Charlize Theron in NWO Propaganda
Έμεινα έκπληκτος χθες όταν είδα το διαφημιστικό Τηλεοπτικό σποτ J' ADORE Dior που παρουσιάζει την Σαρλίζ Θερόν.
Η Θερόν δηλώνει, «Το παρελθόν μπορεί να είναι όμορφο, μια ανάμνηση, ένα όνειρο, αλλά δεν έχει καμία θέση για να ζήσεις. Και τώρα είναι η ώρα. Η μόνη διέξοδος δεν είναι στον Ουρανό. Είναι ένας νέος κόσμος. Το μέλλον είναι χρυσός ".
Όντας σε εγρήγορση, είδα σε αυτό όχι έναν τρόπο για να πουλήσουν πτητικές οργανικές ενώσεις σε ένα μπουκάλι, αλλά μία προπαγάνδα για την προώθηση της Νέας Τάξης Πραγμάτων, όπου το «Μέλλον είναι χρυσός". Τα παρακάτω είναι μια εξήγηση της διαφήμισης.
Η τοποθεσία της διαφήμισης φαίνεται να είναι το παλάτι των Βερσαλλιών. Οι Βερσαλλίες έχουν μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Ξεκινώντας μία περίληψη της ιστορίας, οι Βερσαλλίες ήταν ένα κυνηγετικό περίπτερο για τον Λουδοβίκο XIII, τον γιο του Ερίκο IV και την Μαρία των Μεδίκων. Η Μαρία ήταν μέλος της οικογένειας των Μεδίκων, που παρήγαγε 4 πάπες σε ένα διάστημα ενός αιώνα. Αυτός ο γάμος είναι κωμικός αφού ο Ερρίκος IV ήταν ο Ερρίκος της Ναβάρας, ένας Ουγενότος, ο οποίος αγωνίστηκε για το θρόνο στον πόλεμο των Τριών Ερρίκων, του τελευταίου των θρησκευτικών πολέμων. Ο Ερρίκος αργότερα ασπάζεται τον καθολικισμό ως αναγκαιότητα για τη διαδοχή. Οι Μεδικοι αγόρασαν τον παπισμό ούτως ή άλλως, έτσι δεν ήταν πιστοί Καθολικοί. Λουδοβίκος XIII είναι το αντικείμενο του μυθιστόρηματος του Αλεξάνδρου Δουμά “Οι Τρεις Σωματοφύλακες”.
Ο γιος του, ο Λουδοβίκος XIV, επίσης γνωστός ως Βασιλιάς Ήλιος, επέκτεινε το παλάτι σε πολυτελές κτήριο και μετέφερε την αυλή στις Βερσαλλίες. Το δικαστήριο παρέμεινε στις Βερσαλλίες μέχρι τον Λουδοβίκο XVI και την Γαλλική Επανάσταση. Ήταν κατά τη διάρκεια της πορείας των Γυναικών στις Βερσαλλίες, όπου σχεδόν 7.000 γυναίκες φώναζαν για ψωμί, όταν η Μαρία Αντουανέτα είπε δήθεν, «Ας φάνε παντεσπάνι». Αυτή η πιθανόν λάθος απόδοση των λόγων της παραλίγο να της στοιχίσει τη ζωή, καθώς οι γυναίκες εισέβαλαν στο παλάτι και ανάγκασαν την βασιλική οικογένεια να επιστρέψει πίσω στο Παρίσι στο Παλάτι του Κεραμεικού. Μετά από αυτό, οι Βερσαλλίες ως επί το πλείστον έγιναν μουσείο και κατοικία για τους αρχηγούς του κράτους. Το πιο αξιοσημείωτο γεγονός που συνέβη μετά, ήταν η Συνθήκη των Βερσαλλιών το 1919, η οποία ήταν μια ειρηνευτική συμφωνία για τον τερματισμό του Α Παγκοσμίου Πολέμου και ήταν πιθανώς η αιτία του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.
Οι Βερσαλλίες είναι σύμβολο του ελιτισμού και της χλιδής. Είναι αυτή η χλιδή που υποκίνησε την Γαλλική Επανάσταση. Με τη σειρά της, η Γαλλική Επανάσταση καθιέρωσε μία «νέα παγκόσμια τάξη» του σοσιαλισμού, των ρεπουμπλικάνων, και της συνταγματικής μοναρχίας. Το σλόγκαν για αυτή τη νέα τάξη είναι «ελευθερία, ισότητα, αδελφοσύνη».
Αυτό είναι το εξωτερικό των Βερσαλλιών. Μπορείτε να αναγνωρίσει τα μαύρα και άσπρα πλακάκια, ως σύμβολο της δυαδικότητας. Η αντανάκλαση του παλατιού κατά μήκος των πλακιδίων έχει την εμφάνιση του «όπως επάνω, έτσι και κάτω».
Είναι προφανές ότι η Θερόν δεν μιλά για τους κοινούς είλωτες . Μιλά για την ελίτ του κοινού. Εκείνοι γνωρίζουν. Μπορεί να υποτεθεί ότι οι ελίτ ζουν στο παρελθόν από την χλιδή των Γάλλων μοναρχών. Αυτή δεν είναι η περίπτωση. Ζουν με τις επιτυχίες του παρελθόντος τους, δηλαδή της Γαλλικής Επανάστασης. Η γαλλική μοναρχία και οι ευγενείς ζούσαν καλά ενώ οι άνθρωποι πεινούσαν. Η αδιαφορία τους έφερε την επανάσταση. Μέχρι τη στιγμή της Γαλλικής Επανάστασης, οι Βαυαροί Ιλλουμινάτι είχαν ήδη διεισδύσει και "Ιλλουμινοποιήσει" τις Στοές του Γαλλικού Τεκτονισμού. Ο Μέγας Διδάσκαλος της Μεγάλης Στοάς της Ανατολής των Ελευθεροτεκτόνων, ο δούκας της Ορλεάνης, αναφέρθηκε πως αγόρασε το σύνολο των σιτηρών και είτε το πώλησε στο εξωτερικό ή το έκρυψε από το έθνος. Έτσι, δημιούργησε την έλλειψη τροφίμων και υποκίνησε την επανάσταση.
Αν θέλετε περισσότερες αποδείξεις, απλά κοιτάξτε την παραπάνω εικόνα. Μετά την πορεία των Γυναικών στις Βερσαλλίες, συντάχθηκε η Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη, που επηρεάστηκε από τον Thomas Jefferson, και την εισήγαγε ο στρατηγός Lafayette. Θα παρατηρήσετε δύο στήλες και στις δύο πλευρές της δήλωσης, που συμβολίζουν στις μασονικές στοές το Jachin και το Boaz του Ναού του Σολομώντα. Η ίδια η δήλωση εμφανίζεται σε πέτρινες πλάκες σαν τις Δέκα Εντολές. Στο κέντρο, υπάρχει ένα φίδι που δαγκώνει την ουρά του ή ουροβόρος, ένα ερμητικό σύμβολο για την αιωνιότητα. Υπάρχει μια γυναίκα που απελευθερώνεται . Αυτό μπορεί να αποτελεί ένδειξη ότι η γαλλική αριστοκρατία ανεστάλλη από τους Ιλλουμινάτι. Και πάνω απ 'όλα, υπάρχει ένας πανεπόπτης οφθαλμός μέσα σε μια πυραμίδα που φωτίζεται από τον Σείριο. Μία "αγγελική" γυναίκα δείχνει προς το μάτι και με στη δήλωση, που σημαίνει ότι αυτές είναι οι εντολές του πανεπόπτη οφθαλμού όπως παραδίδονται από τους "αγγέλους" τους ή τους αγγελιοφόρους.
Επανερχόμενοι πίσω στην αρχική διαφήμιση ... Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η Θερόν είναι από την Νότια Αφρική και ότι η καταγωγή της είναι Γαλλο-Γερμανική, όπως η ανάμειξη των Γάλλων Τεκτόνων και των Βαυαρών Ιλλουμινάτι. Κατά την έναρξη της διαφήμισης, περπατά μέσα στις Βερσαλλίες. Αυτό μας θυμίζει την πορεία των Γυναικών στις Βερσαλλίες. Εκείνη ρίχνει το μαύρο παλτό της, το οποίο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το χρυσό φόρεμα της. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ρίχνει το σκοτάδι για να γίνει φωτισμένη ή “illuminized.» Αναφέρει, επίσης, ότι ήρθε από το εξωτερικό, όπως και οι 7.000 γυναίκες μπροστά της. Στη συνέχεια τρίζει τα δάχτυλά της, δηλώνοντας ότι είναι έτοιμη να κάνει κάποια σκληρή εργασία, καθώς μια κουρτίνα πέφτει από τους "ουρανούς" που είναι ζωγραφισμένοι στο ταβάνι.
Η Θερόν αφαιρεί τα παπούτσια της. Αυτή η πράξη έχει κάποια ομοιότητα με το Έξοδος 3: 5. «Μην έρχεστε πιο κοντά," είπε ο Θεός [στον Μωυσή]. «Βγάλτε τα σανδάλια σας, γιατί ο τόπος που στέκεστε είναι ιερό έδαφος." Έτσι, η Θερόν αφαίρεση παπούτσια της και δείχνει ότι πλησιάζει "ιερή γη», καθώς αυτή ανεβαίνει στους ουρανούς. Στη συνέχεια, όμως αφηγείται πως, "δεν είναι στον Ουρανό." Η Θερόν τραβά το μακρύ κολιέ της, σαν να ήταν ένας ζυγός. Αυτό έχει μια ομοιότητα με την γυναίκα που απελευθερώθηκε η ίδια σχετικά με στη Διακήρυξη. Ανεβαίνει σε έναν νέο κόσμο, αλλά όχι τον Ουρανό, και δηλώνει «το μέλλον είναι χρυσός», όπως βλέπουμε τη δύση του ηλίου σε μία πανέμορφη, φουτουριστική πόλη.
Το σύνθημα «το μέλλον είναι χρυσός" είναι ίσως μια αναφορά στο μελλοντικό στόχο από το Τάγμα της Χρυσής Αυγής. Το "χρυσό" μέλλον θα είναι ο Αιών του Ώρου. Θα ήταν ακόμα πιο κραυγαλέο αν ο ήλιος ανέβαινε και δεν έδυε. Ίσως να σηματοδοτεί την αυγή μέσα μας σε αντίθεση με τον κόσμο. Ή φαίνεται καλύτερο να υπάρχει μία σκοτεινή αντίθεση με το άρωμα.
Οι Ιλλουμινάτι ήταν επιτυχείς όσον αφορά την ίδρυση της «νέας τάξης πραγμάτων» τον 18ο και 19ο αιώνα, που διαδίδει τις ιδέες «ελευθερία, ισότητα, αδελφοσύνη» και κατάργησε την μακροχρόνια ιδέα "ελέω Θεού." Είναι προφανές ότι οι μοναρχίες περιόριζαν την ατζέντα των Ιλλουμινάτι . Αλλά, όπως αφηγείται η Θερόν, οι Ιλλουμινάτι δεν μπορούν να ζήσουν με τις επιτυχίες του παρελθόντος . Πρέπει να προχωρήσουμε προς τα εμπρός ... ή προς τα επάνω. Πρέπει να συνεχίσει τη επιβολή της νέας παγκόσμιας τάξης.
Πολλές θρησκείες, ειδικά οι Αβρααμικές θρησκείες, προωθούν τη ζωή μετά το θάνατο ή "την πορεία προς στον ουρανό" και ως εκ τούτου, ο γενικός πληθυσμός προσπαθεί σε μεγάλο βαθμό να πάει προς τον Ουρανό και αυτό υπερισχύει στις εφήμερες υποθέσεις. Η Θερόν λέει, «Δεν είναι ο Ουρανός" για τον οποίο οι άνθρωποι πρέπει να αγωνιστούμε. Είναι ένας νέος κόσμος. Αυτό σημαίνει ότι η θρησκεία πρέπει να αφαιρεθεί για να εγκαθιδρυθεί αυτός ο νέος κόσμος. Εκείνη δεν βρίσκει τον Ουρανό, που σημαίνει ότι ο Ουρανός δεν είναι πραγματικός. Βρίσκει τον νέο κόσμο. Φαίνεται σαν το σχέδιο, στη συνέχεια, είναι να αντικαταστήσει τον Θεό με τον πανεπόπτη οφθαλμό, όπως αναφέρεται στη Διακήρυξη παραπάνω.
Μπορείτε να το δείτε σήμερα: η εξοστρακισμένη θρησκεία. Και ακριβώς όπως αυτό που συνέβη στη Γαλλική Επανάσταση, έχει αυξηθεί το μίσος και η αγανάκτηση εναντίον του λεγόμενου 1%, κάτι που είναι ενδιαφέρον, δεδομένου ότι το 1% ελέγχει τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Έχουν επίσης μειωθεί η επαφή με τις ηθικές αξίες. Αυτή η ηθική είναι η ηθική της θρησκείας. Στην ιστορία του σχολείου, η περίοδος της απόλυτης εξουσίας του Χριστιανισμού πάντα ονομάζονταν Μεσαίωνας ή σκοτεινοί αιώνες - "The Dark Ages", που ακολουθήθηκαν από την Αναγέννηση και στη συνέχεια, τον Διαφωτισμό. Η ιδέα είναι ότι η θρησκεία πρέπει να κατασταλεί, προκειμένου για να μπορέσει να συμβεί η διαφώτιση (ή φωτισμός). Όταν η Αβρααμική θρησκεία αποβάλλεται, η ανθρωπότητα προχωρά σε αυτό που ο Τόμας Πέιν καλεί “Εποχή της Λογικής”, ή ίσως ο “Αιών του Ώρου”, σύμφωνα με το Θέλημα. Αυτή είναι η εποχή του "κάνεις ό, τι θέλεις», η οποία είναι αντίθετη προς τον Θεό, ο οποίος ουσιαστικά λέει «κάνε ό, τι θέλω εγώ."
Στην Αποκάλυψη 16:13, τα "τρία ακάθαρτα πνεύματα που έμοιαζαν με βατράχους" (“Και είδα τρία ακάθαρτα πνεύματα όμοια με βατράχους, που έβγαιναν από το στόμα του δράκοντα, και από το στόμα του θηρίου, και από το στόμα του ψευδοπροφήτη”) (που βγήκαν από τα στόματα του δράκου, το θηρίο, και ο ψευδοπροφήτης) είναι «η ελευθερία, η ισότητα, και η αδελφότης." Οι βάτραχοι είναι συμβολα της Γαλλίας και έχουν υπάρξει για αιώνες στα βαλτώδη εδάφη της. Είναι το σύμβολο fleur-de-lis ή το λουλούδι του κρίνου, όπως απεικονίζεται ανωτέρω. Αυτά τα τρία «πνεύματα» ή διδασκαλίες που ο άνθρωπος θέτει πάνω από τον Θεό .
Ο Λόγος συνεχίζει, "Διότι είναι δαιμονικά πνεύματα, που εκτελούν σημεία, και πηγαίνουν στο εξωτερικό για τους βασιλείς ολόκληρου του κόσμου, για να τους συγκεντρώσει για την μάχη για την μεγάλη ημέρα του Θεού του Παντοδύναμου ... Και τους συγκέντρωσε στον τόπο που στα εβραϊκά είναι που ονομάζεται Αρμαγεδδών.
(Η πολεμική ισχύς των Μακεδόνων
To όνομα «Αρμαγεδδών» είναι Ελληνικό (Άρης + Μακκεδών=) και σημαίνει την πολεμική ισχύ των Μακεδόνων που τρομοκράτησε τους Μεσανατολίτες που μετά από 500 περίπου χρόνια ενθυμούντο τρομοκρατημένοι την συντριβή που υπέστησαν. )
"είναι βασιλείς, πράγμα που σημαίνει ηγέτες του λαού. Με άλλα λόγια, είναι οι ηγέτες του κόσμου.
Συνεχίζοντας, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ενώ η Θερόν είναι μέρος της προπαγάνδας, δεν αποτελεί μέρος των Ιλλουμινάτι αφού είναι απλώς άλλο ένα πιόνι. Είναι ίδια όπως η Μέριλιν Μονρόε, η Γκρέις Κέλι και η Μάρλεν Ντίτριχ, που περπατούν με τους υπόλοιπους κατά μήκος της αίθουσας των κατόπτρων (συμβολική του ελέγχου του νου).