα μάτια μας.
Λοιπόν, η παρουσία μητριαρχικών «ιερειών» στη Μυτιλήνη όντως υπήρξε. Μόνο που δεν ήταν ταυτόχρονη της παρουσίας των μεγαλοπαπάδων του Κρόνου, γι’ αυτό με μπέρδεψε. Όμως, πάρτε τώρα να ‘χετε μερικά εκπληκτικά:
- Πρώτα επισκέπτεται τη Μυτιλήνη η Σούζαν Σαράντον, στις 17 Δεκεμβρίου 2015.
- Καί με ακριβώς τρείς μήνες διαφορά, στις 17 Μαρτίου 2016, επισκέπτεται τη Μυτιλήνη γιά τον ίδιο σκοπό (δηλ. φαινομενικώς το λαθρογλείψιμο – με το αζημίωτο) η Αντζελίνα Τζολί.
Καί οι δύο τυγχάνουν ηθοποιοί πασίγνωστες, με διαφορά ηλικίας -κρατηθήτε!- 29 χρόνια παρά 4 μήνες ακριβώς. 4 Οκτωβρίου 1946 γεννημένη η πρώτη, 4 Ιουνίου 1975 η δεύτερη. Ακόμη μία διαφορά έχουν …στα νούμερα των σουτιέν τους! Στα …69 της χρόνια η πρώτη, φοράει «6άρι» (μιλάω εκ πείρας! – τί γελάτε, ρέ; ήμουνα κι εγώ νέος εργένης κάποτε!), ενώ η δεύτερη μηδέν. (0, νούλλ, νάδαθ.) Ως γνωστόν, η Τζολί έχει κάνει μαστεκτομή καί στα δύο βυζιά της. Χωρίς λόγο. («Προληπτικώς» – καί καλά.)
Γνωρίζω πως αυτή η εγχείριση ( ; ) έχει καταγγελθεί ως ψεύτικη είδηση / διαδικτυακή απάτη, αλλά κρατάω ό,τι γράφτηκε «επισήμως», διότι ο συμβολισμός είναι ισχυρώτατος. Μ’ άλλα λόγια, η Τζολί το δηλώνει πως είναι μιά πραγματική Αμαζόνα – κι όχι μόνο στους ρόλους που υποδύεται, ως Λάρα Κρόφτ.
Επομένως, έχουμε την πρώτη ένδειξη πως όντως παρατηρούμε δράση μητριαρχικού ιερατείου.
Οι ασήμαντες αυτές διαφορές δεν θα μας απασχολήσουν περισσότερο, διότι πρέπει να ρίξουμε φώς στις ομοιότητες των δύο γυναικών. Πρέπει να έχουν ομοιότητες, δεν πρέπει; Αν είναι «ιέρειες» του ίδιου ιερατείου, οι ομοιότητες εξυπακούονται.
Λοιπόν, μ’ έβαλε σε υποψίες η διαφορά ηλικιών τους, διότι τα 29 χρόνια είναι (περίπου) η περίοδος περιστροφής του Κρόνου γύρω απ’ τον Ήλιο!
Κρόνος, έ; (Λες καί δεν το περιμέναμε, δηλαδή!) Οπότε, η Αστρολογία καταλαμβάνει αυτομάτως τη θέση του πρώτου ερευνητικού εργαλείου μας.
Γιά να ρίξουμε φώς στην υπόθεση αστρολογικώς πως, ανεκτίμητη είναι η βοήθεια της βάσης γενεθλίων δεδομένων γιά διασημότητες του www.astro.com . Σας τα δίνω έτοιμα: το ωροσκόπιο της Σουζανάρας βρίσκεται εδώ, καί της Αντζελίνας εδώ. Οι γνώστες θα παρατηρήσετε τα «τετράγωνα» που κάνει ο Κρόνος με άλλους πλανήτες, κυρίως με τον Δία (καί στα δύο ωροσκόπια αυτή η συγκεκριμένη). Όπως θα παρατηρήσετε καί ότι οι ωροσκόποι των δύο κυριών είναι αντιδιαμετρικοί, καί «χρωματίζονται» από την παρουσία των δύο θηλυκών «αρχών», Σελήνης καί Αφροδίτης. Σ’ αυτό το σημείο, πλέον, με βεβαιότητα μπορούμε να μιλήσουμε καθαρά γιά εκπροσώπους γυναικείου ιερατείου… Η «μητέρα» (ως συμβολικός μυστηριακός ρόλος, εννοώ) Σούζαν με τη Σελήνη επάνω στον ωροσκόπο της, κι η «ερωμένη» Τζολί με την Αφροδίτη επάνω στον δικό της.
Βέβαια, όποιος έχει τέτοιες γνώσεις (καί χρόνο), μπορεί να ψάξει πιό λεπτομερειακά, καθώς καί τις περασμένες ενσαρκώσεις αυτών των δύο. Καί πιστεύω ότι μας περιμένουν πολλές εκπλήξεις στην εκτεταμένη ανάγνωση των δύο ωροσκοπίων. (Πιστεύω, δεν γνωρίζω, διότι δεν έχω χρόνο να το ψάξω σε όσο βάθος απαιτείται.)
Σ’ αυτό το σημείο χαμογελάω θριαμβευτικώς πως, διότι: Αν η «Αμαζόνα» Τζολί με την Αφροδίτη στον ωροσκόπο έχει παίξει ρόλους Αμαζόνας, η Σαράντον με τη Σελήνη στον ωροσκόπο έχει παίξει (τουλάχιστον έναν – μου διαφεύγουν οι τυχόν άλλοι) ρόλο μάγισσας! (Σελήνη… μάγισσες… σκουπόξυλα… ξέρετε, τέτοια πράγματα καί τέτοιοι συμβολισμοί.) Ναί, στις «Μάγισσες του Ήστγουϊκ».
Αλλά δεν τελειώσαμε.
Το επόμενο βήμα μας, τώρα, είναι το εξής: Σκεπτόμαστε πως, αν το Παπαδοτρίο είχε τρείςκρόνιους μεγαλοπαπάδες, εμείς εδώ έχουμε μονάχα δύο μητριαρχίνες. (Δεν φαίνεται κάποια αιτιολόγηση στον ορίζοντα, αλλά -έστω- ενστικτωδώς καταλαβαίνουμε πως πρέπει να υπάρχει μία αντιστοιχία ένας προς μία.) Άρα, μας λείπει μία τρίτη. Ποιά μπορεί να είναι αυτή;
Εδώ θ’ αποτολμήσω πάλι μία πρόβλεψη, βασισμένη σε απλούστατα Μαθηματικά.(Αυτό το επισημαίνω, επειδή κάποιοι αναγνώστες εξακολουθούν «να …μην παίρν’ν απού φλουϊέρα.») Εφ’ όσον έχουμε συγκεκριμένη διαφορά ηλικιών καί συγκεκριμένη χρονική διαφορά επισκέψεων στη Μυτιλήνη, κι εφ’ όσον, προϊόντος του χρόνου των επισκέψεων, οι ηλικίες των «τουριστριών» βαίνουν κατά φθίνουσα ακολουθία, τότε περιμένω:
- Κορίτσι γεννημένο στις 4 Φεβρουαρίου 2005, περί ώρα 03:57′ τα ξημερώματα(διότι πήγα πίσω κατά την ακριβή διαφορά ωρών γεννήσεων), στο χωρικό μεσοδιάστημα Νέας Υόρκης-Λός Άντζελες, δηλ. κάπου στην Τοπήκα (γράφεται: Topeka) του Κάνσας. Προβλέπω επίσης πως πρόκειται πάλι γιά ηθοποιό. Καί προβλέπω πως θα επισκεφθεί τη Μυτιλήνη στις 17 Ιουνίου 2016.
Αυτό ακριβώς (θα) είναι το τρίτο μέλος της …τριγυναικίας των μητριαρχισσών. (Το οποίο θα παίξει τον ρόλο της κόρης, όπως είναι γνωστός στα διάφορα Μυστήρια.)
Αν πάτε στο άστρο.κόμ καί βάλετε τα δεδομένα, θα δήτε πως βγαίνει άτομο με εμφανή «τετράγωνα τύπου Τ», καί ωροσκόπο «χρωματισμένον» από τον Πλούτωνα. («Κόρη»είπαμε! Δεν είπαμε;) Εντάξει, ο Κρόνος δεν κάνει τετράγωνα εδώ, αλλά το ωροσκόπιο αυτό είναι εξ ίσου ενδιαφέρον.
Εδώ, βέβαια, προκύπτουν αρκετά ερωτήματα προς έρευνα. Παρουσιάζω μερικά:
Αν οι δύο πρώτες μητριαρχικές μεγαλοκυράδες προετοίμασαν (ξέρω ‘γώ με επικλήσεις κτλ) την αύρα της περιοχής γιά την επίσκεψη του κρόνιου Παπαδοτρίου, γιατί η τρίτη θα έρθει μετά την επίσκεψη αυτή; Δε θά ‘πρεπε να έρθει κι αυτή πρίν;
Ακόμα καλύτερα: υπάρχει πράγματι υποχρεωτική σχέση των ημερομηνιών των επισκέψεων, ή δεν παίζει ρόλο;
Μετά: Ποιές είναι οι αρχαίες εορτές, κατά τις ημερομηνίες των οποίων (εννοείται, με αναγωγή στο σημερινό μας ημερολόγιο) επισκέφθηκαν / θα επισκεφθούν τη Μυτιλήνη αυτές οι γυναίκες;
Αυτό το ξέρω εν μέρει.
Η Σαρακοστή (17/03, επίσκεψη Τζολί) είναι γνωστή, καί νομίζω ήταν γνωστή (με άλλο όνομα, φυσικά) καί στην αρχαιότητα. (Όπως ήταν καί ο θνήσκων καί ανασταινόμενος θεός της δικής μας Μ. Εβδομάδας.) Η 17η Δεκεμβρίου, πάλι (επίσκεψη Σαράντον), ήταν η κορύφωση των Σατουρναλίων!!! Δηλαδή, της γιορτής του Κρόνου! (Περιμένατε κάτι διαφορετικό; )
Η 17η Ιουνίου, τώρα, τί ήταν; Δεν το γνωρίζω αυτό, αλλά «κάτι» θά ‘ταν, όμως, δε μπορεί! Μήπως το γνωρίζει κάποιος αναγνώστης; Καλό θα ήταν, όμως (γιά μελλοντικές ανάγκες μας), κάποιοι κάπου να κοπιάσουν να φτιάξουν έναν πίνακα αντιστοιχιών. Εδώ βρίσκουμε κάθε τί απίθανο στα ιντερνέτια, μιά βάση αρχαίων ημερολογιακών δεδομένων είναι το δύσκολο;
Καί πάμε στο φαρμακερό ερώτημα του ενός εκατομμυρίου ευρώ, κυρίες καί κύριοι! (Δεν υπάρχει κανένα εκατομμύριο, μην ξερογλείφεστε! Εκτός αν ληστέψουμε παρέα καμιά τράπεζα! Λόλ!!!)
Γιατί στη Μυτιλήνη; Τί σκ_τά γυρεύουν εκεί όλοι-ες τους;
Βλέπετε, η επίσκεψη του Παπαδοτρίου μπορεί να θεωρηθεί συμπτωματική. Αλλά προστίθενται κι άλλες δύο, συν μία πιθανή. Έτσι, όσο ανεβαίνει ο αριθμός των ίδιων φαινομένων, τόσο μηδενίζεται η τυχαιότητά τους. Όχι, οι επισκέψεις αυτές στον συγκεκριμένο τόπο δεν ήταν καθόλου τυχαίες. Θα είμαστε ηλίθιοι, αν συνεχίσουμε να πιπιλάμε την καραμέλλα της σύμπτωσης.
Όμως, τί γυρεύουν οι «τουρίστες» καί οι «τουρίστριες» ειδικά στη Μυτιλήνη; Εξακολουθεί να παραμένει (καί να με βασανίζει) το ερώτημα.
Η απάντηση μπορεί να κρύβεται κάπου στα χρόνια πρίν τον Μίνωα. Πολύ πρίν. Πολύ-πολύ-πολύ πρίν. Αλλά ποιός να ψάξει, πού, καί με ποιά βιβλιογραφία;… Ενστικτωδώς, όμως, σας λέω πως πιθανώτατα η όμορφη Μυτιλήνη (μπορεί κι η όμορφη Λέσβος! ) κάποτε ήταν δική τους, καί τώρα πολυ απλά την ξαναθέλουν δική τους. Εξ ού καί το διαρκές πήγαιν’-έλα των «Αμαζόνων».
Μέχρι κι ο κρόνιος ανθρωποθυσιαστής Πέλοπας πέρασε κάποτε από ‘κεί, πηγαίνοντας γιά Πελοπόννησο. Αλλά κι αυτή η διαπάλη «Δικό μας! – Όχι, δικό μας!» φαίνεται πως είναι αρκετά παλιά.
Πάλι, όμως… Καί πες πως κάποια μέρα σύντομα η Μυτιλήνη (ξανα)γίνεται μητριαρχικό παύλα κρόνιο κέντρο. Να την κάνουν τί; καί γιατί ειδικά αυτήν; Δεν τους αρκεί μιά Καλιφόρνια φερ’ ειπείν, όπου ευδοκιμεί πάσα αίρεση, πάσα νόσος, καί πάσα μαλακία; Γιατί η Μυτιλήνη, μωρέ;
Θα εκτιμήσω κάθε καλή απάντηση! Καί σ’ αυτό το τελευταίο ερώτημα, καί σ’ οποιοδήποτε άλλο.